Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim.Mám problém naštartovať Husqvarnu te 610r rv.2001.Štartér točí a motorka nie a nie chytiť.Už som tu niečo počítal o spôsoboch štartovania, ale nedarý sa.Pri štartovaní mi skáče ručička otáčkomera.Je to nejaký skrat,alebo čo?Nechytá ani na prekopovanie pákou.Iskru dáva,ale neviem či kedy má |
Nazdar, pocuj ja ked som doviezol moju, vypol som ju a potom som isiel startovat tak tocila tocila a nic...hlava v smutku konec, reku idu si to zrovna na zahradku hodit.. nic, svicku vybrat, fajku, a zase nic, potom kukam sak ten cerveny vypinac mam v polohe off.. prepnem a na prvy sup, lebo ja som bol zvyknuty na predoslej moto ze ani to netocilo ked byl vypli, tady to tocilo a nic..no neva spet k teme, pokial mas iskru nejde palivo, skontroloval by som ventilove vole, ale prva to palivo, skus strikacku podlet valec a natoc uvidis co to povi...potom daj veedet... |
a inak aj mne skace rucicka otackomera, je to normalne...a skus ten vypinac.. |
Vypínač to nieje ja vypínam s klúčom.Dneska som zase poskúšal vela veci a nič.Mám husqvarnu te410e s papierami a teraz som kúpil to tee610e aj snakopovacou pákov.Motorka je čierna asi to predtým malo motardy.Skúšal som sviečku zo 410,menil som aj riadicu čo je na svetle a všetko na 410 ide.Dočítal som sa že 610 majú automatycký dekompresor a tam je nejaká pružina ktorá robý šarapatu.Proste ked točím tak štartér krúti ,ale motorka nie a nie naskočiť.Ked dám sytič,tak zaleje sviečku. |
CDI riadiaca jednotka na TE610 nie je taká istá, ako na TE410. Má ináč nastavený predzápal. |
Kúpil som ju nefunkčnú,ale ten čo ju mal ,tak povedal,že ju na jeseň odložil a teraz nevie naštartovať,lebo je slabá baterka.Nechcel vrážať do opravi,tak ju predal taku. |
Fuuha tak to moze byt teraz hocico, skus premerat kompresiu, potom mozes ventilove vole kuknut, atd... |
Bud je zla sviečka,možno nedostava benzin,može byť zle nastaveny karburator...alebo ten čo ti ju predal, DOBRE VEDEL,prečo predáva. Ešte vyskusaj odpojit ten dekompresor. |
MotoMan150 :benzín je cítiť .Ako odpojím ten dekompresor?Sviečka je dobrá skúšal som v inej moto a fakčila.Karburátor može biť prestavený, lebo som mu pridával a uberal a tak skúšal.Už mi písali,že môže byť aj strhnutý klinok na zapalovaní,tak neviem.Ked to nebudem vedieť,tak ju dám do opravi. |
Ten dekompresor sa nachadza pod nadržou na hlave.Je pripevneny na kryte vyfukovych ventilov.Pre vyskušanie odpoj lanko a potom uvidiš či sa niečo zmeni.Karburator je určite rozštelovany ale aj pri takom by ti aspon na trochu odpalovala.Najprv vyskušaj to... |
tak ty si iny pacient, kupit motorku ktora nejde s prislubom ze len nejde nastartovat |
dando-ešte nieje celkom kúpená,dal som zálohu a snažím sa prisť na chybu.Radšej porad.Včera som dal dole bočný kryt zapalovania a vyzerá to byť v pohode.Nemám doma taký prípravok aby som dal dole roptor ,ale podla mna ten klinok nebude vyskočený. |
Nie nebude,ja svoju aj tak nikdy nekopem z dekompresorom. A skôr ju kopneš bez než s nim. |
nemas moznost ju pustit niekde dolu brehom? nenastartuje ani z poriadne strmeho a dlheho kopca (na roztlacenie)? bol som raz svedkom toho ako sa dvaja chlapci trapili s jednou huskou co prave kupili, stelovali karbec (to urobili chybu, lebo bol nastaveny dobre), isla len na roztlacenie, ale zhasla. nakoniec sa vraj ukazalo, ze tam bolo nieco v statore zapalovania (ulomene alebo uvolnene). Takze dolu dekel, a lepsie to pozri aj ochytaj, ci nieco nieje poskodene alebo volne a ak mas moznost vyskusaj stator z fungujuceho kusa. Previnutie statorov a podobne veci robi isty Cipo, pozri jeho inzeraty na countrycross.sk, ale rataj s tym ze to stoji okolo 100€, dava ale aj zaruku. |
Jeden z jeho inzeratov, urcite by som mu zavolal: |
MotoMan150: ono to vyzera, ze som robil GO v kuchyni, a ze v suflikoch mam stahovak na zapalko hned vedla vyvrtky, kluce medzi pribormi a lis na kluku za chaladnickou, ale nieje to tak. Len som bol zvedavy predtym ako isla na GO. |
edelweiss-Jasné,že sme ju roztláčali,ale nič.Ten Cipo mi tu vyššie aj písal,že 410 má iné CDI.Určite by to stálo za viskúšanie,lebo včera som si všimol,že 410 má 8 káblové CDI a na tejto 610 je nejaké menšie nie originál a iba 7 káblové,modrý kábel z moto je len zaizolovaný. |
Raz sa mi stalo, že sa posunuli magnety v rotore na TE 350 perko/klinok bol v poriadku. Ale dávaj ho dole iba ozaj sťahovákom na to určeným, ten sťahováť ti vyrobí aj šikovný sústružnik. Jednoducho sa pootočili. Motorka síce išla naštartovať ale strielala do výfuku aj karburátora. Skús si to skontrolovať. Poprípade si rotor vymeň z druhej. Ja som tiež na to prišiel tak, prehodil som zo 610, magnet je totožný. Ďalej by som možno skontroloval nastavenie rozvodov, či nie sú posunuté. |
Vie mi tu niekto poradiť,kolko káblové má cdi husqvarnaTE 610e?Je rovnaké cdi na 610 so štartérom a bez neho? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213385 | Včera: 199250