Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čaute . zase ja .neviete mi poradiť ? raz ráno som išien naštartovať simsona a s celej sily som kopol do štartovačky . od vtedy tam niečo hrkoce a sem tam aj hlasnejšie hrkne . od kedy som mal dolu hlavu , valec a menil som krúžky hrkoce minimálne rovnako ak nie viac . a vži keď ho ráno štartujem tak chytí na 1 kop potom ho chvíľu dusí a ide hustý dym , tak cca 1 minútu . potom ide super , len to hrkotanie . poraďťe všetko čo si myslíte . ( ešte približne v tom čase keď začal hrkotať som na pevno dotiahol plavákovú komoru ku karbecu lebo vždy ráno bol pod ním na motore natečení benzín ( pri vypatom kohútiku ) že či náhodou neťahal falošný vzduch a zmes bola dobrá a ja som ju tím pritiahnutím obohatil alebo ochudobnil ?) ĎAKUJEM. |
dva šróby tie čo spájajú vrch karbíku a spodok ( plavákovú komoru ) |
ak som ta spravne pochopil dotiahol si silnejsie vanicku na karburatore , ze? v tom pripade si nemal ako rozladit zmes. k tomu hrkotaniu z ktorej casti motora to ide ? prevodovka/kluka |
ok áno správne si rozumel ja len že či netahala tade vzduch a tí pritiahnutím som tomu zamedzil . presne neviem ale kluka piest a ojnica asi ne , mal som to rozobraté a vyzeralo to ok skôr tá prevodovka lebo sa mi stáva že keď zastavím na 2jke tak musím dať N potom pustiť spojku znovu stlačiť a až potom ide zaradiť 1dnotka a keď ju rozbehnem na 1dnotke niekedy nemôžem dať do 2jky . čiže asi takí menší problém s tými dvoma rýchlosťami . len keď je to ono , neviem čo s tím má robyť a čo mám kúpiť |
pises ze z celej sily si kopol do nakop. a od vtedy to hrkoce,neurval si tam nieco ?ta plavakova komora je asi blbost pozri sviecku tehlova OK,cierna bohata...a mas problem radit aj ostatne rychlosti alebo iba 1,2... |
1) Do nakopavacky sa nekope z celej sily , predstav si ze by si bol ta nakopavacka a niekto ti da 50kg kladivom po hlave , asi tak sa citila ta nakopavacka 2) skus vypustit olej dat dole radiacu paku a nakopavacku a kuknut ci tam nevidiet nieco urvane , ak tam bude vsetko ok , neostava ti asi nic ine ako dat dole motor .... Upravené 1 krát. Naposledy upravil yamaha901 (09.06.2011 11:48) |
ok skúsim to . pozrem aj tú nakopávačku a potom sa do toho budem musieť pustiť a v ohľadne tej nakopávačky . ja som si ju najprv posunul kím sa dostala do záberu a aš potom som ju s celej sily pretočil nie doslovne kopol zajtra pozrem aj tú sviečku a napíšem . tie rýchlosti sa zle radia iba 1 a 2 |
jj ja viem len sa trochu bojím do toho pustiť lebo motor som rozobratí ešte nemal ja len že či to nemôže biť aj tým že mi asi prepúšťa prevodoví olej do kľukovej skrini ? lebo keď ju ráno nakopnem vdedy najviac hrkoce a strašne dymí Upravené 1 krát. Naposledy upravil sism000 (10.06.2011 15:31) |
je to v poriatku ? tá miska v ktorej sú tie spojkové lamely má vôlu cca 5mm v smere toho hriadeľa na ktorom je upevnená |
simsonviglu.cz/?sekce=download stiahni si dielensku prirucku a studuj... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Xfighter199 (10.06.2011 22:02) |
študujem študujem ale nič o vôle toho koša . ak ste sa s tým stretli a viete čo s tým poraďte |
vôlu má len ten koš tak cca 4mm ten hriadeľ na ktorom je upevnený má ani nie 0,5mm |
daj dole viečko spojky a dotiahni matku , často sa stava že sa povoli, možno budeš potrebovat novy zaistovaci plech |
jj ten plech som objednal . ešte mám jednu otázku : zistil som že mi ju cez noc prechlastávalo motor lebo palivový kohútik netesnil . mohlo to spôsobovať hneť po štarte že ju dusilo išiel hustí dym a hrkotalo ? |
ako ti ju mohlo prechlastat koli palivovemu kohutiku? skor si skontroluj nastavenie hladiny v plavakovej komore. |
v strede motora ti nema čo hrkat, len kluka a prevodovka. prevodovky pochybujem a kluka vydrži vela aj ked ma toho vela za sebou take klidek ..kym o ide |
ok díki . veľa hmm , má najazdených 12500 asi bez generálky to je veľa alebo málo ? |
Kolega sused má mustanga na ŠPZ, keď bol ešte mladý, otec mu ho kúpil, na prvom tachometri spravil niečo cez 1200km, ten sa mu pokazil, tak kúpil druhý, na tom teraz valčeky postáli na 12300km + - ... ten motor ide ako žihadlo...( motor nikdy nebol polený, a má originál výbrus) takže si z toho nič nerob, ak je ten motor dobre zabehnutý, tak musí ísť, len neviem či hovoríš o prevodovke alebo o valci ... 12500 je ešte nič. |
12500 má komplet motor aj s valcom aj s prevodovkou ale díki už nemám strachy že čo to hrkoce ak to ešte bude hrkotať |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 219132 | Včera: 171306