Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute, pri prudkom pridaní plynu mi xr-ka zdochýňa. Karbes čistý,sviečka filter nové. Nemôže to byť zmesou?? Alebo čím to je..Ale keď mám sitič na prvej polohe tak to ide normálne.Je to rv.91 ,jednokarbes. |
no vidis ved si na to prisiel. skontroluj tesnost medzi karburatorom a valcom(guma). |
ak si menil penový vzduchový filter aj si ho napustil olejom ? Nejake dodatočné diery do filtrovej skrine si nevrtal ? |
Filter som nenapustil olejom . Diery boli navrtané,ale prelepil som ich ,to napadlo hneď aj mňa. Na ktorom záreze má byť ihla v karbesi?? Je ich tam 5 a šrobik na zmes by mal byť nakoľko vytočený?? Aspoň približne ,lebo ho mám na 2 otáčky a ihla je na 3-ťom záreze. |
daj ho na treti zarez odspodu, zasrobuj srob zmesi naplno a odtiahni o pol otacky. zahrej a skusaj odtahovat srob po stvrt otacky a sleduj vykon pri zatvorenom az do 1/4 otvorenom plyne. tym nastavis spodok, potom mozes laborovat a dat ihlu o jeden zarez nizsie zasrobovat srob a skusat odznova. |
dando :Skúšal som to ale žiadna zmena. Raz sa mi len stalo ,že pri vyšších otáčkach to trhalo ,ale zdochýňalo to aj tak . Niekde som čítal ,že by to mohla byť ešte aj ihla (nemyslím tým jej nastavenie). Lebo stáva sa mi ,že uberiem plyn na neutrály a otáčky ostanú vysoké. Potom troška popridávam a klesnú. Ale!! Lanko sa nezasekáva ,je premazané a vracia ho pekne... |
poznam par kamaratov co mali podobny problem,u niektorych pomohlo nastavenie predzapalu(jemné) |
To bude skôr karbesom ,lebo ževraj keď povolujem alebo zatáčam skrutku zmesy tak by sa mali meniť otáčky. Ale u mňa ostávajú stále rovnaké a sviečka je stále čierna |
Prave si si odpovedal.Prekontroluj funkčnost skrutky.( ak je to mozne) |
Ako prve si naolejuj ten filter. Predpokladam, ze mas penovy ako vacsina endur. |
enduro 600:Sak kazda skrutka (tryska) na karbeci ma svoj vyznam nie?Ked s nou tocis tak by mala nieco otvarat, zatvarat, skrtit nie?.Jak to nereaguje tak je kdesi chyba.Asi niektorá klapka nespolupracuje.(pridreta,trochu pootocená?) či? Ak sa mylim rad sa necham poucit. |
Dik chalani ,pozriem sa na to. Nebudem zakladať novú tému. Na moto mi strašne slabo svietili svetlá ,tak mi chalan zmeral. Zistil ,že na základnom plyne to dáva ledva 1V a pri vytočenom motore cca 3V. To nameral aj na výstupe z "alternátora" alebo ako sa to volá (kábliky čo idú z motora). Čo môže byť problém?? Cievky?? A ešte jedna vec , tam je jedna cievka na zapalovanie a ďalšie na svetlá?? |
Na výstupe alternátora by si mal mať okolo 40V striedavé napätie a viac, v závislosti od otáčok motora. Ak tomu tak nie je, tak cievky alternátora sú zlé. Pokiaľ máš XR600 s nakopávačkou, tak na statore by mali byť aj budiace cievky. Skontroluj, aké striedavé napätie ti dávajú pri nakopávaní. Tiež skontroluj, akú máš silnú iskru. Taktiež môžeš mať problém aj s riadiacou jednotkou (CDI). |
alebo mas niekde skrat. Skus odpojit baterku a pomeraj napatia bez nej. Mozno je vyskratovana medzi clankami a alternator do nej moze hustit kolko chce aj tak nad 3V nevytlaci. Alebo mas skrat niekde inde. |
Baterku to nemá a ani poistky...Kamoš mi to bude merať niekedy ccez týždeň a potom dám vedieť,kde bol problém , dúfam ,že to nebude drahá oprava |
ja som mal to iste na XL 500 R ....potom zacala trhat ,zarucovat sviecku bo bola slaba iskra a nespalovalo dobre a potom uz ani iskru nedavala |
Podla mojich skromnych znalosti by tam mali byt 3startovacie a 1svetelna cievka či? |
no su 2 typy statorov jeden je cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll... a druhy www.motorsloop.com/images/honda/MDGP91XL600V1042.JPG lenze ma menej tych vinuti |
chlapi a kde sa ladi zmes? |
janoval> "ando: ako sa da na motorke spozorovat zmena vykonu na 1/4 plynu?" |
Meral som...Z alternátora mi ide 5 káblov. Na 2 kábloch kt.idú do AC regulátora(zelený, bielo -žltý) je 8V striedavých a keď pridávam tak napätie klesá! Bez pripojeného AC regulátora je tam 14-15 V striedavých. Medzi ďalšími 2 káblami(ružový a žltý) čo idú do regulátora s kondíkom som nameral 2V striedavé (ak som mal merať aj tam) no a potom posledný kábel(čierno-červený) ide na indukčku. |
Bez pripojeného AC regulátora je tam 14-15 V striedavých ale napätie pri pridávaní stúpa bolo tam aj 40V striedavých. Upravené 2 krát. Naposledy upravil enduro600 (09.11.2010 19:35) |
Skus očistiť aj sitko na kohute nadrže.Môže ti pomaly pritekať palivo do plavakovej komory.Elektriku nerieš,ak to ide so sitičom je problem s miešanim zmesy.Ak su na ihle zarezy najspodnejší je pre najbohadšiu zmes čim bude ihla hlbšie ponorena v tryske(vyžšie a vyžšie zarezy)tym bude chudobnejšia(zárezy riešia postupne opotebovanie kužeľa trysky a kužeľa ihly).Začni odtiaľ.Ak nepomôže,opäť ale dôkladne očisti karburátor.Pozor na hladinu v plavákovej komore. |
jastrab to som prestal nachvílu riešiť . Teraz na moto mám napojené smerovky, spravené svetlá a blbne mi tam elektrika- Smerovky neblikajú.......Ale dik za odpoveď keď budem mať elektriku doriešenú,tak sa pozriem aj na to |
regulator mozes pouzit hoc aj z auta. Len tym farbam vodicov by som neveril, zozen si schemu zapojenia alektriky oboch motoriek, porovnaj a podla toho zapajaj. |
smerovky tam neboli a ani baterka.Boli xr-ky ,kt nemali smerovky origo.Ani táto nemala pripojené, ale na motorke bolo všteko čo treba na pripojenie smeroviek. Je to robené podla schémi kde sú smerovky- je tam navyše jeden regulátor s kondenzátorom.A má to fungovať bez baterky! |
nechapem preco sa tu riesi el.,ked chalan jasne povedal,ze ked ma sytic na prvej polohe tak to ide ok. |
barlac : prečítaj si pozorne tému, riešim tu aj niečo s elektrikou tj.svetlá ,smerovky.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil enduro600 (10.11.2010 12:30) |
barlac: prvy problem sa zrejme vyriesi(l) naolejovanim vzduchoveho filtra. No medzitym sa tu objavil aj dalsi s elektrikou a len sam najvyssi vie, ci to spolu nejako nesuvisi. |
ak sa ladi zmes tou skrutkou zo spodu tak mi vôbec nereaguje. Skušal som dať ihlu na stredny zarez a motorka vynechavala ešte viac. Ked mam na vrchnom zareze tak vynechava menej. Karbec som prefukal, vyčistil, benzin tečie z nádrže dobre.... neviem čo ine by som ešte riešil. Nemôže to byť spomínaným predzápalom? |
ak nemas servisny manual zozen si ho, |
mam manual ale je po eng, |
možno som prišiel na príčinu môjho nešťastia , len poprosim niekoho o potvrdenie alebo vyvrátenie mojej hypotézy. |
skús pozrieť toto, je to lepšie vidieť. Vyzerá to ako "podložka" alebo tesnenie |
ano, tak to tam nemam, nemam tam ani pružinu ani to tesnenie, - preto asi nemôžem naladiť zmes |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 283585 | Včera: 184147