Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuUprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
13.02.2010 16:34

Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

13Marco13
 Jogurťák 

Ikona

Ako zacat aby kazdy pochopil co chcem povedat....hmmmmm....takze, ja trochu hobby jazdim stunt a prerabam momentalne GSXR750 K8..........ako kazdy vie je motor ovzdusneny a ovzdusnovak vedie do vzduchoveho filtra......ak motorka ide moc pozadnom naprkl.na hrazde alebo pri pade, kotrmelec a podobne. motor bezi dalej,tak moze cez ovzdusnovanie ktore je v zadu na prevodovke(naprkl.vacsina suzuki, yamaha atd) prejist olej do filtra, do valca a mame ten tak zvany hydrolook, motor ade.......cital som na nemeckom stuntride ze oni jednuducho obidu vzduchovi filter a pripajaju sa na takzvany sekundarny ovdusnovak u vacsinou vstrekaciek. ak som to dobre pochopil, odtial vedu spaliny spat do filtra a recykluju sa koli emisiam.....ak sa napojim na ten okruh ovzdusnovakom, pojde vsetok bordel priamo do zvodou............nevyhoda, na STK ty nameraju vacsie spaliny, vyhoda, vraj lepsia reakcia na plyn a bezpecnost motora.........ja som to skusil tak normalne vysvetlit a rad si vypocujem kazdu radu a nazor odbornych motomechanikou a racerou...........nemyslim ze je to len pre stunt zaujimave ale aj pre racerou a kazdeho co to moze zaujimat..........pozdravom Marco......Amen

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (13.02.2010 16:36)


13.02.2010 16:41

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

rapid
 Turista 

Ikona

na motorke sa na STK nic nemera a emisna na moto sa zatial nerobí ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (13.02.2010 16:43)


13.02.2010 17:26

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

13Marco13
 Jogurťák 

Ikona

rapid: hehe moja vobec nechodi........to je jasne, sme na slovensku........ale len zatial....... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (13.02.2010 17:26)


13.02.2010 19:55

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

rixo
 Motarďák 

Ikona

rapid to naozaj???
Pýtam sa lebo som ešte na STK nikdy nebol ale teraz ma to už asi bude čakať... Ako prebieha taká emisná kontrola ? Mohol bys to tak stručne vysvetliť? [dobre]


13.02.2010 21:02

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona

Cau dable.Kup si uz konecne normalnu kombinezu. :-D Moto mas peknu.
Inak si s nou na stunt spokojny? Mam k tomu racing elektroniku,co jej vie dost pomoct.Mne sa inak v serii v spodnych ot.zdala strasne leniva.
Yoshimura ma v ponuke takuto srandu je to presne na moto ako potrebujes.750 k8
Ked sa naseres..,aj doma na kolene vyrobis.

yoshimura-shop.netmove.co.jp/product_image...


13.02.2010 21:12

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

13Marco13
 Jogurťák 

Ikona

alino: kobinezou sa uz stunt nejazdi ;-) ......ale v kratkosti mi vysvetli ako ta srandicka ma fungovat, je to namiesto flasky ako sa mavalo volakedy????
musim utekat, frajerka ma vola do spankoviec.....uvidime sa asi najneskor 03.05.10...pridem si zajazdit na sk ring........alebo tu popiseme.....dufam ze bude prsat, mam padaky ;-) >:-)


14.02.2010 8:53

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

spyke1
 Jogurťák 

Ikona

cau 13marco, je to tak ako si napisal - odvzdusnenie nejde do airboxu, ale priamo do vyfuku.
Vyhodi sa PAIR ventil a zaslepi sa jeho podtlakove ovladanie. Vpodstate sa uzavrie airobx a idem tam "vacsi" tlak - lepsia reakcia plynu. Ak mas zaujem zastav sa u nas a mozme to vsetko urobit a hlavne pomerat - ci to nieco prinieslo. Ked chces lepsiu reakciu - predstih+doladenie.

Vyliatu oleja cez odvzdusnovak mozes zabranit jedine neakou nadobou - namala by byt uzatvorena. To co ti poradil Alino mozes kludne vyrobyt - nie je to na chladenie vzduchu ktory postupuje dalej do airboxu?
Ked ti padne moto - je tam tip over senzor -moto zhasne! či?


14.02.2010 10:04

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

13Marco13
 Jogurťák 

Ikona

spyke1: som rad ze si sa pridal do diskusie, lebo som uz o vas popremyslal. aj v decembri som tele., neviem ci stebou, koli uprave (zmena filtra + doladovanie(mapa),event. aj na litri, co je ale pre mna ako normalneho jazdca nie take nutne, ma dost vykonu na cestu).
ano, obideniu PAIR ventilu tak sa tomu spravne hovori.

Pridal som sem ten prispevok, lebo po upravach na moto mam teraz aj stratu v spodnych otackach a pri cca 3t otac.(na stuntbike nutne koli niektorym trikom) nepravidelny vchod motora.......aby aj kazdy pochopil v kratkosti opisem zmeni vyfukoveho systemu po ktorych sa vyrazne zmenil priebech krutiaceho momentu(aj bez brzdy spoznat)......okolo filtra zatial vsetko seria, lamba orig.zabudovana, klapka(exup) orig, katalizator demont., od exupu predl.zvody a popod sedacky ukoncene len holou rurou(koli zvukovemu efektu,alino pozna moje vymysli i ked asi neni tym zastancom :-))). Padovi sensor je zablendovany, tym padom nefunkcny.
Nehladam kone navyse, ale potrebujem to teraz po zmenach zladit aby akotak chodila kultivovane. Moja mislienka bola, uprava PAIR, filter plus mapa......
Viem ze kazdy mi teraz povie, daj tam normalny vyfuk a pojde to normalne.Ja na stuntbike normalny vyfuk nechcem,amen!!!!!!
Este spyke1. mam teraz prevod 17-65, ako urcite vies 17-45orig., este som nikdy na brzde nebol ma to vpliv merania?????
Este taka otazka, ak som to vtom nemeckom fore dobre pochopil, tam to bolo opisane na F4ke co je ale z principu jedno, tak NEPOTRBUJEM FLASU, vsak ovzdusnovanie pojde do vyfukovich zvodou(Suzki a Co by to asi aj hned spravili, len koli emisiam asi nie). preco flasa, alebo alinou YOSHIMURA PATENT???????? Chlapci si kupili T spojku v Bmaxe za 2eurace a radikalna zmena [dobre] [dobre] [dobre]


14.02.2010 12:38

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

spyke1
 Jogurťák 

Ikona

...trhanie sa da urobit,
aky mas prevod je uplne jedno-na prensost merania to nema vplyv.

...zastav sa, myslim ze ti vieme pomoct [dobre] , alebo mail fastbikes@fastbikes.sk

Viac to tu nebudem rozvadzat - pre istotu :-D


14.02.2010 13:24

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona

Marco tu sa bavime ale o dvoch rozdielnych veciach.Ten box co ma v ponuke yoshimura ma sluzit na lepsie odvetranie klukovej skrine,taktiez ti to urcite pomoze v pripade padu,lebo sa ti nedostane olej z motora prepadom do airboxu.Olej sa zachyti v tom yoshimura boxe. Toto vplyv na CO2 nema.
Ten druhy system ktory ide z airboxu je vlastne to co znizuje emisie,tzv.ekobox.
Starsie rocniky mali tento system vyvedeni zvonku,novsie vobec nezaregistrujes pretoze vsetko je skryte a vedene z hlavy priamo do vyfukoveho traktu.
Z airboxu je cez pair ventil tlaceny vzduch priamo do vyfuk.kanalov a toto umoznuje lepsie spalovanie nezhoretej zmesy,ktora by normalne bez kysliku nebola schopna tak dokonale dohoret.
Vyradenie tohoto systemu je jednoduche,odstavis ventil Pair,bude ti ale vypisovat chybu FI,treba vlozit odpor ,ak mas inu ako orig.riad.jednotku,chybu ti nevypise ziadnu.Zablendujes v hlave priechodky,4 ks a zablendujes vystup z airboxu do Pair ventilu.Prepojis hadicou pravy a lavy kanal na vicku hlavy motora.
Tato uprava podla svet.ladicov by mala priniest 2 koniky navrch.
Ked mas ale problem s trhanim toto ti nepomoze.
Chalani vo fastbikes ked ti upravia mapu,to najviac pocitis.Na stunt potrebujes hlavne spodok a stredne ot.,treba sa na to zamerat.
Tak drzim palce,nech to naladite a "nalozis"to pri najblizsej stunt show Kevin Carmaiklovi!!! [dobre]



14.02.2010 16:17

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

13Marco13
 Jogurťák 

Ikona

Alino, dakujem za odborne vysvetlenie ;-) [dobre] ............. ja chapem ze su to dve veci, len podla toho co som sa na nem.stuntfore docital,necital som to len raz a nebol to len jeden co to ma tak prerobene, tak zapoja odvetr.kluk. na odstaveny pair....dve muchi jednou ranou a pripadnim padom pojde vsetko do vyfukoveho systemu, ziadna flasa a ziadna yoshimura box
Ze len odstavim PAIR a budem mat zazracnu motorku, to si tiez nemyslim, taky naivny som neni a kone tiez nenahan,to som aj pisal, lebo ako spravne hovoris, ja potrebujem linearni spodok......vacsina stuntriderou jazdi aj tak na 600ke koli roznim vyhodam .......ja budem mat zlaty stred >:-) >:-)
a nechaj mi aj trochu radosti ;-) , je to tu diskusne forum.......okrem toho trcim v rakusku a nemam co robit.....
ziadny carmichael nebudem,aleeeeeeeeeeeeeee,ale to tu nebudem rozoberat.......... :-P :-D >:-) 8-) [dobre]

spyke1: ok, urcite sa zastavim a prebereme to osobne...... tiez si myslim ze to trhanie nebude moj najvacsi problem ...........


14.02.2010 17:53

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

13Marco13
 Jogurťák 

Ikona

alino: je to kawa, ale na tej fotke je dobre vidiet co vlastne myslim

www.postimage.org/image.php?v=aViokUA


14.02.2010 18:58

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona

I tak še da,..i tak še da. [dobre]
Len toho smradu ked vychrstnes oleja do rozpaleneho potrubia. :-~
No nejak to prezijeme,hlavne toho Carmichaela,alebo Craig Jonsa musis pretromfnut.
Kua nehovor ze na nich nemas..,enem treba trenovat. >:-) :-D :-P


14.02.2010 20:13

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

13Marco13
 Jogurťák 

Ikona

este som nasiel yoshimura doma na kolene

www.postimage.org/image.php?v=Pqvmcwi

takto si si to asi ty predstavoval??????

teraz som 2roky stal, ale tento rok mam super moto, len este nejake drobnosti doriesit,super pripravit a budem trenovat,aj cas by mal byt ...len nech je sucho a ako tak bez snehu..... ;-)
3.5 na ten pegasracing pojdes????????

P.S. skoro som zabudol, mam stuntbike a nie Ekobike......vsak nech cmudy :-P :-P [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (14.02.2010 20:14)


14.02.2010 20:31

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona

Od yoshimuri to vyzera o hodne lepsie,ale v podstate princip je dost podobny..,aj ked rozdiely tam su.
3.5 este neviem ci pojdem.Rad by som,ale uz teraz mam tolko plánov,musim to rozumne zredukovat,inak ma zena zasa cely rok neuvidi. :-)))

P.S. Len nezabudaj,ze ked budes cmudit,bude ta aj v tom oblaku menej vidiet.My ta chceme vidiet do najmensieho detailu. >:-) :-D :-O

MARCO...,MARCO..,MARCO..,MARCO..,MARCO..,MARCO..,MARCO..,MARCO..,MARCO..,MARCO..

.....a faninky sa mozu aj zblaznit. :-*


14.02.2010 20:56

Re: Uprava ovzdusnovania motora..lepsia reakcia na plyn a zabrana proti hydrolooku

13Marco13
 Jogurťák 

Ikona

jasne, yoshi je yoshi.......carmichael je carmichael...........

dobehnem niekedy pokecat, urcite sa tuto sezonu niekde stretneme......... :-P :-P :-P

inak, zopar rad na prerabku by som este potreboval, rad si vypocujem tvoj nazor, len ak mas vela roboti, tak ta nebudem blbostami otravovat....... :-@ :-@ :-@

moje fanenky, neviem ktore......mam vaznu priatelku, je [dobre] [dobre] [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45093 | Včera: 204681