Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute mam yamahu xt 600e rv89 dava slabu iskru takto som ju uz kupil som vymenil cdi a inducku a stale dava slabu potrebujem odmerat ze kolko dava inim cievka voltou pri nakopvani mne dava okolo 30-34v a inac nejaki macher na magnete prezvaral ten obdlznik asi o 4mm-5mm doprava a ked to zvaras magnet nemozes pokazit ??? |
ma ti dava okolo 70 voltov ked prekopavas . mal som tento isty problem na tomto istom motocykli |
Nechcem zakladať novu temu ked je uz tu , prepac SV863 |
Chces dat vysustruzit piestny cap? To chces zachvilu koli capu vyhodit cely motor? Smelo do toho... |
jasom mal doma dve take cievki obi dve davaju 30-34v aja odpor maju rovnaky ??? teraz som skusal |
apac . Ak sa vyrobi z riadneho kaleneho materialu nevydim v tom prekazku, samozrejme to budem davat odbornikovi |
unas jeden roby taketo veci a neni to nic tazke vyvrtat si to vies spravit a j sam doma a ten cap sa da objednat namieru |
ale ked kupis novy piest a das na vybrus nove kruzky cele ta vijde okolo 100eur a to podla mna neni vela |
100 EUR???? ta akurat vies co vyjde ojnica. |
csuka85 : podla mna to vydrzi v pohode ked z toho neuberies viac ako 0,5 mm tak piest musi vydrzat a cap ked bude kaleny tak ten vydrzi vela |
sv863 skus vymeniť celý magnet alebo nemáš náhodou ustrihnute perko ?? |
bulhar nemam som tiez pozeral ale asi treba vymenit ten magnet jeden tu pisalze ked sa zvara tak sa poze pokazit a ten to bol zvarani ten macher prezvaral tu kocku co je na magnete z vonkajsej strani a to neni mozne ze mam dve cievky a obydva davaju tolko isto voltou. |
sv863 ze macher?? to musel bit dobrý kkt !! vimen ho a maš pokoj |
len neviem ci je to na 100% uz som objedna za 15eur inac to bol riadni curak ale nechapem ze naco to prezvaral nemam ani sajnu |
sv863 to mas teda pravdu urcite to bude v tom ked si setko ostatne vimenil |
ten obdlznik na magnete je v podctate casovanie.ak s neho aj odbrusis,tak ti bude iskru hadzat skor.ak ho nadvaris ,tak neskor.. |
to ze mas ine casovanie to neznamena ze ti nebude davat iskru! |
ale pri zvrani elektrickym oblukom sa znici magneticke pole kamos troska sa rozumiem do elektriky len odmeraj kolko mas ohmou a uvidime ci su zle a meria sa medzi cerveni a hnedim som uz spravil celu elektriku na motorke za 3dni som vsetko zapojil smerovka svetla a atd. |
a mne neide o casovanie ale som tu pisal ze prezvaral o 5mm doprava to znamena ze neni pod snimacom ta kocka ale vedla neho |
napiste uz niekto prosimvas kolko ohmou ma davat cievka neni to tazke chitis merak jed nu zapojis na hnedi drott a druhi na cerveni |
A naco ti to bude, ked ti nemas XT 600E, ale len XT600. zasadny rozdiel je ze E-ckova verzia pouziva zapalovanie TCI, a nie CDI, cize ma len snimac, a mena ziadnu inu cievku potrebnu pre cinnost zapalovania. to zapalovanie je totizto digitalne z plynulou regulaciou predstihu, a je napajane z baterie.a okrem ineho ma XT600E elektricky starter.ti ale potrebujes vediet kolko dava cievka co nabija kondenzator v CDI(podla farieb co si napisal), no a este v prvom prispevku pises ze ti dava pri nakopavani xy voltov, cize nemas starter, a preto nemas ani E-ckovu verziu.pokial sa mylim tak sory, ale nepoznam vsetky modelyXT. |
tak strasne sa mylis v roku 89 az zaciatok 90 vyrabalz prve e-cka bez startera je ich strasne malo Upravené 1 krát. Naposledy upravil sv863 (10.01.2010 18:29) |
No vidis, kto by bol povedal ze je to tak ako pises, ale koniec koncov vsade sa pri zmene vyroby na iny model vyraba hybrid ktory ma nieco zo stareho, a nieco z noveho modelu. to ale na veci nic nemeni, a zasadny rozdiel je taky aky som napisal.vinimku tvoria asi len tie prelomove modely ako mas ty,preto nehladaj parametre XT 600E, lebo to ma TCI a nedisponuje tou cievkou ktoru hladas. hladaj klasiku XT, a najlepsie podla typoveho oznacenia motora napr: 3AJ,3YF,....... |
motor je upne ini ako stara xt je taka ako ta nova len bez startera |
sv863: a aky mas typ? 3AJ, 3UW, 3TB, 1VJ, 2KF????? Je to klasicka XT, alebo je to XT tenere? a olej mas v rame? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Thommass (10.01.2010 21:43) |
to teraz nemas pravdu vobec mam 600e a nemam elektricky starter :D musim sa pozriet aky mam motor ale neni to klasika xt je upne ini pozri foto |
jaj a olej nemam v rame ale hore je taka bedna pod sedadlom a tam mam olej |
a ako si zistil ze je to E? No nezda sa mi iny ten motor, aspon z tohto pohladu nie. Vyzera to tak ze je to krizenec viacerych XTciek. A pozri aj s akeho modelu mas valec a hlavu. Ja mam Xt 600E ale ´93, takze olej mam uz v rame pod nadrzou, a olej nalievam do ramu pred nadrzou... |
nemam olej v rame mam rv89 a je to e-cko lebo v papieroch co mala original bolo napisane yamaha xt 600e a inac napis do google yamaha xt 600e 89 a vyjdu bez startera :D je to jednoduche len sa treba poobzerat |
Raz som sa dostal na nejaku stranku, kde bola pekne pozpisana historia, a v ktorom roku sa ake zmeny udiali , len uz neviem aka stranka to bola. |
mozes brt vazne lebo tie papiere boli original od tieto motorky ale som ich nezobral lebo ked osm kupoval som musel este doplatit 10000 a tolko som nemal takze som kupil bez no jedna vievka co je vnej teraz dava 187ohm druha nahrada dava 168ohm |
na tej stranke je 160-240 takze su dobre a vyrabju len 34v co nestaci takze asi to bude magnet nie ?? |
Ved ja mam tiez original papiere A vsimol som si ze mas v zadu 18" koleso a bubnovu brzdu. A ten medzimodel ktory sa vyrabal od 89 do 91, myslim ze mal 17" koleso |
No ale kotuc mali, lebo kamos ma ten "medzimodel" ´91 a ma kotucovu brzdu vzadu, ale neviem ci ma 17" alebo 18" koleso. |
sv863Meles len svoje.Neviem nepoznam tvoju masinu, ale original papiere su na .... na slovesnku hlavne,ze pomaly uz aj VINko zle napisu ... slaba iskra moze byt aj v cievke..... ale aj v magnete.... treba fakt zmerat |
som uz vsetko vymenil uz len magnet nie ked vsetko precitas tak to budes vediet :D |
a inac ked si precital kamos posledne tak som zmeral dav 34v a ma 187ohm co chces este odmerat ???? :D kamos najprv citaj a potom pis :D |
Chlape, rozdiel medzi E-ckom, a klasikou je v zapalovani, a sposobe startovania. E- ckova verzia ma tranzistor, a bez bateria to vobec nenastartujes hoci sa poje... Chod do predajne,pytaj zapalko na XT600E, a ver tomu ze bude ine ako mas, lebo to bude TCI. ale pitaj na XT600, a bude to rovnake ako mas ti. |
KOMU NIET RADY TOMU NIET POMOCI |
kamos pochop ale ked je zli majnet nemoze davat 70v a ked mas elektrotechnicku skolu tak viez ze podla ohmou sa daju vypocitat volti a ak vypocitas vijde okolo 70 takze cievka je dobra nic nerozpisujem idem kupit magnet |
dneska som kup il novi magnet zalozil a slape ako hodinky :D diky za pomoc |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 50315 | Včera: 226293