Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute vsetci, Upravené 1 krát. Naposledy upravil pepobikerboy (19.04.2006 22:42) |
možno - poddimenzovaný regler |
CBR600F ma gelovu baterku,tu nesmie nabijat viac ako 14.5V.Aky regulator si pouzil, je bezne ze ma teplotu vyssiu ako 60°C.V principe to funguje tak ze pri zvyseni napatia vyskratuje prislusnu cievku alternatora a tym vznika hodne tepla.Ono to znie paradoxne ale regler ma najlahsiu robotu pri odbere co najvacsieho vykonu z alternatora.A este ake rele si to vymienal? |
skus vymenit regler kamos mal taky problem a vymenou regleru to odstranil. a rs955i ma pravdu ze aj ceske nahrady stacia (a plnia funkciu) ja mam svoju len kratko a mne zatial dobija v pohode. Upravené 1 krát. Naposledy upravil scorpio (20.04.2006 23:19) |
RS955i |
Ďakujem Vám všetkým za rady, zohnal som originál regler na cbr-u(jazdený) a zatial to funguje perfektne |
k1,ja som nic take necital to je vseobecny udaj 14.5V,a ked mi na FZR600 umrel regler,trosku som sa touto problematikou zaoberal.No a v tom reglery kazdu fazu skratoval jeden tyristor |
V prípade Tyristora by som predpokladal skôr , nie že skratuje , ale skôr že nepustí - niečo ako digitálny signál - 10101010 je vyššie napätie ako 10001000 . Pri tom skratovaní tranzistorom by som to skôr prirovnal k analógu. Čiže Tranzistor funguje ako plynule premenlivá záťaž. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 243867 | Včera: 119467