Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Poskladal som po dlhom čase motor na dominátore ( valec, hlava,rozvody). Mám model iba so štartérom, bez nakopávačky. Skúšal som naštartovať no motor má po poskladaní takú kompresiu že štartér nevládal pretočiť hornú úvrať. Neviete čo mohlo spôsobiť také zvýšenie kompresie? Keď dám môj štartér do druhého dominátora tak v pohode natočí. Keď stúsim môj motor pretočiť aspoň račňou tak to ide minimálne dvojnásobne ťažšie cez kompresný takt ako keď pretočím motor na inom dominátore...ledva ledva sa mi to podarí naštartovať cez káble z naštartovaného auta - aj to je štartér po chvíli horúci že až. Keď naštartujem motor ide normálne (aspoň sa mi zdá, ešte som sa nevozil) no akonáhle vypnem zas musím štartovať len z auta. Prosím o Vaše názory - kde by mohol byť pes zakopaný. |
No motor no na domíku som rozobraný nemal, ale pre "ľahšie" štartovanie tam je automatický dekompresor, ktorý je otvorený až po určité otáčky motora. Ak si to neposkladal správne a nefunguje, mohol by to byť tvoj problém. |
dekompresor som vybral už dávno predtým lebo mi cvakal aj keď nebolo treba. Dve sezóny som sa vozil bez neho a štarty na štartér boli ok. |
Sorry za OT. Ale milujem ked niekto vyberie z motora suciastku lebo si mysli ze je nepotrebna, pritom soudruzi z japonska urcite vedeli preco ju tam dali. Ak ti to nefungovalo predtym s dekompresorom tak asi bola niekde chyba, nemyslis ? |
Vravím že bez dekompresora som jazdil a štartoval dve sezóny. Potom som motor rozobral a zložil a zrazu taká kompresia že štartér nevládze krúžky som nemenil. Zabudol som napísať že som ho rozoberal kvôli preskočeným rozvodom o jeden zub, piest mi neotlačilo našťastie. Pokiaľ viem tak dekomoresor sa aktivoval vtedy keď sa so zaradenou rýchlosťou drglo motorkou dozadu. Vtedy pri štartovaní išiel motor na dve otáčky s dekompresorom a tretia bola už na plnú kompresiu. Dekompresor som používal len keď ma bolo treba roztlačiť a to sa stalo asi dokopy dvakrát iba čo mi zbytožne cvakal za jazdy tak som ho vybral ako mi poradil jeden chlapík na NX fóre.Inak na kamošovom domine sme štartovali na môj štartér bez dekompresora a všetko išlo ok. |
... Upravené 1 krát. Naposledy upravil pepepe11 (01.08.2011 22:14) |
dando: to som si aj ja myslel ale asi to nieje všetko. |
hmm, a rozvodovu retaz si zalozil dobre ? pokial si nic ine nerobil tak by som to videl na tie rozvody.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ifcozv (01.08.2011 22:16) |
toto jediné ma napadlo len som chcel vedieť aj iné názory čo sa mohlo dototo.... len si neviem dať do súvisu ako môžu zle nastavené rozvody zvýšiť kompresiu. |
mozno ti to starter pretocil prave preto ze si mal zle zlozene rozvody a az teraz si ich dobre zlozil. |
ano to je pravda vtedy to točilo lebo nebola kompresia ale neodpálilo, teraz to odpáli ale zas nepretočí. |
namontuj naspäť dekompresor, ničíš si takto štartér, volnobežku, súkolia - všetko |
ok skúsim dať dekomp naspäť, dám vedieť čo to spravilo |
nahodil som dekompresor a moto ide. ďakujem za rady, dve sezóny som jazdil bez neho a všetko išlo tak má, ani nenapadlo že to môže byť práve ním... no teraz mi pre zmenu preskakujú rozvody a to takým spôsobom, že keď pri pokuse o štart motor náhodou chytí spätný chod ( tzn že odpáli ale nie takou silou aby prekonal HÚ ale vráti ho späť) reťaz skočí aj o 5 zubov... vodiace lišty, reťaz aj španovák sú nové. |
marcello prečo sa snažíš silou mocou ten motor poškodit? |
ozubene kolieska okolo ktorych sa retaz otaca su v akom stave? |
uff, nechapem ako ti moze skocit retaz, ked mas dobry spanovak a vsetky kolieska v poriadku. Rozober to cele, alebo zanes do servisu. Ale budis. Ked ti neodpali, alebo chyti spatny chod, tak si posun trochu predzapal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (12.08.2011 14:20) |
to ze ti chyti spetny chod je uz tym ze chudak starter vylagroval a nema uz tu silu aby ho pretocilo/mozno aj slabsia bateria. |
Máš zle nastavene časovanie ventiloveho rozvodu! |
no chlapci trošku sa ukľudnite...porovnal som teraz starú rozvodovú reťaz z novou a zistil som že tá nová je asi o jeden článok dlhšia...zle mi predali, šponovák to nevie došponovať. Upravené 2 krát. Naposledy upravil marcello (12.08.2011 20:09) |
ked ti preskocila rozvodova retaz to uz asi velmi nevyliecis, jedine novymi ventilmi. to si nevies zuby na retazi poratat? ze skocila o 5 zubov, na to si ako prisiel? to by si mal aspon 2 ventily v pecku, myslim. ked das valec (hlavu) dole uz nemozes pouzit povodne tesnenie. musis dat nove. pod valcom su tusim plechove platy a pod hlavou "papier". to pod hlavou musis dat urcite nove. ak ani to nestaci, musis dat par platov pod valec naviac. ked mas pocit ze s kompresiou nieje nieco ok, tak daj na vrch piestu plastelinu, zmontuj a 2x nasucho pretoc, rozober a pozri ako sa hlava a ventily otlacili. |
edelweiss: to s tými piatimi zubmi som asi prehnal, napísal som to "od oka". Keď som dával novú reťaz tak som satú roznitoval zapojil za ňu novú vytiahol som ju a znitoval novú. Pravdupovediac ani ma nenapadlo kontrolovať dĺžku. mea culpa priznávam |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 5150 | Včera: 141766