Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Milé dámy a Páni. Prosím Vás o strpenie s nasledovnou úvahou o moto, ktorú by som kúpil. Vyhliadnuté som mal, podľa poriadku Vám to dám: FZS 1000 (2003), CBR954, Tuono (2003)(na chvíločku aj SV 1000S- ale tá je mimo hru (už)) a posledný sa mi páči Veľký Zed (Kawasaki Z1000 r.v. 2003). Prosím Vás poraďte čo, bo furt rozmýšlam a furt neviem . Použitie asi také bežné ale skôr na kratšie trate max. raz za rok do Chorvátska. Do teraz som na jeden záťah dal max. cca.300km.A prosím Vás nepíšte že neviem čo chcem lebo to naozaj neviem. Len Viem že litrík. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Johnyd (11.04.2011 23:44) |
nechceš litrového edvenčra ? |
Aj frajerku si vyberáš podľa toho čo povedia iní? Tak hádam ty vieš na čo chceš tú motorku, či ti vyhovuje SS posed, či ti nevadí keď na teba fúka na naháči, či chceš na tom dávať o polroka turistiku s 1000km denne alebo sa budeš krútiť okolo komína, či chceš V2 alebo V4, takisto len ty vieš čo sa ti páči po stránke vzhľadu. |
Ja ti podarim takto. Kup si 4valec a ked nahodou po rokoch zistis, ze ta motorkovanie prestava bavit, tak ho vymen za V2 a ozijes |
FZS 1000, CBR954 tuctové motorky a CBR sa mi zdá na tom o čosi lepšie, ale každému sadne čosi iné. je to len moj nazor. |
Yamaha FZS 1000 Fazer - rýchly kočár |
Z da ti doporučujem ak ti nevadi šlahanie vetra do ksichtu |
Yamaha FZS 1000 Fazer Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (12.04.2011 14:16) |
Jednoznačne toto : img181.imageshack.us/i/y2khy0.jpg/ Je to spoľahlivé a určite toho nie sú plné cesty |
Rony neni tak spatne, ale praktickejsie je toto img24.imageshack.us/i/motomotordodgeviper.png... |
diwi To som radil v tejto téme Len Tak: Triumph alebo Ducati a nechcel som sa opakovať |
no ponuka sa ti rozširuje buď si vyberieš niektorú z motoriek čo si napísal, alebo tu červenu či striebornu k*k*tinu čo pridal diwi s Rony01 |
Ďkujem za námety dám sa asi na toho Zeda. Ako je to v daždi pri Z1000 a FZS 1000 moc veľký rozdiel v zmoknutí? |
Keď pôjdeš rýchlosťou cez 268,3 km/h, tak už v podstate nezmokneš na žiadnej z nich, ale chce to trochu odvahy |
Daj sa na "Zeda" keď chceš byť iný ako ostatné deti , ale Fazer 1000 by si miloval Na naháči ti nad 150 odletí hlava aj s helmou |
Neodletí, ale každú jar po prvej jazde ho bude bolieť krk. |
Niekde som na tom videl aj vyššie plexi (štítok) možno pomôže na 150km/h byť v klídku. či? |
to je tazko, ze co. na nase cesty yamaha 1200 tenere alebo tak, ss ta vytrase, s kapotazou budes chodit ako chujovic a rozbijes sa kdesi, no nahac je dost ok, lebo veter ta psychicky zahamuje, ked budes zvyknuty ist na gase, tak tie diery nebudes vnimat moc. Ale kym nebudes chodit na gase, na dierach sa na tvrdsej motorke natrapis. Ked rad vrtis motor chod do sesto ked nerad kvaltujes chod do litra. Ja asi ked donahacujem, pojdem do velkej yamahy, v lete na dobre gumy aby sa dalo poklopit a na jesen a ajr na nejaky 3/4 drapak aby sa dalo aj po rozbitych dzedzinacha polnackach a lesnych prebehnut a aby plexi krylo pred vetrom a stanim. |
to>bedna to som aj ja uvazoval nad tym ze nahac mi prinesie taku psychicku brzdu proti rýchlosti na nasich cestach. A co to znamenaju tie GASE. (plyn)- otvorenyy? |
neviem ci nemyslel znacku motoriek GAS GAS (podla fotky ).. |
Tak ale hadám by neporovnával GasGas s cestnyým litrom. Ale šak ja so chalan z dediny (pne postačia aj noviny) Prosím poznámky k veci. |
na gase/plyn/, to je ze ides taky gas de facto plny gas/plyn/, ked vidis diery a zaplaty, tak to proste nemas kedy a ako analyzovat---tak zavalis gas a masina ti ide s tak odlahcenym predkom ze nechytis ziadne udery alebo ta nerozpantuje, alebo neohnes disk. Mozno treba trocha prisponovat stehna a byt na nich prisponovany, lebo ked tam sedis ako buchta niektore diery vedia dobre dat pecku na krize. Ja som minuôe zbadal v 160 vytlk asi 0,5 m * 1 m hlboky asi 10-15 cisel a ked som zalozil na 4 ke plny gas tak som v 180 ani nevedel ze tam je a to som aj mal tusim vzadu kamosku. Je to o psychike a zvyku, kedysi ma plasili aj obycajne zaplaty na asfalte, teraz to nejak neregistrujem, treba drzat od zatacky po zatacku gas a je to vybavene. Na dobrzdanie si vyberat opticky hladsie casti cesty. |
Chlapci ale už sa to blíži do finále tak prosíííím poradte čo by mi seklo (ja mam cca 100kg- 180cm). |
Prosím Vás možno to brať za nevýhodu keď má fazer "iba" karburátory? A predná vidlica na zedovi, keď je nastaviteľná jedna noha nie obe, funguje to bez problému? A do tretice toto: www.mcnews.com.au/testing/Kawasaki/Z1000... |
na gase... bedna ty si magor gas de facto plny gas... |
som rad., ze sa ti pacili Treba tahat gas....ale vediet, co robis. Skoda, ze borsky som tak strasne dojebal, dodnes ma to sere. |
Johny...kašli na to a príd radšej na pivo ale na Zdovi |
Ja som dnes kupil GSX 1400, r.v. 2007 |
firemali To s tym pivom ste dobre urobili jedno z najlepších v Púchove. No mi v ten utorok prislo nejak lutostivo ked som ti pozrel na masinku. Som to musel utopit v pive. Skôr to vidím na FZS (v celom rozsahu má väčší moment). |
Páni stále neviem. Včera som vyskúšal fazera no ťah dobrý ovládateľnosť no nebolo to take že kam pozrem tam ide. Píše sa že Z má slabší spodok (pekne to ukážu graf výkonu a momentu). Je Z modernejší (motoricky ani nie či?)? |
Už dávnejšie som sa zahľadel do VFR Vtec potom to opadlo (ťažká a výkon) a teraz opäť sa mi páči. Takže čo by ste poradili už sú tri. |
a jaky zed a VFR by to boli? starsi litrovy a VFR ta osemstovka? tam potom VFR. starsi zed (aspon co pisu) nikde nevynikal a bol hony za konkurenciou. |
To som chcel pocut. Uz pri pohlade na Zet motor sa mi zda niaky zastaraly (a tie rebra no...) Ale aj ked aj na fazeri s trubkovym ramom je vidieť zub času hlavne budiky a zadne svetla su uz prezite, ale tah by mi stacil, co neviem povedat o VFR. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24818 | Včera: 178803