Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Prebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!! - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!! - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
19.04.2006 22:41

Prebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!!

pepobikerboy
 Jogurťák 

Ikona

Caute vsetci,
pomožte mi prosím Vás, dnes som odjazdil cca 120km, prišiel som domov a zacítil som divnú "arómu" - baterka!Totálne bola vriaca, jemne pískala(prebitá) a tak isto aj reglér dobijania.Stalo sa mi to už 2-KRÁT :'( Prvý-krát vlani začiatkom augusta, vymenili sme komplet reglér, relátko a samozrejme baterku.Všetko perfektne fungovalo do dnešného dňa, najazdil som okolo 10000km od augusta do dnes.Prečo mi to znova pravdepodobne odišlo? :-(((((( Jedná sa o motorku Honda CBR 600 F r.v.94
Ďakujem za rady!!
P.S.Diagram dobijania som tu našiel. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pepobikerboy (19.04.2006 22:42)


20.04.2006 7:29

Re: Prebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!!

karol1
 Bahniak 

Ikona

možno - poddimenzovaný regler
možno - špatne ukostrený regler
možno - špatný odvod tepla z reglera - zakrytý, slabo chytený na ráme
možno - špatný návyk vypínania mašiny - vytúruješ a vypneš kľúčikom
možno - poškodené vinutie alternátora
určite treba po naložení nového skontrolovať dobíjacie parametre -pri plne nabitej baterke vyberieš hlavnú poistku (30A) na štartovacom relátku , premostíš ju merákom. Pri 5000 ot má dávať do baterky cca 1A a súčastne má byť dobíjacie napätie v rozpätí 13-15,5 V


20.04.2006 21:33

Re: Prebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!!

RS955i
 Skútrista 

Ikona

CBR600F ma gelovu baterku,tu nesmie nabijat viac ako 14.5V.Aky regulator si pouzil, je bezne ze ma teplotu vyssiu ako 60°C.V principe to funguje tak ze pri zvyseni napatia vyskratuje prislusnu cievku alternatora a tym vznika hodne tepla.Ono to znie paradoxne ale regler ma najlahsiu robotu pri odbere co najvacsieho vykonu z alternatora.A este ake rele si to vymienal?
Dodre skusenosti mam z ceskou nahrazkou od fy IGNITECH


20.04.2006 23:12

Re: Prebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!!

scorpio
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

skus vymenit regler kamos mal taky problem a vymenou regleru to odstranil. a rs955i ma pravdu ze aj ceske nahrady stacia (a plnia funkciu) ja mam svoju len kratko a mne zatial dobija v pohode. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil scorpio (20.04.2006 23:19)


21.04.2006 7:22

Re: Prebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!!

karol1
 Bahniak 

Ikona

RS955i
dobíjacie parametre sú z manuálu
A s tým zaťažením reglera máš pravdu - napätie reguluje tým , že ho "skratuje" na kostru . Ak je veľký odber , tak regler musí "skratovať " menej -preto som aj napísal - možno špatný návyk vypínania motora. V takom prípade to regler chytá naplno.
Neskratuje len jednu cievku , ale najprv usmerní napätie zo všetkých cievok a potom ho reguluje.


22.04.2006 14:14

Re: Prebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!!

pepobikerboy
 Jogurťák 

Ikona

Ďakujem Vám všetkým za rady, zohnal som originál regler na cbr-u(jazdený) a zatial to funguje perfektne ;-)


22.04.2006 22:59

Re: Prebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!!

RS955i
 Skútrista 

Ikona

k1,ja som nic take necital to je vseobecny udaj 14.5V,a ked mi na FZR600 umrel regler,trosku som sa touto problematikou zaoberal.No a v tom reglery kazdu fazu skratoval jeden tyristor


24.04.2006 7:42

Re: Prebijanie na cbr 600f - prosím o pomoc!!!

karol1
 Bahniak 

Ikona

V prípade Tyristora by som predpokladal skôr , nie že skratuje , ale skôr že nepustí - niečo ako digitálny signál - 10101010 je vyššie napätie ako 10001000 . Pri tom skratovaní tranzistorom by som to skôr prirovnal k analógu. Čiže Tranzistor funguje ako plynule premenlivá záťaž.
Tyristor by sa mal menej hriať.
mne zas umrel na starej GSX550ES , tak som si vyrobil .Za boha sa mi nechcelo dávať hriešne peniaze za nový .



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 243867 | Včera: 119467