Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych, bol by som velmi rad ak by ste mi napisali ake mate skusenosti s pneu Michelin pilot road a aj pilot road 2. za info dakujem |
PR2 sú fayn - turistický štýl jízdy - OK, za mokra trochu lepší stabilita jak Dunlop (pri mokrej ceste a podradenem stupni a pridání, ide sice do šmyku - drift, ale s dobrú odezvú, takže sa dá celkom slušne korigovat), životnost vyhovujúca. Malé rýchlosti - kruháče a pod, zvláda také úplne s rezervú - takže spokojnost. Osobne nemožu porovnat se športovýma gumama, nakolko natých mám odjezdené velice málo ... |
z vlastnej skusenosti neviem povedat , ale kamos v dolomitoch to mal obute a za dazda isiel ako cert rychlo, to na cbf 600 daval vsetkych dole |
mam v zadu road 2, som spokojny. idem objednavat celu sadu. |
PR2 vzadu, zatial cca 3000 km, minimalne opotrebenie, na vode sa mi nezdala nejaka zazracna , ale asi to bude tym ze vpredu mam este Dunlopu. Uz mam objednanu aj prednu tak som zvedavy |
Michelin Power Road 2 su urcene do beznej premavky.tam aj vyniknu jej prednosti.grip je vyborny aj pri nizkych teplotach a na vode.nemusis ich tak nahriat,ako racove pneu,ktore za studena nedrzia takmer vobec.A vydrzia dlhoooooooooooo Upravené 2 krát. Naposledy upravil Lako (17.03.2010 19:51) |
dakujem za postrehy a zaujimalo by ma este nazov na to ze co je rozdiel medzi pilot road a 2 kou ??? |
ja som mal na moto od vyroby PR1, celkom usli, velmi dlho drzal dezen, ale asi vekom stvrdli, dezen bol na pohlad super, ale na ceste smykali ako by za mokra... |
PR2, BT021 atd atd .... , hledat rozdíle medzi súčasnýma dvojzmesovkama je hodne subjektívne... raz sa mi zdála lepší tá, potom zas oná... zatím sem zostal u Bridgestone BT021, ale v budúcnosti sa budem orientovat podla akciových cen (napríklad u Dunlopú je kvalita/cena celkom slušná ..... ) |
kukolarik : Dal som na nej zatial cca 14tis km a vyzera v pohode, zda sa ze raz tolko este vydrzi, ............ |
kua to jezdíte na neutrál???? že 28tis na jednej ???? |
Jura |
Vzadu mam obutu Pilot Road 1 - podla mna sa guma dost nezohreje na absolutne bezpecny prejazd zakrutami, na kolienko s nou velmi neisto, za 4000 km z nej takmer ani neubudlo. Ak mas rad turisticke tempo tak doporucujem |
Tak hladam dumem vyberam a mal by som pani otazku. |
Ja mam PR1 mam na nej 16 tisic km a dezen je minimalne opotrebovany akurat nejake poskodenia od skla co som nachytal no predna guma je takme uplne zodrata davam jej tak 1000 2000 km a mozem menit |
geriiy a preco neuvazujes nad Pirelli Angel ST, patri medzi najlepsie sportovo turisticke gumy a v nicom nezaostava za PR2? V testoch tieto 2 gumy boli spolocne na 1 mieste. |
Pilot Road2 máme vzadu, po Conti SportAttack je najmarkantnejší rozdiel v životnosti, po cca.5 tis.km vyzerá ako nová |
PR2 idem teraz davat z jari, no dufam ze nebudu problemy so zahrievanim ako tu pisete k PR1. Dal som na testy, dost Micheliny vyhravali v sportovej turistike a po Metzeleroch a Pirellkach som zvedavy na to porovnanie. |
Na GS-e som mal 2 sady PR1, na cesty boli ok, dokonca aj na okruh sa s nimi dalo ale na mokrom povrchu sa mi zdali dost neiste, na tych asfaltovych spojoch, cim sa vyplnuju praskliny klzali poriadne. Jedna vec ma prekvapila - pri urcitej rychlosti bolo pocut vyrazne piskanie, ked som mal motku v Nemecku v servise, tak som sa na to pytal, ci mam nejaky problem a technik mi povedal, ze to je od tychto pneumatik, ze tie PR1 takto piskaju pri urcitom opotrebeni a je fakt, ze ako boli viac ojazdene, tak to piskanie preslo. Zadna guma vydrzala okolo 12000 km, predna mala este niekolko mm dezenu uprostred, na kraji menej, lebo na okruhu sa okraje ozmolkovali. Kamarat na R1150R si dal PR2 a bol z nich nadseny, ako stabilitou, aj v zatackach tak aj zivotnostou, pred ukoncenim sezony mal na zadnej 17000 km a na vymenu este nebola. |
mam road 2ct a spokojnost. zadna guma vydrzala cez 10 000 km, co na dvojval nie je zla zivotnost |
Ja absolutne nepochybujem o ich dobrych vlastnostiach a podobne. Moja otazka je ci viete rozdiel medzi nimi |
NOVINKA: www.hamletovygumy.net/testy/prezentacePR3.pdf |
Tie pismena znamenaju,ze pneumatika je urcena pre tazsie moto....okrem michelin pr3 a pirelli angel st je tu aj metzeler z8.... |
barko .....co som pocul od majitelov ST tak najlepsie na nu su metzeler Z6 ja ich mam a super.... |
rave to je presne odpoved na moju otazku. Dakujem. Po zamysleni si hovorim ze ma to mohlo aj napadnut....no nic |
geriiy, tu sú nejaké testy a sú tam testované aj tie čo sa pýtaš, tak počítaj a uvidíš, ja som sa tiež rozhodol na jar pre Road 2 |
jano1407... mal som 3 sady Z6, jazda na nich excelentná, no výdrž . Keď boli z 3/4 zjazdené bál som sa ísť na dlhší výlet. Dezén sa mi "strácal" pred očami. Darmo, cez 500kg robí svoje (plná poľná ). Začínam uvažovať o prvoobutí čo doporučuje výrobca. Na ňom sa mi podarilo spraviť cca 16000 km. Potom som začal špekulovať (1 x BT21 , 3 x Metzeler Z6 - málo km na zadnej pneu. ale inak - držala ako prikovaná, 2 x Michelin Road 2 - nebola zlá, ale moto je akási nepokojná a má snahu predok aj zadok v zákrutách ustreliť - neverím im ako Metzelerkám - neviem či to je tým že sú dvojzmesovky). Kamarát skoro nedokončil výjazd (Írsko + severné krajiny na Metzelerkách - zodraný dezén (odišiel na úplne nových gumách ...) . Rok predtým bol na FARO na BT 20 (prvooobutie) a zostal im verný dodnes. Nič iné tam nedáva. Preto hovorím že každému sadne niečo iné a každá moto sa správa inak. Iné je keď má moto aj z jazdcom 300 kg a ja plne naložený + ľadvinka 550 kg. Inak si prečítaj aj ako hodnotí pneu. aj človek čo fakt jazdí: Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (01.02.2011 22:45) |
BT020 som mal ako prvoobutie na Fazery. Je to dobrá pneu ale iba ne zohriatych cestách (v lete), mal so ich 10 tis km a sú ako nové, podľa mňa je to pneumatika z najvačšou km výdržou, a kto nieje náročný je s BT020 spokojný. |
Amper, ale niekomu nesadne. BT020 je stará ako Matuzalem, ale na niektoré stroje (snáď len na ST1300 - tiež je už vo výrobe zopár rokov) asi patrí. Odstredivá sila + váha motorky v zákrutách robia svoje a dvojzmesovky pod 550 kg v náklonoch pri 80 - 100 km/h idú do večných lovíšť... Ale zopár km asi vydržia . Aj keď Z6 je len jednozložková pneu. (zložením gumy asi musí výrobca dohnať prilnavosť - škoda že nevydrží aspoň 14000km ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (01.02.2011 23:05) |
to barko |
daniel301, vždy som mal pneumatiky rozmeru aké predpisuje výrobca + vždy mali koncovku M/C. No na ST je špeciálne dodávaná pneu: ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern... Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (02.02.2011 16:48) |
koncovka M/C znamena motorcycle nic viac nic menej |
Múdra tabuľka: www.motoguma.sk/index.php?main_page=page... Upravené 2 krát. Naposledy upravil barko (02.02.2011 18:22) |
barko a kolko ma "nosnost" tvoja specialna BT-020 v rozmere 120/70? |
ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?suchen=Ordern... |
Tak ako káže výrobca a zápis v TP : www.motorkari.cz/motodatabaze/zkusenosti-s-moto... Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (02.02.2011 18:38) |
barko to je nosnost prednej pneumatiky,musis zratat nosnost prednej+zadnej |
pri tom pocitani nosnosti pneumatiky pocitate tak, ze jazdite po jednom kolese alebo pripustate aj moznost, ze by motorka isla obcas aj dvomi kolesami po zemi a rozlozila zataz na obe kolesa? |
nenecham ho predsa sa trapit |
barko .... cital som a suhlasim zo vsetkym co napisal...az na to ze ja som na seste London- Senica od Blavy isiel jak trialista co ma rpdel bolela.....a asi idem po tych BT lebo moje uz dosluhoju ale maju vyse 16t km....a este su legalne...... no jezdziiim jak duchodca.... |
ja mam na honde cbf600s obute michelin pilot road jednotky celu sadu od kupy motorky,jazdim turisticky,na okruhu som s nimi nebol,najazdil som na nich presne 24.000km !!!!!!!!!! |
mato71: Ty si tu motorku cely cas tlacil ci co? |
na PR3 už 14.000 a ešte podrží.. |
v predu aj v zadu MPR3 cca 17000 km po plošky , podla mna super , uz ma nachystanu novu sadu na sezonu |
Na bawore som mal MPR3 a cca po 10tis.km vyzerali ze su v polovici zivotnosti.. jazda skoro stale vo dvojici a minimalne 1/3 s 3 plnymi kuframi.. jedine co mne vadilo ze som nemal v tych gumach taku doveru ked bolo chladnejsie.. raz mi podklzlo predok a to bolo cosi nad 10°C.. ono ta guma sice drzala ale nemal som v nej taku istotu aku by som si uplne predstavoval.. je to ale mozno aj kvoli podvozku co ma bmw.. ak sa rozhodnem obut turisticku pneu a budem vediet ze bude velka cast ciest po rovine tak ich kaufnem znova.. ak to bude hlavne o zakrutach tak zrejme pojdem do conti RA2 .. momentalne su na masine conti SA2 ale nemam ich este osahane |
mato71, mal som na sade PR2 cca 24-25 tisíc (už si nepamätám presne). Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (16.04.2013 20:41) |
ja už deriem tretiu sadu MP3, tie posledné vydržali 14000km a to jazdím dosť agresívne. Na vode sú neskutočné až som sa ich bál, že čo na nich vystrájam v daždi Predok sa my derie furt do zúbkovitého , ale až na záver životnosti. V testoch im vyčítali slabšiu čitateľnosť a odozvu čo môžem potvrdiť. Jednoducho nenaznačuje, že už robíš voloviny, proste drží, a mňa zatiaľ vždy podržali |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14159 | Včera: 157727