Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

SV 650 nema tah v strednych otackach - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSV 650 nema tah v strednych otackach - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor.

13.06.2010 23:35

SV 650 nema tah v strednych otackach

johnykefa
 Kávičkár 

Zdravim pani!
Potreboval by som poradit s SV 650 s, r.v. 2003, naj. 31000Km

Problem je v tom, ze v strednych otackach (4000-6500) nema tah jaky by mala mat a motor po ubrati plynu iba slabucko brzdi.
Moje predchadzajuce SV-cko bol este model s karburatormi, mal najazdenych cez 60000Km ale co sa tyka dynamiky v strednych otackach sa so sucasnym neda porovnat a taktiez brzdenie motorom bolo neporovnatelne inej intenzity.

Pri beznej jazde 5-6 kvalt cca 5000 ot/min. pri pridani plynu pomaly zrychluje, az dosiahne tych 7000, kde uz ide lepsie. SV cko som mal rad prave pre relativne slusny tocivy moment v strednych otackach, ktory mi tu absolutne chyba. Ked chcem predbiehat so sucasnym SV-ckom, furt musim podradovat.

Co som zatial pozrel bol vz. filter a sviecky (su tam DENSO U24ESR-N). Sviecky este skusim vymenit... Filter sa zdal byt v poriadku. Olej bol meneny na zac. sezony.

Motor inak startuje uplne v poriadku aj za studena aj zahriaty, ma pravidelny chod aj na volnobehu (cca 1100 ot/min.). Spotreba mi vychadza okolo 5,5L.

Asi tyzden dozadu som tam nahodil ladak (inak tam bol orig. vyfuk) a vsimol som si, ze pri jazde po ubrati plynu to streli do vyfuku. Kolegovia motorkari mi tvrdili, ze je to normalne u otvorenych vyfukov, no mne sa nezda normalne ze to robi zakazdym.
A dalsia vec co ma stve je, ze nieje mozne brzdit motorom. Proste po ubrati plynu ten motor brzdi iba slabo...

K motorke sa dostanem az cez vikend, ale kazda rada mi je cenna... Vdaka



13.06.2010 23:53

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

redtwins
 Kávičkár 

Ikona

Skus dat zmerat tlaky ci nema zeslahane kruzky kedze nema dostatocnu motorovu brzdu.To moze byt dovod alebo potom este nekde tesneni ze by podfukovalo.Ale skorej tie tesniace kruzky na piestoch.Mal som SV karburator a to pri podradovani piskala guma.


14.06.2010 8:36

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

Shadowik
 Kávičkár 

Ikona

skus pozriet tie sviecky... ja som teraz menil za iridiovky od NGK a uplne ina motorka...
podla manualu mas ich menit kazdych 12 000 km


14.06.2010 9:09

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

spyke1
 Jogurťák 

Ikona

...naruseny priebeh bohatosti zmesi - pravdepodobne, ked to zacolo po montazi koncovky

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (14.06.2010 12:28)


14.06.2010 9:38

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

Patrik
 Turista 

Ikona

na sviecke nevidis ci je dobra alebo zla .. najme ked v nizkych otackach este pali normalne, VYMEN ich ;-)


14.06.2010 9:39

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

Patrik
 Turista 

Ikona

Shadowik mne z iridiovych niekedy kasle :'(


14.06.2010 9:52

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

johnykefa
 Kávičkár 

Nezacalo to po vymene koncovky. Rovnake to bolo aj s orig. vyfukom...


14.06.2010 9:58

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

Patrik
 Turista 

Ikona

svicky si uz vymenil ? >:-)


14.06.2010 10:04

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

johnykefa
 Kávičkár 

Este nie, kedze k motorke sa dostanem az cez vikend. Neboj sa, urcite ich vymenim. Len sa mi nezda, ze to vyriesi problem s tym ze motor nebrzdi...


14.06.2010 10:09

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

Patrik
 Turista 

Ikona

pises dva rozne problemy, ja som cistal len po to zrychlenie :-~

- to zakoktanie v strednom poli otacok mozu byt sviecky

- to ze to nebrzi a STRIELA to budu asi VENTILY .. strielanie sposobuje bohata zmes, ktora je nespalena, takze ak je pootvoreny prepaleny ventil, tak moze sposobovat tu strelbu a znizenie tlaku na valec .. treba ich odmerat NA STUEDENOM MOTORE !


14.06.2010 21:25

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

Fedor
 Čoprák 

Ikona

Kompresia vo valcoch sa meria na teplom motore a správne nastavených vôľach ventilov. Vyskrutkuješ všetky sviečky, do otvoru so závitom zatlačíš manometer s predĺženým sosákom s tesnením z gumy v tvare kužela. Toto má však málokto. Manometer silne tlačíš do otvoru po sviečke. Otvoríš škrtiace klapky (dáš plný plyn) a pretáčaš štartérom motor asi tak 4 sekundy až sa ručička dostane na maximálnu hodnotu. Dobrá hodnota je 1,0-1,4 MPa a medzi valcami by nemal byť väčší rozdiel ako 0,2 MPa. Keď sú namerané tlaky nízke, tak strekni do valca trochu oleja. Lepšie sa utesnia piestne krúžky a meraj znovu. Ak je tlak stále nízky, potom uniká vzduch cez ventily. Keby si mal zlé piestne krúžky tak by ti motor možno žral olej. >:-)


15.06.2010 8:02

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

redtwins
 Kávičkár 

Ikona

Fedor mas pravdu to ma nenapadlo ze keby boli kruzky v prdeli tak to bude zrat olej a dimit jak dimovnica :-D


15.06.2010 9:14

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

johnykefa
 Kávičkár 

Olej sa nestraca a vobec nedymi. Ja to odhadujem skor na problem nejakej elektroniky v tom zmysle, ze po uplnom ubrati plynu by nemalo vstrekovat ziadnu zmes do valcov az kym nedosiahne volnobezne otacky, u mna to asi vstrekuje to minimalne mnozstvo furt...
Budem musiet asi navstivit nejaky lepsi servis, kde maju nejake pristroje na diagnostiku...


15.06.2010 21:28

Re: SV 650 nema tah v strednych otackach

Fedor
 Čoprák 

Ikona

johnykefa s elektronikou sa nezdržuj. Môže mať samozrejme vplyv na zrýchlenie, ale brzdenie motorom asi ovplyvňovať nemôže. Tiež mám SV čko a viem, že stačí len ubrať plyn a motor pekne brzdí.
Radšej skontroluj vôľu ventilov. Kontrola ešte ujde, ale pri nastavovaní vôle už musia ísť dole aj vačky. >:-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40829 | Včera: 217254