Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cego (27.12.2010 9:47) |
Nazdar |
No myslel som to tak že keď sa otvorí vyfukový a zavrie a ma sa otvoriť nasavací tak keď sa zavrie ten vyfukový tak je medzi obidvoma medzera....No a čo sa týka tych ventilov,tak tie nastaviť |
Aha .... No a tá reťaz ja nemislím že fest napnutá tak primerane len sa pitam lebo mohol preskočiť rozvod inak povedané ze preskocila retaz o paru článkov a vačkovka už inak bije. |
OHC,no a tá reťaz je napnutá tak akurát,ale nie je fest napnutá |
No ale vieš čo je ta vačkovka ? A tie vôle su n auto ale podľa mňa bi nemal byt problem... |
Neviem netuším .Som na to sám a nemá mi kto pomôcť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cego (27.12.2010 11:06) |
Aha no vačkova hriadeľ je taká vec že : stláča ventil.Na hriadeli sú vačky kaźdá jedna stláča ventil podla toho aky mas rozvod.ked je to napr. OHV tak vacka ti dvihne zdvíhatko zdvihatko ti dvohne ventilovu ticku a ticka ti stlaci váhadlo a vahdlo vetil |
|
No teraz neviem či sa u OHC nastavuju vôle ventilov či nie lebo tam vlastne vačka stláča ventil priamo alebo cez nejaké váhadlo , zdvihadko....je to čína tak neviem .... ale sam to asi nesprviš... |
Tak |
Jaj ze ty mas hlavu dole .... tak ju nahod naspet a pametas si ako bola rozvodova retaz ? |
Pozri obrázok takže maticu č 1 povilos povol ju trocha viac a so skrutkou č 2 nastavujes vôľu vebtila.Č 2 povoľ a vahadlo sa ti dvihne a bude tam medzera nieje to dobre vidno na fotke tak som tam dal 2 čiary tam kde ti ostane vôla medzi vahadlom a ventilom vsunieč mierku neviem aky je to ventil napr vyfukovy coze 0,19-0,20mm a pomaly budes skrutku č 2 utahovat ta mierka sa musi tesno pohibovat.pridrizis si skrutku c 2 si pridrzis klucom a 1 pritiahnes.Ale musis nahodit hlavu naspet |
Je to nasavací. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cego (27.12.2010 12:12) |
Tak keď sa to sací tak 0,16mm.A maš tie mierky ? No pokaziť čo ja viem podla toho ako |
ja som teraz kúpil.Poradím ti : www.internetshopping.cz/eshop.php?id_eshop=500... |
keď už máš tú hlavu dole nebolo by odveci dať dole ten karbón čo tam máš |
To bi mal vedieť aj saám že ten karbón má ist dole.A pochybujem či bude vedieť sabrúsiť ventili. |
0,15nieje dáko málo?? aj keď som 125ccm ešte 4T nenastavoval tak ja mám sanie 0,20 a výfuk 0,25 ale tak hádam chalan dáko nastavý a možno aj zabrúsi |
Neviem ako je tu u motoriek ale mi v škole dávame na autách 0,16 a 0,20.šak nech skúsi a uvidí keď mu to bude klepotať tak to nastaví inak. |
Je to 150ccm 4T |
čo také nôže byť na ventiloch často pokazené?? Jednoducho sací ventil nadoraz otvorený a výfukový nastavíš a naopak tie dva ventily musíš za 5min nastaviť |
|
tak postup: dáš dole kryt ventilov, medzi ventil a vahatko (alebo koníka) vsunieš mierku s požadovanou hodnotou (0,15 alebo 0,20.......) podla výrobcu,ak je vola velká povolíš matku a pritiahneš vahadlo volu odkontroluješ a ak je ok matku dotiahneš ale zakontruj si vahadlo aby sa nepohlo, ak tam mierku nevsunieš spravíš to isté až nato že vahadlo povolíš ,platí pre oba ventily.A ako už bolo spomenuté jeden ventil naplno otvorený a druhý nastavuješ |
Nie |
možno to má ešte v záruke |
Dík...Musím zohnať niekoho kto vie niečo o dirtbike,alebo to už mal rozobraté. |
PetoBB-ani len netusim ale ci nastavi 0,10-0,15 alebo 0,15-0,20 tomu pibiku to bude jedno mohol to nastavit aj na nenahodenej hlave pekne doma v kuchyni |
|
MotoKiller-šak sa časom možno naučí |
...pre oba ventily je nastavovacia vôla 0,05mm... Upravené 1 krát. Naposledy upravil woodoo15 (27.12.2010 17:29) |
PetoBB:Meral som to preto,lebo prvé čo mi napadlo bolo,že to budu piestne krúžky,no potom som si všimol tie ventily.A inač dík za všetko. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cego (27.12.2010 17:54) |
...nemáš začo....bola asi škoda rozoberať najprv motor, keď pravdepodobne za všetkým bude asi len zlá ventilová vôla...len nech je všetko OK... Upravené 1 krát. Naposledy upravil woodoo15 (27.12.2010 21:54) |
|
...ja ti to takto neviem povedať....až si rozoberal, alebo niečo robil aj z rozvodmi, tak to nastav podľa článku (je to tam dosť polopaticky vysvetlené) a potom nastav ventily, len daj pozor na hornú úvrať, pretože tá je dvakrát, to jest, že len pri jednej hornej úvrati sú oba ventily volné....nastav to a daj vedieť čo a ako... |
Dík.no ja mám taký problem,že ako to on tam má to T na tom magnete,tak ja mám taký menší magnet a tam nieje nič vyznačené.Sice tam mam tu značku na tom kryte,ale nemam podľa toho magnetu ako zistiť.Nuž dúfam že mi to víde a budem sa zase blazniť |
alebo plakat |
...tá horná úvrať sa dá zistiť aj tak, že cez otvor kde je sviečka vopcháš dnu čojaviem, tenký šrobovák, alebo nejaký drôt (aby si vedel ako sa ti pohybuje piest, len opatrne, aby ti tam nezostalo z toho šrobováka) a magnetom budeš krútiť dovtedy, pokiaľ nebude piest hore...ale musí to byť tá hor. úvrať ako som písal vyššie... |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cego (29.12.2010 10:45) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31188 | Včera: 192712