Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čafte rideri. kupil som gsxr750k5,povozil som sa natom zda sa mi že nesedy predok zo zadkom.potrebujem poradiť ako treba naštelovať,alebo servisne naštelovanie odniekal ,dikes |
no sam to nenastavys a ked sa pytas co sa ako nastavuje tak to isto sam nenastavys daj to urobit odbornikovy on bude vediet zbytocne budeme tu pisat kolko klikou kam das |
tomu rozumiem približne ktorý šrob je načo,len nevým kam a kolko,som stim išje minule na ceste,ked brzdím predok pohode ale na nerovnostiach sa mi odskočilo zadok sa mizda že jeto tvrde kvoli tomu bisom chcel nastavit podla manualu ,a ked tak to už doladim |
ikutnas. K5 ma uz nejaky ten rocik,urcite minimalne raz si musel,alebo niekto musel menit gufera v tlmicoch a urcite aj olej.Zalezi dost vela aj na oleji.Ak ti aj niekto poskytne setup bude to standartne nastavenie.Nastavit moto si vyzaduje trosku viac. Je tam hrozne vela aspektov,na ktore treba prihliadat pri nastavovani. |
ikutnas: motoexcite ma pravdu.....a dovolujem si tvrdit ze na slov. je mozno par ludi co naozaj by vedel podvozok najidealnejse zladit(tvoja vaha, styl jazdi, kde jazdis atd), dokonca si dovolujem tvdit ze 80% nevie vobec co obnasa stelovanie z klikmi a naco presne sluzia........predpokladdam ze predosli majitel bastrngoval zo setupom....daj to do povodneho nastavenia co pise manual a ak chces velmi skusat, nooooooo ,tak vela stastia................ Upravené 1 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (18.02.2010 9:46) |
ja som kupil motorku s profesionalne nastavenou vidlou: kompletne zatiahnuta kompresia |
ked pridem k tvojej motorke a budem sa vydavat za napr.ESTNERA to je profi ladic tlmicov.a pokrutim ,alebo aj nie s klikackami,tak po odskusani povies ,je to lepsie.. |
pertilini: a v gume nenechal rezervu, vhodene by bolo tak 1.5bar .............. |
diki za rady,ked sa polepši počasie prejdem sa ,a uvidím čo dalej. |
|
no samozrejme ak skusas skusaj v jednom a tom istom useku cesty a nie som si celkom isty ci aj servysny manual uvadza ze daj horne napr na 5 klik a spodne na 3 pise tam len ako sa to ma robit ale nie kolko klikou tam mas dat aspon myslim |
lerenzo-ja pod pojmom ladit rozumiem troska viac ako nadstavit.samozrejme,ze poskodeny podvozok moze sposobit vela neplechy.ja som uvadzal ztive skutocnosti z praxe aj to,ze chalan mal skoro nefunkcne tlmice a jazdil brno pod 2.30 a ani o tom nevedel.zadny mal skoro uplne vyteceny a robil take casy ako pisem. |
Barlac poznáme sa? S akou istotou dokážeš napísať niečo takéto? "ladenie je umenie a tam sa ani ja a myslim ,ze ani ty nedostaneme.." Prepáč, fakty neprekrúcam, skôr ja mám pocit, že chalanov podceňuješ, keď si dovolíš napísať, že úroveň motorkárov je taká aká je a myslím, že máš na mysli skôr negatívnu stránku ako pozitívnu. Zaujímaš sa o podvozky viac než 10 rokov, tak čo sa chceš naučiť, to si už mal dávno vedieť. Ja som za know-how a skúsenosti zaplatil nemalé peniaze, tak prečo by som to mal presne tebe vysvetľovať. |
lorenzo - mam teraz aj ja teba hodnoti? a pochybovat o tvojej robote? bol si na skoleni-snazis sa to robit dobre, presne tak ako aj my. A zosmiesnujeme ta? Trosku nad tym porozmyslaj - aj ty nerd |
Barlac |
spyke1 zosmiešňoval som ja niekedy vašu prácu? komentoval som len vety, ktoré jednoducho nemôžem uveriť, a to nielen ja ale aj iný špecialisti, ale že tú prácu robíte zle a nepoctivo som ani slovom nenapísal, tak nemám prečo porozmýšlať, viem vždy, čo napíšem. |
spyke 1 Upravené 1 krát. Naposledy upravil salat (19.02.2010 12:38) |
matus, dať vymeniť olej je jednoduché, vymeniť olej samotný už trochu zložitejšie (postup vyliať a naliať nový je ten najjednoduchší ale aj najneodbornejší) Samozrejme podľa toho, kto to akým spôsobom a postupom mení. Ale určite je to rozumné rozhodnutie olej v teleskopoch vymeniť a to pravidelne. |
Spyke1 kamarátik, pre dobré vzťahy z vašou firmou som si tú diskusiu o zvyšovaní výkonu na motorke ešte raz pozorne prečítal. Vieš, ani jedno krivé slovo, vetu, žiadne ohováranie a pochybenie o vašej práci som tam nenašiel. Vieš prečo? lebo som také nepísal. Ja nemám dôvod vás ohovárať, celé je to len diskusia v znení otázok a vysvetľovaní. Veď si prečítaj moje psaníčko. Ja nie som osoba kompetentná zvyšovania výkonu motora. Čo a ako s výkonom, viem len posúdiť, možno zákazníka usmerniť, skonštatovať. |
ak zadny tlmic je nejak opotrebeny alebo az nefunkcny...robi sa repas alebo len vymena za novy? |
MaChr |
salat - spravne, mot Vlada bola u nas 2alebo3 dni. Co potrebujes vediet. |
spyke len komentuj... |
...nerd - precitaj si tie moje"nezmyselne prispevky" a potom pis kto sa do koho navaza - kto zacina s posmeskami, ale nema to zmysel, nebudem sa opakovat sto krat. Sebareflexia? vies co to znamena?! |
ikutnas: k veci... skús naladiť podvozok podľa manuálu, je tam uvedený fabrický setup. A od toho sa odrazíš. |
. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Blackadder (19.02.2010 20:44) |
tu je dobry navod: www.moto-racing.co.uk/Guides/motorcycleSuspensionSetup.... |
bulhar:Konečne si niekto všimol podstatu.Ak ti nesedí predok so zadkom tak je to asi problém otočenia trenírok.Na predku predsa musí byť žltá škvrna a na zadku hnedá.Dosť ťažko sa to šteluje,respektíve po správnom nastavení trenírok trvá dosť dlho, než sa žltá zmení na hnedú a opačne. |
Spyke 1 Upravené 1 krát. Naposledy upravil salat (20.02.2010 13:10) |
to Ikutnas |
salat - presne ako hovoris!! aj mna to zaujimalo, trapili sme sa s tym dlho a niekto mu to spravy hnet. S Vladom som bol osobne a rozpravali sme sa o tom. Divne je len to ze graf vykonu a max hodnoty na nevedel povedat!!!! Len tolko ze - dobre je to. |
Ok pise sa ciachovana |
salat - "dali ste mu tam Viper a naladili ste mu +30koni" - toto ked dokazes dam ti 1000€!!!! Dufam ze to vyuzijes!!! |
salat - ty si jaky ostry asi pikantny alebo diabolsky |
Pocuvaj Spyke 1 |
papiere od brzdy mam v robote - pondelok ti mozem pozriet co vsetko ma nasa brzda |
Viem kto je vyrobcom Vasej brzdy. |
Mily salat! Nepoznam ta,tak nemozem posudzovat,aky si clovek.Ale co sa tyka tejto diskusie,tak vidim,ze len tlapes hovadiny a kritizujes to,co nemozes dokazat a ohradzas sa tym,co len niekto povedal. Bol si niekedy vo FastBikes?Keby si tam bol, tak by si videl,ze brzdu mame presne taku istu ako ma napr.aj K+L Intermoto(az vies vobec kto to je).Vsetky data,vysledky,merania a grafy si cely rok porovnavame s firmou v Rakusku,ktora ma Dynojet brzdu,pise a testuje motorky v PS a viem ti na 100% potvrdit,ze nasa brzda meria spravne. Povedz mi,naco by sme Vas vsetkych klamali? Aby sme Vas potesili,ze mate sakra silnu motorku?Klamanie nie je dobra reklama a isli by sme proti sebe. Chodi k nam Billy Racing Tim, Maco Racing,Krajci... Asi sa radi nechavaju klamat a odchadzaju od nas spokojni. Ale to asi nepoznaju odbornika salata! |
Mily GNFR |
A to ze v Rakusku maju Dynojet brzdu a testuju pre PS to su oni, nie VY. Upravené 2 krát. Naposledy upravil salat (20.02.2010 18:42) |
Ale vsetko ma svoj progres a raz ked budete najlepsi sa urcite zastavim. |
peto |
salat - nerd, prosim vas pekne o co vam ide???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? |
Salatik! Ale ty si vobec nepochopil, o com som tu pisal. Ja som nepisal ci sme nasim znamym racing timom ladili motocykle. Bavime sa tu len o motobrzde, ktoru tu ty odpisujes. Keby bola na hovno, tak by k nam nechodili kontrolovat si vykon po zavodoch a tym sa zariadovat do dalsich zavodov. Samozrejme ze ten, kto ma na sezonu pripravenu peknu sumu penazi, tak si da motocykel na komplet pripravit nejakej svetoznamej firme. A kava im tiez chutna. |
spyke ak by som mal motorku tak by som ju nechal anonymne odmerat na vlastne naklady minimalne na 3 slovenskych brazdach vratane vasej.... |
nerd - pis k veci! aj ked nie k teme. Naco tu pise kolko vyfukov mala R1 a K7?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil spyke1 (20.02.2010 20:41) |
spyke niekedy mam pocit ze moj nechapavy pes je chapavejsi ako ty.... (tolko k tym vyfukom) |
NERD - nic nenaznacuje tomu , ze si chapavejsi ako tvoj pes |
ty si neni len nechapavy ty si JEBNUTY a poviem ti to kedykolvek do oci Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (21.02.2010 9:06) |
nerd - trosku sa ovladaj, ja ti nenadavam! to si trosku prehnal chlapec moj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ked napisem ako u kokotov na dvoere tak ich mozno aj urazim. |
ok vybav to s majitelom motorky a ja si dohodnem brzdy... |
zaujimave kam sme sa v tejto teme dostali,som myslel ze tu riesite nastavovanie tlmicov,co sa tyka ladenia moto,daval som pred rokom moju byvalu cbr do isteho luda v zarnovici,mal som na nej koncovku a kn filter a power commander a nameral mi max.vykon o jeden kon viac ako udava vyrobcaa ale celkovy priebeh vykonu a momentu bol posilneny a s tlmice som mal povodne akurat som to pritvrdil aj s pruzinamu na moje kila a hotovo,dalo sa s tym jazdit celkom dobre,bol som spokojny,chcem len povedat ze tak ako povedali niektori chalani,nastavovanie tlmicov je hakliva vec a clovek neznaly problematiky narobi viac skody ako osohu,ja odporucam nespekulovat a ist za nieky kto sa vyzna,urcite tam patri aj lorenzo,dobre ho poznam a par krat aj mne pomohol |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 146052 | Včera: 128740