Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim! |
veru, nechcelo by sa mi ratat optimalimalizaciu prierezu pri dynamickych dejoch. aby si mohol rozmyslat na odlahcovani, musis zostavit naozaj verny matematicky model, nastuduj si pruznost a pevnost, pevnostnu optimalizaciu konstrukcii, pevnostna optimalizacia dutych hriadelov(schvalne pisem dutych a nbie tenkostennych, pretoze na kluke su vyznamne radialne aj axialne sily. Predpokladam, ze odlahcovanie kluky chces robit kvoli zvyseniu vykonu, tak by si mohol zobrat do uvahy aj tzv casovanu zivotnost, aby si si mohol dovolit vecsi uber materialu.. |
odlahcenie navrtanim je dost hard, najvacsi problem budu asi(ako spomenul najSleps1) pevnostne a unavove prepocty.. |
no si myslim ze toto asi nieje praca na strednu skolu, teda ak to chces spravit poriadne a nielen tak teoreticky. Treba ratat z dynamiku, a tam je taka matika co na strednej nehrozi. |
Ano, je to velmi tazka tema, preto som sa vzdal jej, ako hlavnej, ale chcem to pouzit iba bokom. Ale aj tak, dakujem za odpovede za rady. No a co sa tyka SOC, radsej si ju budem mesiac v pohode kludne robit, ako potom sa 8hodin v obleku potit za pocitacom...ale je to aj o tom, ze ako sa clovek na to citi a co vnom je. |
- ja som si myslel ze to len ja som si vybral sočku ako babračku ale vidim že nie som sam, držim palce |
mimi01-existuje jedna socialisticka knizka,najdes ju v kniznici,a tam to autor krasne popisuje,nemam to teraz po ruke, nie je to nic zlozite len na to aby si vedel kolko chces odoberat musis mat realnu predstavu a skusenosti, kluky odlahcuje aj Karol1 on by ti pomohol prave skusenostami ze kelo zebrac ze zeleza. Teoriu oslahas z tej knihy, a vymalovane,zmaturovane. |
hladaj toto Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (02.12.2011 8:55) |
Chceš vŕtať, alebo robiť "podkovu" ? |
miros139: dakujem za tie knizky ak sa nebudem vediet nijak pohnut tak navstivim po x rokoch kniznicu |
nevedel som to nikde najst, tak som to nakreslil. Uprava kluky do tvaru podkovy/hribu> |
Bez vedeckých aspektov, všeobecne niečo: Upravené 3 krát. Naposledy upravil papiboy (02.12.2011 18:12) |
papiboy - predbehol si ma, v škole som nemal čas Samozrejme stebou súhlasím, ten nekludný chod motora do"tuníš" vyššími otáčkami na voľnobehu, a je po probléme. Výkon to nepridá, ale z vlastných skúseností viem, že sa zmenia ako by som to napísal, "mapy" motora. Proste stúpne ti kruťák v daných otáčkach. Po napríklad ( trepnem ) 3000x nieje cítiť zmenu, ale akonáhle prekročím hranicu 3000x motor sa bere do otáčok a musím sa zahryznúť do riaditok Keď chceš využiť potenciál takto upraveného HK, musíš v prípade potreby držať motor v otáčkach, a narobí to riadne divy Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trojan (02.12.2011 19:46) |
Dakujem vsetkym za komentare aj odborné. Hadam vam nebude vadit ak ich spomeniem aj v tej praci |
Pozri obrázok |
Trojan, to si teraz kreslil, že? Skús nakresliť v priereze to celé, jovan? |
papi - áno bolo to kreslené "teraz", samozrejme obrázok je len ilustračný, vôbec nespĺňa základné fyzikálne predpoklady na správy a trvácny chod motora |
Pre zaujímavosť, "športové" kľuky sú rôzne, jednu pridám. Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (03.12.2011 0:56) |
papi - tak ale to je iná šupa Jedna vec je robiť doma, a jedna vec je origo športová úprava aj tak dávam pekne |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 104463 | Včera: 138305