Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdar lude, |
e-ee to nechcu, to smrdi opakovanym praskanim....kazdopadne dik za tip |
Ak to budeš zvárať v ochrannej atmosfére tak len argon+co2 ten zvar je vtedy mäkší. |
Naplniť vodou a k tomu dobrého zvárača čo vie aj rozmýšlať o svojej práci. |
poznam jedneho ci mi zvaral nazdr na 350, ale je v ba (na patronke) Upravené 1 krát. Naposledy upravil dazdo (07.11.2009 10:10) |
ja som tiež za tekutý kov, ak sa to správne urobí, bude to pružnejšie ako zvar.. |
@ kralik: šak sa optaj Hasana ze Skalice .. meno sem zabudel, ja si iba prezývky pamatám - dílňu má kúšček za Čambalú ... |
haderak ja mam skusky na elektrodi a mig mag. ak chces mozem ti tu rozpisat certifikaty ale nepisem ti aby som rypal...ono ten zvar je vzdy rovnaky myslim pevnostne takze keby chces maksi zvar musel by si pouzit maksi pridavny material. |
zvaril som viacero nadrzi a nikdy som v nej pri zvarani nemal vodu.ale velmi dvolezite je pred zvaranim nadrz vyplachnut vodou.staci dvakrat a ziaden problem nehrozi |
ja som nadrz nechal 2 dni vonku nech sa odvetra a potom sa to dalo v poho bez problemov zvarit |
Stačí prepláchnuť teplou vodou a dobre odvetrať. Skúsený klampiar v okolí ti to vie spraviť. Aj na autách sa zvárajú prerazené nádrže. Mne do trabanta otec prerábal nádrž na objemnejšiu . Vtedy som vyplachoval a vetral, vyplachoval a vetral.......M2T je sviňa |
@ ados: jo jo .. Fera ... |
A čo takto skúsiť zospájkovať olovom ?? auto klampiari spájkujú zvary aby sa nemuseli toľko gitovať a aby sa neprepadal respektíve nepraskal git na zvare, no pred spájkovaním ošetria plech - miesto spájky myslím že kyselinou soľnou?? no nie som si istý ja používam spájkovaciu pastu Eumetol. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raidmax (07.11.2009 14:56) |
kamarát mi hovoril o nejakom chalanovi ktorý bol šikovný zvárač ale raz zabudol že zvára nádrž tak mu buchla a odvtedy ho volajú "Fuel" tuším už nezvára ani |
Na staru jawu to clapik zvaral tak, ze z jednej flase co2 cez redukcny ventil vpustal palivovym kohutikom co2 do nadrze, a veselo zvaroval MIG/MAG zvarackou. hovoril, ze kde nieje kyslik, tam nebude ohen, a ani ziadny vybuch. |
no este sem to misto nenasel, kazdopadne to vypada tak, ze je to v miste spoja bud spodnej a vrchnej casti nadrze, alebo v spoji nadrze a plesku, kerym je prichytena na ram... |
jo, zbjehnu tam, uz sem ho sice dluhsi nevidel, ale chalani ho poznaju dobre, ja len tak z videna |
kralik:škoda že bývaš tak ďaleko,ja by som ti ju zavaril v dielni zachvíľku.stačí ju pár krát vypláchnuť teplou vodou,napustiť ju potom vodou skoro pod miesto zvaru a zavariť.ale zvárať s CO2!!!autogén by ti okolie zvárky teplom poohýbal a zdeformoval,čo by bolo ťažké dať do povodného stavu a el.zváračkou by si mohol plechy prepalovať,musel by si tam "nagrcať"moc železa z elektrody a potom, to obrusovať.a aj tak by tá zvárka nebola 100 percentná,lebo isto by si neprevaril koreň zvárky,pretože kvoli prepáleniu plechov by si musel každú chvíľu odťahovať elektrodu a bola by to len taká "lepenica".autogénom sa to zavariť dá,ale musíš materiál plameňom nahriať a dosiahnuť tavnú lázeň čo trvá chvílku,ale predsa stačí na to,aby ti ohrievané miesto teplo nepekne zdeformovalo a spálilo farbu všade dookola.takže ideálne je použiť CO2!!! |
hej aj s Migom alebo Magom sa to da pekne urobit. Ak ale poznas niekoho kto zvara metodou TIG/WIG tak ju uprednostni. |
zvaral som už zopar nadrži a vždy stačilo vyplachnut liehom ktory sa mieša z benzinom a až potom z vodou ,ked bola nadrž zložena aj s čerpadlom a plavakom stači do nej fuknut CO2 a na menčie opravy je to tiež bezpečne.Ked chodievaš okolo HC kludne to dones. |
poznam bratou Migoucou ti vedia zvarat ale su pohadaný s rodinou Tigoucou a tý im nechcu požičat zvarací drot |
oukej gajs.....diky za rady a ponuky, zacnu od najblizsiho, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82563 | Včera: 205019