Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
čaute chalani máte niekto nejaké skúsenosti s B12?Lebo premýšlam o jej kúpe. Upravené 1 krát. Naposledy upravil yamamoto (06.12.2006 20:23) |
hehe kedze ti nikto neodpisal tak aspon napisem to co som cital a co si myslim...Tym ze je to vzduchom a olejom chladeny motor, tak bude vlastne neznicitelny...Ak bude dobre zabehnuty a budes si davat pozor na studene starty tak bude motor pripraveny a mozes ho kludne vytacat!...Vseobecne sa vravi ze maju Banditi problemy so studenymi startovanim a problemy s makymi pruziacimi jdenotkami...Ale myslim si ze nieje vela motoriek ktore su na trhu tak dlo len s malymi obmenami... |
ani ja som nenašiel nejaké vážne veci,myslím že to je v celku dobra motorka.len dúfam že bude mat dostatok výkonu dik |
tak ona nema bohvieaky vykon na to ze to je 1200, ved ani nieje urcena na pretekanie,ale tocivy moment ma uzasny a bude tahat hned od spodu, na csetovanie idealna! |
S tym vykonom je to cca. 100koni ale taha od spodu jak svina, kamos to mal tak viem o com hovorim. Cital som ze ten seriovy vyfuk co je na banditoch, je skrteny, ked tam nahodis ladak, bude zretelne citit vacsi vykon, a to bez zasahu do karbecu a inych veci. Tak vela stastia. |
U B12 sa este nikto nestazoval na vykon...ak ju chces na cestovanie, paradne volba sa super prachy, ak chces drat kolena, porozhliadni sa po niecom inom....moj nazor |
Veru na výkon sa sťažovať asi nebudeš. Nieje to výkon, čo na moto cítiš po pridaní plynu ale krútiak. a ten má B12 cool. |
Dakujem,asi som sa rozhodol. (ináč JančiXX-to o výfukoch som počul aj ja ale je tam Remus Revolution |
Čau chalan ja som na jar predal 03´ B12 ale N-ko, je to dobré a spolahlivé moto za 2 roky 0 problémov, iba olej, gumy a benzín. Trochu je ťažší a v zákrutách sa krúti, žere od 6,5 pri jazde do 140 km/h až po 12 na dialnici. Výkon treba prispôsobiť výfukom ako napísal JanciXX, ja som mal IXIL a pohoda zvuk, max rýchlosť 275 km/h. Zrýchlenie doooosť. Vhodný na tusistiku, stunt riding aj na Babu. Len v zákrutách mu slabnú brzdy tak rieš pancierové hadice, aj mne s tým pomohli. To je asi tak všetko, keby ma niečo napadlo dopíšem. Ozaj mám na to nejaké veci ako je nový chladič(0km)a zadný disk komplet s kolesom, kotúčom a tak. |
Ked som presadol z RR na bandita prekvapil ma prijemny podvozok na bezstarostne vozenie a totalna pruznost motora odspodu. Sklamany som bol z hmotnosti ktora ti da zabrat pri manipulcii, brzdy mali pomaly nabeh a nad 120, teda nad 6000 otacok bolo dost citit vibracie. Kamos co ho mal hovoril ze vo zvodoch je este jedna trubka co je dovod maleho vykonu, on mal model 99. A ozaj, keby prevodovka mala 6-ku nic by sa nestalo... |
Jarro: keby mal B12 sestku tak uletis .. hovori ti nieco aerodynamika? |
hmm,ja chcem toho bandita zvačša využívat len tak na vozenie,(krátke,vylety,pez. baba,....) |
Jarro:Príjemným podvozkom myslíš mäkší ako na RR? Ináč aj ja som išiel z RR na B12 a ten podvozok je fakt príjemný na vozenie ale ako hovorím krúti sa. |
Ved to, je to motorka na vozenie, nie na santenie. Slider, tou sestkou som myslel to ze je ta motorka nejako cudne sprevodovana,ides na nej 120 a cela sa nejako cudne chveje. Radsej by som dal sestku a nech trocha klesnu otacky, ved krutak to ma dost velky. Upravené 2 krát. Naposledy upravil jarro (07.12.2006 18:30) |
Jarro: Kamoško ani o 1km/h mám to vyskúšané a vôbec ta nepotrebujem presviedčať, je mi to jedno. GSXR 1100 rv 92 - 290km/h, potom som pustil plyn, to sa ti už viac zdá? haha |
Zbyno, Zbyno, tebe priniesol Mikulas urcite len uhlie... |
Osobne vlastnim B12,1999, som s nim nadmieru spokojny. Je trochu upraveny ale ide ak gula, ma 124 koni......rychlost na brzde 288km/h a osobne 270km/h, lebo tacho je len do 270, Vrele doporucujem. P.S. spotreba je 5,5l az 10l,... |
myslim že bohate postačujúca rýchlosť na náháča a začínam rozmýšlat aj nad uplným naháčom(N).Lebo mám možnost si vybrať.ale na N-ku si myslim,že max sa dá ist 200km/h potom ta odfukne,lebo dlhšiu dobu som jazdil na yamahe xj 600n diversion a tam tých 170km/h a stačilo |
no neviem ako iny Bandit 1200,ale seriovy urcite 270 nejde,heh...A ak aj tachometer 270 ukaze tak to berte tak ziaden tachometer neukazuje presne je to priblizne pri 50 kmh/tak 47-48...cize pri 270 to moze byt tak 250 to by sedelo... |
tommy 911: ked povedal ze to meral na brzde.. to asi znamena , ze to merali na valcoch .. tam sa moc na rychlosti neojebes.. jasne ze seriovka nejde 270.. ale je to natolko silny bike , ze ho uz len kvoli bezpecnosti trebalo trosku pribrzdit.. co seriovka vlastne aj je.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil slider (08.12.2006 13:49) |
Ja som mal tiez B12, ale tiez vytuneny a ten fakt isiel. ...ja som to dal na 250, potom som sklopil usi a ubral plyn. Isiel by podla mna cez 260 urcite. |
agressor: |
Som majiteľom B6 a môžem ti povedať, že táto mašinka ma nikdy v šlamastike nenechala. Bez závad celý rok, okrem bežnej udržby samozrejme. Výkon pri mojej 600 kilovke je postačujúci. Mrštnosť pri zrýchlení a bohate mi zatiaľ stačí na dlhšie trate 230 Km/h . Spotreba je cca 7 litrikov. Odporúčam ti túto motorku, či už sa rozhodneš pre 12 tku, alebo 6 kilečko. |
Tino : www.agressor.sk/b12 |
agressor: |
Slider, ta tvoja masina nieje nahodou model 99? Usudzujem podla ramu, model 2000 mal trubku s pod nadrze vedenu pod sedlo a dostal tusim aj digitalne pocitadlo kilometrov... |
jarro: |
jarro: novy typ B12 je od 2001..teda ram a tie dalsie zbytocnosti.. okrem toho nejako sa mi ten novy Bandit 1200 oproti tomu staremu nepozdava.. opticky vyzera ako 6-kilecko.. no nic moc.. starsi je mohutnejsi Upravené 2 krát. Naposledy upravil slider (09.12.2006 15:18) |
Zbyno: hahah.. nie nie.. nosim helmu. no keby si sa pokusil trosku viac sustredit na tie uvodzovky , pochopis to |
Do jari je ešte daleko,ale určite to je dobrá motorka. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 254434 | Včera: 159534