Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
caute.na moje xl 600 mi nejako 'klepe'(nie hrozne ale klepe) motor.co zvykne v takychto moto najcastejsie klepat?ale prosim normalne odpovede.nie take ze cely motor.....je to dolezite.DIK za odpovede.+ kolko moze stat oprava Upravené 2 krát. Naposledy upravil enduro600 (21.11.2006 19:48) |
zdravím ťa enduro600.Vačkovky a vahadlá.Príčina - jazda s nedostatkom oleja v motore.Cenu opravy si netrúfnem typovať. |
mne na jawe klepal lavy valec.. potom prestal.... a potom som nasiel zvisky piestneho kruzka vo vyfuku |
Ventily,váhadlá,piestne čapy,ložisko-prípadne púzdro piestneho čapu,kľukovica,fajka na sviečke,a keď je kosa,tak aj zuby... |
To sa stalo kedysi aj na mojej xl-ke a je to na 90 precent piestny cap alebo na 10 precent vahadla su vydrate aj vacka alebo oboje a spolu sa super doplnuju a motor hoci klepe a bucha. |
dik moc chalani za vase nazory.ak ma niekto iny tak piste |
uvolnené výfukové sedlo v hlave valca - za studena ticho , za tepla začne cestovať spolu s ventilom a po čase utrhne ventil ....... |
Zdar.Najčastejšie je to robí vačková hriadel,váhadlá,sedlá ventilov.Mal som rovnaký problém a po rozobratí:Zodratá vačka,dve váhadlá a vypadnuté sedlo ventilu.Po nekonečnom zhánaní starších veci som podal inzerát na kúpu celého motora.Zadarilo sa za 10000 som kupil motor ako nový-zabrúsili sa sedlá ventilov a bolo.Ked si zoberieš,že len za vačkovku dáš 8000,tak sa Ti to isto oplatí a ešte Ti ostane aj kopec nahr.dielov-ktoré môžeš predať.A ak by si sa náhodou pokúšal dať vačku vyvariť - tak to Ti vydrží len chvílu a potom to budeš musieť znova rozoberať.Ak by to bolo len vypadnuté sedlo niektorého z ventilov,tak Ti poradím najjednoduchšie riešenie,nedavaj to opravovať niekam do nejakých servisov,ale surovo ho tam nakirneruj a maš to.Tak do toho!!!!! |
maxxx:nemoze to byt sposobene ventylmi?akoze niesu dobre nastavene? |
maxxx - nakirnerovať sedlo ventilu ? presne po takých postupoch prácne vysvetľujem človeku zákazníckemu , že nie je problém opraviť to čo je normálne opotrebené , ale na ľudovú umeleckú tvorivosť sú lieky drahšie. |
karol1 - ja viem,trochu neštandartný postup,ale vyskúšal som to dávať aj robiť a vždy to vypadlo.Až po nakirnerovaní to držalo a odvtedy s tým nebol problém. |
enduro600 - to by tie ventily museli byť rozštelované na neviem ako.Samozrejme,najprv zhod viečka a pozri ventilové vole najlepšie s mierkami.Ale dávam tomu malé šance.Skôr to bude to čo som Ti napísal pred tým. |
Ked som vlastnil xl 600 mne klepal dekompresor pre lahky start .Ten sa nachadza na vackovej hriadeli.Skus to pozriet . Zdar |
mal som taky problem na dominatore, pozri stardie diskusie, tam som to podrobne rozpisal |
no ono ked je studeny motor tak to klepe.ked sa zohreje uz to klepe velmi malo |
no a co snim moze byt ak je to vtom? |
No keby uz sedlo ventylov behalo spolu s ventylom tak to by uz bolo velmi zle.To ste kde videli?Ono vybehne ale len raz....Ak mas problemy so sedlom ventylov,tak si to daj spravit niekomu do strojarskej dielni(isto mas niekoho znameho).V ziadnom pripade to nekirneruj!!!!Sedlo musi mat voci hlave urcity presah.Ja myslim,ze to klepu vahadla.Deru sa hlavne pri pomalej jazde v terene,kedy ti olej velmi zredne a nie je az tak dobre tlaceny hore k vahadlam.Potom to moze byt ojnicne oko,ale to by sa ozyvalo aj v zatazi.Rozvodovka by strkotala,ale skontroluj ju.Ja som raz mal XL na ktorej bola natrhnuta(jeden clanok) a ta klepala o vodiace listy.S vackou nemam skusenost,ale ak pridralo vahadla tak mozas cakat aj vacku. |
moze to robit aj olej ak je to tak jemne kelpanie vyskusaj Castrol GP..... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 128206 | Včera: 244639