Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim Vás Upravené 2 krát. Naposledy upravil csuka85 (11.09.2011 22:09) |
caw idem to opravit a nekaz mi to , to mala byt aj reklama na predaj |
Ja to len tak tipnem-niečo okolo riadiacej jednotky(to je niečo ako počítač-samá elektronika )-keďže ti to robí presne v tých istých 3500 ot.Možno práve vtedy mení RJ predstih zážehu |
a nespekuloval si tam ty nieco so sportovym filtrom, neseriovym vyfukom alebo podobne? |
litrovy strom je znamy okrem ineho aj nekultivovanym chodom motora v rozmedzi 2500-3500 otaciek ... |
raptor - a nema kazda moto so striekackou 2 skrtiace klapky? alebo aspon tieto nove kvoli emisiam? lebo viem, ze viac moto to ma tak, ze jednu ovladas ty heftom ale druhu si ovlada ECU a preto su aj niektore moto so vstrekom menej agresivne ako ich karburatorove predchodkyne.. |
vstromaci na ceskom fore to riesili tak ze snali klapky kt. ovlada pocitac |
to urobi len galibu. ked das dole druhu klapku. lebo ECU si mysli, ze tam stale je a podla toho sa snazi robit zmes jedine riesenie je novy mapping (palivova mapa) od vyrobcu, alebo power commander. ked je teda vsetko v serii. ked ee, tak powercommander a pod ho na brzdu.. |
SV 1000 tiež okolo 3000-3500 trochu cuká a protestuje. |
ahojte vdaka za ochotu |
naozaj si myslis, ze cistenim ostranis "cukanie" pri urcitych otackach? |
mne nieco podobne robi R1 a v servise teraz na nej menia snimac skrticej klapky snad to bude ta chyba tiez cuka a vynechava motor v meste pri zastaveni motor vypne a je problem nastartovat ju otacky klesnu ked sa klucom restartuje riadiaca tak nastartuje v pohode a chvilku je klud a potom dokola to iste |
matooB v aute sa to odstranilo |
csuka85 ak by si mal zanesene vstreky tak ti to robi bez ohladu na otacky... moj nazor |
Ten spray ti pomôže ked máš zanesenu škrt. klapku.Vtedy to blbne na volnobeh.Najskôr by som skúsil diagnostiku.Tá dokáže dosť napovedať. |
Neviem prečo nemôžem upraviť predchádzajúci príspevok tak dodám ešte že: je možné že je zanesená horná klapka,ktorú otvára motorček. |
Milany - klapkami to bude tazko. bud by to neislo pod, alebo nad. ale ked je to len jedno urcite spektrum otacok a neni to ani min ani max, tak podla mna sa skrtiaca klapka niekde v strede nezasekne. ja by som isiel na diagnostiku.. ovladanie skrtiacej klapky si mozes pozret. ides po lankach z heftu. ked z vonka vyzera vsetko ok, aj koliecko, tak uz s tym doma nist nespravis.. |
Iron s tým predstihom má asi pravdu,moje Pegaso nieže cukalo,ale doslovne vynechávalo od 2500-3000 .Vyčistil som a utesnil podtlakovú hadičku,čo ide od vzduchového filtra k riadiacej jednotke,podtlakom nastavuje predzápal,teraz je to O.K. |
Dakujem Vám . nebudem sa v tom rýpať lebo nevem v čom sa vlastne mám . zoberem do vrabel a pojde na diagnostiku |
kato , viem ako to ma cukat ked je v poriadku najazdil som s nim viac nez dost . |
diagnostika ti ukaze velke gulove! skus si vycistit tie skrtiace klapky na vstrekoch a uvidis-mne to aspon pomohlo a diagnostika mi neukazala nic aj ked to blblo priamo na mieste. Ta ukaze iba vadu cidla , senzoru atd.. |
nie vždy to je zložitá závada.uvolnene sučiastky,reťaz a podobne sa tiež mne javili,ako porucha motora pri určitých otáčkach.to eliminuješ chodom motora na mieste.ostava ešte filter a bordel,lanka.držim palce nech to neni elektronika.pekne blbne niekedy snimač bočáka a dalšie hluposti.raz som našiel zle dosadeny filter a ked sa pridalo,tak to robilo somariny..tie otačky maju svoju vybráciu a možno vtedy niečo sa pohne.no som zvedavý |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 170059 | Včera: 159789