Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zrdavim vsetkych motopriaznicov, a zarovem prosim o radu. prisiel cas na vymenu rozvodovej retaze na mojej XTZ660, ale sprevadzaju ma same problemy. zacol som pomalicky rozoberat motor, a cuduj sa svete, asi som prvy co ho rozobera, lebo vsetky matice su bez akychkolvek znamok ze niekedy videli kluc, skratka svetko ako nove. no ale co cert nechcel, tak to tak aj drzi potvora jedna. problem je rotor dynama. horko tazko som povolil maticu co drzi ten rotor, ale teraz ho nemozem niako stiahnut dole. dal som si urobit stahovak, ktori sa upevni na 3 skrutky M8 do rotora, a dalsou skrutkou M14 sa to opiera o klukovy kriadel. no lenze to nejde niako stiahnut. poradte ako nato ak z tym mate niekto skusenost. dakujem. |
Že som taký smelý, to kvôli výmene rozvodovej reťaze rozoberáš celý motor? |
Arpád však rozpoj starú reťaz.Nadpoj drôtom novú a pretiahni . |
Skus napisat na www.xt660.cz/ Par chalanov sa tam fakt vyzna. |
no nie cely motor, len veko hlavy(to slo bez problemov), a lavy bok kde je alternator. potrebujem dat dole rotor alternatoara, aby som dal dole ozubene koleso krore je sucastov prevodu startera. no a za tym kolesom je je ozubene koliesko pre rozvodove retaz. no ale ke jedam dole ten rotor, tak sa k nemu nedostanem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ARPAD (09.03.2010 19:37) |
Arpád ty si "skade" |
jasne ze ked zlihaju vsetky pokusy, tak to niekomu budem musiet dat spravit, ale ak je neaka moznost, tak by som si to rad urobil sam. no a preco sa potrebujem dostat k tomu koliesku? no pre toto: img236.imageshack.us/img236/8232/yamahaxtrozvodoe1.jpg |
podla toho co pises,tak tento ukon robis prvy krat. nechapem ludi,co sa na svojich motorkach ucia a to len preto,aby usetrili 50e. co si chces dokazat? ved ty si robis zbytocnu robotu a nasledne nesies riziko,ze nieco nezalozis tak,ako mas a bude to mat za nasledok asi to,ze ti ostanu oci pre plac. |
Ahoj ARPAD, |
PeopleCanFly- presne ako pises, ja som ho mal este hrubsi a tiez sa riadne zdeformoval. A bez toho uderu bi to neslo! Drzi to ako svina. |
BARLAC: ja opravujem motory dene, sice len kosacky, motorove pily, a kadeake dvojkolesove malotraktory, a ver ze som uz neraz daval dole rotor zapalovania. no ale toto ma prekvapilo, lebo este som sa nestretol z takou vecou aby to zacalo deformovat stahovak. a ako pozeram na tu fotku, tak je tem moj v podstate este rovny. ti to sice asi nechapes, ale ja postupujem spravne, a aj rozvody si viem vymenit, iba som zaskoceny ako silno to drzi na tom kuzeli.alebo si myslis ze v servise nato pozrie, a uz je to vonku? tiez nato musi stahovakom, a ja ho mam tiez, dal som ho vyrobit sustruznikovy. neviem v com vidis rozdiel, snad len v tom ze oni vedia ze to treba tahat na smrt az kym to nepovoli, a ja nie, som opatrnesji, a ked som videl ze sa stahovak deformuje, tak som prestal.to je jediny rozdiel. |
Bez uderu kladivom ti to nepovoli, na to nezabudni. Najskor to dotiahni ako sa da, a potom udri kladivom po hlave ten najvacsej skurtky stahovaka a az vtedy to vyleti von. |
barlac : tak túto radu presne potreboval počut.Aby sa na to vysral a dal to do servisu. |
omiboss keď to nikdy nerobil na XTZ , môže si narobiť iba viac škody.Nech si najprv zistí správny postup a potom nech rozťahuje motor. |
ta rad ,aby to zaniesol do servisu je opodstatnena.ked citam tie vase,tak ozaj by som to radsej zaniesol do servisu.. |
a v konecnom dosledku to ani nemusi ist dole,tak neviem ,co sa tu riesi.. |
uz to nerieste, uz je to hotove, a nova retaz je na svojom mieste. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ARPAD (10.03.2010 23:35) |
Co sa tu clovek nedozvie ze teplovzdusnou, to ma dostalo. A roznitovavat novu retaz.. to je teda super napad ako si jednoduche ztazit, ked staci zlozit rotor. |
no ja som si ma takéto "zábavnosti" kúpil toť nedávno extra vercajch , elektrický rázový uťahovák/povolovák , a nepotrebujem po ničom báchať. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16405 | Včera: 248149