Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
prosim vas poradte mi ake tesnenie ej lepsie silikon alebo papier alebo oboje naraz? |
no je to cross 250 |
tak vsetci vieme ze najlepsie je original ale ide o to aky papier tam chces davat, dobry by bol trafo papier (myslim ze tak sa to vola), taky zeleny roznej hrubky lebo neviem ci ti na RM 250 nevytlaci silikon. a ked silikon tak cerveny, ja som ho daval teraz na DT 125 |
hmmm, ked mas vzduchom chladene tak vydrzi aj papier,ale ked je tam voda tak radsej silikon.... je to tazke sa rozhodnut ked vsade to chces... Ja by som tam dal originalne.... lebo nemam rad take prace ez silikon..... napr byvaly majitel mojej moto vsade dal silikon pod hlavu valca.. medzi karburator a jednoducho to rozobrat a znovu poskladat . radsej origos tesnenia.. |
samozrejme aspon pod hlavu original! ten papier alebo silikon len medzi kartre a kryty. a pod valec mozes dat aj ten trafo ale nezabudni ho natriet olejom |
no tak taku som nemal ale silikon ti moc neodporucam lebo ked to snim prezenes tak franforce co ti budu pretrcat ti zapchaju vsetko co maze a krmi motor skor papier original na tesnenia ale ja osobne by som na novej moto daval original tesnenia |
keď máš papierové tesnenie tak ho tam daj,môžeš ho natrieť tesniacim silikónom alebo ho natri vazelinou, ale podľa toho kam to ide pozor na silikón. |
ja som pohodlny a davam vsade silikon. ale urcite je lepsi papier hlavne potom ked to treba rozobrat.lebo dakedy clovek pritom stravi hodiny cistenia od silikonu.A davat ho len trosicku na obe strany ked plochy dobre sedia. |
len pre boha nestrihaj tesnenie s výkresu,lebo ten sa chová ako pijak a potom budeš mať pod motorkou olejové mapy.Ešte ťa chcem upozorniť,že prevodovka je vymedzená tak aby sa tam zmestilo papierové tesnenie,ak dáš len silikon pôjde ťažko,alebo ju úplne cvikne. |
Ducklin_mám to. To nieje trafo papier to je origo na tesnenie prevodoviek. Tesnenie z výkresu = prevodovka bez tesnenia. A pod hlavu som dával (pincl a CZ) 2x na seba staniol a paráda. |
No ja by som na hlavu a valec dal urcite origos tesnenia. Co sa tyka ale ostatnych casti motora, tak by som to riesil silikonom. V predajniach farby laky alebo v mototechne ti urcite poradia. Nejde tam ubycajny silikon, ale taky (vacsinou cerveny) co vydrzi aj vyssiu teplotu. Niekedy sa to volalo kaf. Ale ked im povies ze na co to chces, tak ti urcite daju ten spravny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil cipen (15.02.2009 10:34) |
no ja davam najcastejsie silikon ale ked mas moznost pozhanat original tesnenia tak ja by som tam dal tie a pod hlavu tam by som dal urcite original tesnenia lebo silikon pod hlavou je onicom |
V prvom rade odporúčam vedieť-zistiť, či originálne z prvomontáže bolo aplikovaný silikon alebo osádzané tesnenie. Pri tesnení je veľmi dôležitá aj hrúbka tesnenia, potom materiál tesnenia, pretože každé má iné percento stlačiteľnosti, čo je veľmi dôležité pri určitých presných vymedzeniach vôlí. |
robiker=takze ked rozoberam motor a je tam tesneneie tak ho mozem zmerat a dat tam taky isty hruby papier. |
V podstate ano, ak ho ešte nik nerozoberal. Musíš ale pripočítať 5-20% pri novom tesnení na stlačiteľnosť. Závisí to od typu (papierové, klingerit, hliníkové, grafitové, gumené, korkové, teflonové...)ako aj hrúbky tesnenia. Hrubšie sa (väčšinou) stláčajú viacej. |
robiker=to som chcel vediet ci sa meni hrubka casom,pouzivanim.diky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49622 | Včera: 226293