Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Obsah pneumatiky o rozmere 180/55 je cca 60 litrov.Pri nafúkaní na 3 atmosféry má vzduch váhu 150gr. |
s tou váhou vzduchu to nebude také jednoznačné. bude závislá na jeho tlakovom rosnom bode. |
Martiner:1M3 vzduchu váži cca 1,02 kg pri atmosferickom tlaku.Po stlačení váži tak isto. |
áno, no sám dobre vieš, že hmotnosť vzduchu záleží od jeho aktuálnej teploty a vlhkosti, ak bude vzduch vysušený na napr. +3C, tak sa z neho odlúči istá časť vlhkosti a teda aj hmotnosti. |
a v podstate nemusí byť ani sušený. |
a keďže vo vzdušníku sa vzduch znovu ochladí na okolitú (štandardnú) teplotu, bude odlúčených podstatne viac ... |
čiže 1m3 stlačeného vzduchu na 3bar bude vážiť menej ako 3-násobok jeho hmotnosti pred stlačením ... |
Da sa to vyvazit vzduchom, v lepsich pneuservisoch to robia. Normalne dute zavazicka sa na to pouzivaju. |
AMIS:No ja len, že vzduch je pri vyvažovaní rovnomerne rozložený v pneumatike a že naliaty Ultraseel bude asi po naliatí do pneumatiky vplyvom gravitácie na jednom mieste a pri vyvažovaní |
No takto Aristotelovsky som sa na to nikdy nepozeral . Ultraseal dávam do vyváženého kolesa a nikdy si ho nedávam prevážiť dodatočne . Zjazdím gumu skôr než by som nato mohol mať dôvod |
egres2: ak tak velmi potrebujes vyvazovat s US, toc kolesom na vyvazovacke 10min a ono by to malo spravit to iste ako pri jazde.. hm? |
Nebude chyba bude v tom, že kolo sa fúka pri atmosferickom tlaku v danej nadmorskej výške a danom barometrickom tlaku. Ak sa potom vytrepem do álp do inej nadmorskej výšky kde je aj iný (menší) barometrický tlak tak sa automaticky zmenší aj vnútorný tlak, (lebo menší tlak vytvára aj menší protitlak) tým sa sekundárne zmení (zväčší) aj objem čo má za následok aj zmenu vyváženia. |
Dazdo, ale olovko nenasadí pri točiacom sa kolese takže sa to nedá vyvážiť. |
To je jedno kolko vazi ono koleso ti vyvazuju nafukane nie? heheh Upravené 1 krát. Naposledy upravil ulba (02.12.2009 18:34) |
CB750: 1. ak sa znizi "vonkajsi" tlak vzduchu, udaj na manometri sa zvysi, pretoze meria iba rozdiel tlaku v prostredi a v pneu.. skus zavriet prazdnu pet flasu, potom s nou vyjst niekam vyssie, aspon 300m, uvidis, ze bude "tvdsia" |
Dazdo: Upravené 2 krát. Naposledy upravil CB750 (02.12.2009 20:31) |
brazel: Ja som to nepočítal. To som len dal váhu vzduchu rovnajúcu sa váhe ultraseelu |
preco mi spravca vymazal prispevok???!!! |
dazdo, podla historie sa v tejto diskusii zatial neurobil ani jeden zasah moderatorom. |
...podla mna je hlupost vyvazovat koleso az po aplikovani ultraseelu. |
dazdo: Aká je vizkozita pri aplikáci?Aká je viskozita a pri akých obvodových rýchlostiach?Aká je pravdepodobnosť "usadenia" "gelu" v rovnakom mieste a v rovnakom množstve?Aká je viskozita - prúdenie a trenie -vrstiev pri otáčaní? |
ultra seal by som si nedal do moto0rky... urcite to ovplyvnuje jazdne vlastnosti... |
ospravedlnujem sa moderatorovi ak nic nemazal.. ja som iba vcera vecer dal prispevok a vypol som komp, mozno niekde uviazol na ceste |
Tombar do motorky nemusíš, stačí do kolies |
egres2: a kto tvrdi ze US potrebuje pracovnu rychlost 150km/h? myslim ze takou 80km/h tie strojceky tocia a to by malo stacit |
dazdo: Ja neviem pri akej rýchlosti sa z "gelu" stáva tekutou a a akú dosiahne viskozitu. |
to by tam bolo upozornenie, ze po aplikacii treba ist nejaku dobu rychlostou xy aby to bolo ucinne, ak to tam nie je, musi stacit aj tych 80, ved kto jazdi hlavne iba po mensom meste, nemusi dlho prekrocit ani 60. |
Na túto tému som osobne zakladal vlákno. Upravené 1 krát. Naposledy upravil CB750 (04.12.2009 18:17) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 77833 | Včera: 205019