Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Staré hliníkove tesnenie bolo niečím natreté, nebola to silikónova pasta ale volačo ako lak alebo také dačo išlo to dole z dosadacej plochy na motore len špeciálnym riedidlom na odstraňovanie lepidiel. Na novom tesnení nie je žiadny povlak takej hmoty tak neviem či to v prvovýrobe niečim natierajú.Tesnenie pod hlavu má na sebe originál taký gumový povlak. Stačí nové tesnenie pod válce založiť bez natretia takýmto sajrajtom alebo na to niečo existuje? Dik |
minule sme o tom rozpravali, niektori to natieraju jemne vazelinou, niektori nenatieraju vobec. |
to stare "lepidlo" bol hermetik ale pokial viem to sa uz nepouziva, iba ak na pinckoch |
niektore tesnenia pod hlavy su vyrobene z plechu s povrchovou upravou polyuretanu, kde ta povrchova uprava po prvom nastartovani funguje alo teplom aktivovane lepidlo. Kovove tesnenia osobne nicim nepotieram, prave naopak, vsetko odmastnim, bud maju tu povrchovku, alebo su kombinovane, alebo makke a dosadacie plochy sa do nich zahryznu a tvoria akoby labyrint. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (11.08.2010 22:10) |
Ja som na TDM menil tesnenie a len som očistil dosadacie plochy nič som nenatieral |
MISO251 - to napísal presne, aj keď potrieť dosadacie plochy panenským močom by tiež nebolo odveci |
zajo69 hermetik na japonskej moto |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 341271 | Včera: 242474