Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Viete mi niekto poradit ci skodi supersportu ak sa toci ne jednotke po cervene pole (pri letnych teplotach)?? Ja som predtym nemal SS, zabehol som nedavno novu R1 po 1700km tak, ze som preradoval poctivo pri 60kmh na dvojku (tu som tocil tak po 8 tis kratkodobo) a teraz som na prazdnej rovinke skusal tocit jednotku az po 140.. nastavene std mapovanie vykonu, cca 80stupnova teplota motora, este nebola s otackami na konci a nechal som ju bezat chvilu tam (skratka neodolal som zvuku).. mozno sa pytam hlupo, ale predpokladam ze ta masina je stavana na zavody a pri zavodoch sa jazdi iba na jedna a dva na max ?? Skratka nemusim mat obavy ze znicim motor ked obcas vytocim jednotku alebo mam skor tocit iba na dvojke? je tu niekto kto toci jednotku na SS uz roky bez toho ze by musel generalkovat motor? |
mozes mi prosim vysvetlit, aky je rozdiel medzi vysokymi otackami na jednotke a na dvojke (a akomkolvek inom stupni) ? Teda okrem vysky pokuty za rychlost |
..ine sprevodovanie, ine kolecka, inak sa tocia ..No dobre povedzme ze vseobecne - ako moc to nici supersport ked tocis po cervene? |
nie, vola sa to pracovne otacky ovela viac by si mu robil zle keby si ho napr. podtacal, okrem toho kazdy motor ma zabudovany obmedzovac aby si ho nepretocil |
|
robobiker: inak sa tocia, ano to je pravda, na jednotke sa v prevodovke hnany hriadel (na koleso) otaca daleko pomalsie, hnaci (z motora) sa otaca presne rovnako). |
robobiker: tato tema mi pripada tak, ako by si teraz zistil, ze si si vlastne kupil motorku, na ktorej ti staci 1. prevodovy stupen na to aby si dostal aj na dialnici pokutu za rychlost, cize vlastne nemusis vobec radit - No ano, je to tak |
MrBike.. pobavil si ma ..ale je to tak vlastne som sa tesil cely zabeh ze ju raz vytocim po cervene a akosi sa tam nemozem dostat lebo nie som az taky rychlyk (respektive cesty to neumoznuju ako pise Raptor) ..skor ma berie zrychlenie tam kde je to bezpecne, skoro rano, kde nie su ani vevericky na ceste ale nie zas na 300 |
robobiker: V SS je všetko čo najľahšie a čo najmenšie. Preto má aj nižšiu životnosť. Konkrétna životnosť záleží od spôsobu používania - cigáni dokážu aj panelák "ojazdiť" za pár rokov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (07.08.2011 18:55) |
off topic |
robobiker - a na co chces tocit do neba? sak hento sa kupuje bud z macherstva alebo vykonovej rezervy. navyse to pri otackach blizko cervenej zere aj travu pri ceste. silno pochybujem ze na svk cestach narazis na situaciu, kde by si to musel hentak tocit. |
Kazda motorka sa jazdou opotrebuva. Tak ak tomu chces predist, tak nejazdi vobec. |
kua ty tocis 1dnotku normalne do 60tky ? to potom asi nemas spotrebu 5l na sto |
U nas bezne vydrzia supersporty podla tachometra tak 30-50000 km,potom sa uplne rozpadnu.ale nech ta to upokoji tak tych 30-50000 km zvladnu niekolko krat po sebe.-stacane tachometre.takze nikto presne nevie kolko taky supersport nabeha ci len 100 000 alebo aj 300 000km.moj osobny nazor ze tych 250 000 km na 1000cku pre bezneho jazdca je uplne realna hodnota vydrze motora |
len ju drz ako kozu nech blaci nic sa jej nestane ja neznasam zasah omedzovaca ako to hrkne. je to fasa vec potahat ju za usi ja preto len 600. |
stary vraj ten bigbang hore tak netaha ako tie starsie R1 tak sa toho neboj musim to raz skusit ci je to pravda... :D 80 stupnova teplota je uz OK ale ked je zohriaty aj olej cely motor nielen voda vies ako a vsetko je spotrebny material aj motor v novych SS gratulujem k motorecke vela stasnych km |
na chopper by som to pochopil, ale na takejto moto aku mas no neviem neviem.. bud to skorej na 1 preklopis alebo na tychto cestach polozis a potom aj tak nezistis ci ti vyskakuju rychlosti pre max tocky alebo po smykani po asfalte. |
Na aku rit si si kupoval litroveho SS ked nevies ani jednotku potiahnut... najprv zvladni daku 600 ku a potom az budes na nej pilot tak chod vysie lebo vas tu potom pribuda v rubrike nehody... |
roboboker: |
si pamatám jak si bohoval že budeš jezdit predpisovo, pamatáš aj ty ? |
Diky za nazory. |
presene ako si napisal ukaze cas ... no ja sa tesim uz na novu R1 uz by mohla priiiiiist aby som vedel ci si obnovym nieaky ten sen |
robobiker uz to neries a hlavne nestresuj.mas funglac v zaruke,myslim ze by si sa mal zapodielat inou dilemou napr.kym nabehas v beznej premavke tolko km ze ten motor bude uz v PECKU aby si mal co najmenej padov.neboj kym ta moto bude mat cca 100000 km to teba uz trapit urcite nebude co je s nou za par rokov si kupis inu a tuto predas dalej.teda pokial sa z funglaca nestane totalka.Tymto nechcem urazat ani nepochybujem o tvojom jazdeckom egu ale na ceste sa stava vselico. Upravené 2 krát. Naposledy upravil PETOrf (08.08.2011 18:24) |
Robobiker Odbornici tvrdia ze pri pretacani motora cez cervene pole, sa skor rozsteluvaju vole ventilov a treba ich castejsie nastavovat. Pod pretacanim motora mam na mysli borcov ktory na trati podraduju aj tri prevodove stupne dole, driftuju do zakrut a rucicka otackomera ma tendenciu roztocit sa okolo v smere hodinovych ruciciek. Tym ze ty ju potiahnes po cervene pole je pre ten motor nic ked hned preradis hore. Ten motor je stavany pre extrem. Starsie rocniky R6 mali problem s druhym prevodovym stupnom, z dovodu toho ze vela chalanov stavalo na zadne na jednotke potiahlo po zadnom do cerveneho pola az motorka strielala a ked ju polozil dole nasilu nakopol dvojku... Mas nadhernu motorku, najkrajsiu na trhu momentalne. Prajem vela vela stastnych kilometrov. Vitaj v rodine ladiciek |
zaujimava tema. je pravdou, ze dlhodobe testy SS asi nie su az tak bezne, preco asi? k tej jednotke asi len tolko, hnaci agregat je koncipovany tak ako ho pozname z jedineho dovodu - pomer sila/efektivita. cim nizsi prev stupen tym vacsia sila, ale vysoka spotreba a to vsetkeho (phm, komponenty, opotrebenie atd). naopak pri najvyssom stupni mala sila, ale aj nizsia spotreba a to tiez vsetkeho. inak vsetci to vieme, len si to neuvedomujeme, pusti plyn z 11tis ot na 1ke a pusti ho na 6tke. ten rozdiel co citis pod zadkom citi aj agregat, spatne sily sa dostanu vsade od pneu cez retaz, ozubenia az po vyfukovy ventil. ci? odporucanie, cim vyssi kvalt, tym dlhsie ho maj zaradeny a tu jednotku ozaj len na rozbeh |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 102073 | Včera: 123515