Dierkovanie brzdového kotúča - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDierkovanie brzdového kotúča - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok Značky: Brzdy.
30.01.2009 9:51
Dierkovanie brzdového kotúča
|
Cafte. Noo na jawu robím, teda už skoro mám urobenú kotúčovú brzdu na zadné koleso. Kotúč som použil zo 3jkového Golfa, ktorý som legalizoval a včera som doň vyvŕtal diery na chladenie ako majú moto. Aj keď sa pýtam už trochu neskoro , môže to nejak vadiť?? Že či napr. je to materiál do ktorého sa nevŕta, alebo tak. A pomôže mi to pri chladení, aby sa neprehriala brzdová kvapalina?
|
30.01.2009 9:55
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
a ten kotuc s 3jkoveho Golfa bol novy alebo pouzity ? ake velke diery si don spravil ?
|
30.01.2009 9:57
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Hospoder: ešče doňho narop také véčkové víreze...Pozri obrázok
Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (30.01.2009 9:59)
|
30.01.2009 10:03
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Kotúč bol použitý a diery som urobil takéto, pridávam aj foto
mikulec hej hej aj nad tými výrezmi som rozmýšľal, však uvidím
PREDTÝM
Pozri obrázok
POTOM
Pozri obrázok
Upravené 3 krát. Naposledy upravil Hospoder (30.01.2009 10:09)
|
30.01.2009 10:06
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Vadiť to môže, vŕtaním si vniesol do materiálu ďalšie nepätia, ktoré boli už predtým odstránené, ale tragicky by som to nevidel... 
Môžeš opísať akým spôsobom si legalizoval autombilovú brzdu na moto? Dík.
|
30.01.2009 10:10
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
pojde len o to ze si oslabil material ako pise PeterKeke a pri vysokych teplotach by sa mohol kotuc posahat ... ale myslim ze na JAWE az take giganticke teploty nebudu .. jedine zeby si mal s toho spraveny okruhovku 
|
30.01.2009 10:13
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Legalizovať som myslel že som dal zosúztružiť opotrebený kotúč, lebo mal ryhy.
Nepochopil som čo sa pýtaš, že ako som to prerobil na jawácke koleso, či už som ti zodpovedal na otázku vyššie?
|
30.01.2009 10:22
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Hospoder...nechcem ti kazit naladu a nadsenie ale vyrabat si kotuc a este k tomu ho prevrtat tak to je prinajmensom hazard.
To skor chod na nejake moto vrakovisko a pouzi z totalky zadny kotuc aj s nejakym 1-2 piestikom a mas to bez problemov a nemusis takto experimnetovat so svojim zivotom (sice silne slovo ale ked sa ti ten prevrtany golfacky zosustruzeny kotuc pri brzdeni roztrhne tak to bude tiez silne...)
Neviem asi to je tym vekom a aj ja v tvojom veku som si myslel, ze si doma spravim cokolvek a este k tomu, ze to bude lepsie ako hocijaky original. No cas plynie a my starneme a obcas aj prideme na to co ma a co nema zmysel vymyslat. Toto podla mna zmysel nema ale to uz si musis ty sam vyskusat a mozno sa aj popalit. Nic v zlom ti samozrejme neprajem.
|
30.01.2009 10:23
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Veduci09 Aby som to upresnil že načo to robím a tak. Práve že oto tu ide že tam budú gigantické teploty. Jawu mám na trénovanie wheelie a pritom sa vkuse brzdí aby sa moto neprevrátila, preto aj tá prerábka na kotúč. A veľa krát sa stane kamošom, s ktorými trénujem že sa prehreje brzda a prestane brzdiť, alebo mäkne. Mne ide len oto aby sa dobre chladil
|
30.01.2009 10:23
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
ty dirky sa do kotuca robja hlavne na to aby sa usetrilo na hmotnosti a mylim si ze s tim mozes fpohode jezdit aj ked si to navrtal do kotuca keri neni na toto stavany, nejsu ty dirky take velkeee
|
30.01.2009 10:24
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Hospoder:PeterKeke zrejme myslel, že si to legalizoval papierovo. Aj ja som to tak pochopil a takto som vyvalil okale
|
30.01.2009 10:28
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Bruno75 aký je rozdiel medzi kotúčom z golfu a z moto??? Mám doma aj kotúče origoš z moto, no z golfu je na tento typ prerábky ako uliaty.
Však pojazdím a uvidím.
|
30.01.2009 10:29
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Hospoder:
Zásada č. 1): Nepoužívaj cudzie slová, ak nepoznáš ich význam
Zásada č. 2): Ak sa do niečoho pustíš, najpr so o veci niečo zisti. V tomto prípade aspoň základné info o materialoch a hlavne "rotujúcich hmotách". Ak kotúč nebude tenký a odľahčený (ako ten čo tu zo srandy dal mikulec) tak ten jeden piestik bude mať čo robiť, aby ubrzdil jeho zotrvačnosť a na motorku mu už nezostane čas
Každopádne je to krok k veľkým moto. Aspoň hmotnosťou
Na druhej strane možná budeš mať od toho kotúča tak veľký gyroskopický moment, že sa z motorky nebude dať spadnúť
Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (30.01.2009 10:44)
|
30.01.2009 10:30
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
2 Hospoder: prave preto, ze potrebujes poriadnu brzdu, by si si mal zadovazit poriadnu brzdu (hoc z nejakeho vraku)
EDIT: myslim tym kotuc a veci okolo toho ako radil Bruno75 o nieco vyssie
Upravené 1 krát. Naposledy upravil THeBaNDiT (30.01.2009 10:34)
|
30.01.2009 10:36
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
No k tomu legalizovaniu, tak to nazval sústružník, tak som si myslel že sa tomu tak hovorí. No jasne že som to podal viacvýznamovo.
No kotúč mám aj z moto skoro nový, hmm ale keď tento z golfu tak krásne sadol že som nemusel skoro nič prerábať.
|
30.01.2009 10:41
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Pilgrim a Zásada č. 2) - jj v tomto máš asi pravdu. dik za rady
|
30.01.2009 10:44
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Hospoder: myslel som že legalizovanie tej brzdy znamenalo zapísanie do techničáku a odobrenie stanicou technickej kontroly, overenie, kvázi homologizácia... Preto som sa na to pýtal lebo ma to prekvapilo že sa niečo také dá. Na druhú stranu, na Slovensku je možné všetko, a možno ešte viac ako všetko...
|
30.01.2009 10:51
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
PeterKeke jaj prepáč že som tom blbo napísal, tá jawa je bez tp, takže nič také by sa ani nedalo.
all: Ešte niečo k priblíženiu mojej situácie viem že to nebude žiadna sláva. ale bude to o 200% lepšie brzdiť ako klasická bubnová brzda, ktorú som mal vyvodenú cez dlhé lanko na volant a stláčal som to rukou, no smrť v očiach to bola, to brzdilo minimalne.
A hlavnú rolu tú hrajú aj peniaze už ma to vyšlo na 5000sk komplet aj s pumpami a tak, samotná moto nemá takú hodnotu, takže asi tak že už s financovaním stačilo
A ten strmeň na foto tam nepôjde idem kúpiť druhý, možno aj dvojpiestikový plávajúci
|
30.01.2009 10:52
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
chlapci v nasich koncinach to tak vazne vola kazdy sustruznik, ze Legalizovat.
volakedy som mal tiez na MZ narvtany predny kotuc a predna mi nenormalne dobre brzdila a ten kotuc je este cely ale neviem kde je tam moto
Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (30.01.2009 10:53)
|
30.01.2009 10:53
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Hospoder, ešte som zabudol. Nie je náhoda, že sa v technických údajoch motoriek píše priemer kotúča. Čím väčší priemer, tým vyžšia obvodová rýchlosť a lepšia účinosť brzdenia.
Ak už musíš, choď týmto smerom. Origo motocyklový kotúč s čo najväčším priemerom a najnižšou hmotnosťou. A s reálnou možnosťou jeho pevného uchytenia ku kolesu. Ale ani to nepodceňuj. Daj ho vyrobiť z ľahkého matrialu podľa možnosti s A-testom (teda so zaručenou najnižšou pevnosťou) a nech ti to niekto poriadne pevnostne spočíta. Obrábať jedine pod chladiacou kvapalinou.
Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (30.01.2009 10:58)
|
30.01.2009 11:02
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Pilgrim fúú no neviem neviem to by veľa stálo. No Beriem do úvahy tvoje rady a o volačo sa pokúsim
rapid no takáto kladná reakcia sa mi páči , len sa fakt bojím trochu Pilgrimgovej teórie.
|
30.01.2009 11:02
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Tiez som rozmyslaj nad prevrtanim kotuca ale ked som si pozrel pre a proti tak som si to rozmyslel.
Je pravdou ze sa ti kotuc lepsie chladi ale pokial nejazdis na okruhu tak ti je to zbytocne.
Vyzera to lepsie predsa.
Ale zase tym, ze si vrtal si oslabil a narusil cely ten material.Su ludia, ktory si to navrtali a potom pri dlhsom a prudkom brzdeni sa im kotuc "zakusol".Dosledky hadam nemusim rozpisovat, ze co vsetko sa moze stat ked sa ti v 80km/h zastavi predne koleso
Ak by predsa ale niekto to chcel risknut tak prikladam link Ako na to:mz-faq.ic.cz/
EDIT:link na nechce konktretne zobrazit tak na lavej strane je nadpis KOTUCE NAVRTAT?
Upravené 1 krát. Naposledy upravil mimi01 (30.01.2009 11:04)
|
30.01.2009 11:15
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
mimi01 toho "zakusnutia" sa moc nebojím, neverím tomu že až to by sa mohlo stať.
Mimochodom pri tréningu používam len prevod jednotku a dvojku, čiže max 50km/h. Trojku a štvorku používam len pri presune na danú plochu.
|
30.01.2009 11:19
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Nechcel som ťa vystrašiť ani odradiť, len poradiť, na čo dávať pozor. Ja osobne by som šiel cestou motorky, ktorá ma kotúče od výroby. V tvojom prípade to bude asi cesta pokus - omyl. Prajem ti, aby tych omylov bolo čo najmenej. Dobré chrániče a pevné kosti.
Na cestu sa s ňou asi nechystáš a pri menších "exhibičných" rýchlostiach by to hádam šlo.
|
30.01.2009 11:22
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
jasne šak uvidím, keď to bude naprd tak to prerobím podľa tvojich rád, bo sa mi zdajú byť rozumné. Vyskúšam to a napíšem ako to brzdilo.
|
30.01.2009 12:59
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
hmm zaujimava tema nemyslim si ze na jawke ti to nieco pokasle Je bezne davat kotuce z golfa na feliciu ale to su auta
skor by bolo naozaj lepsie dat kotuc z inej moto inak prevrtanim si neziskal lepsie chladenie ,vrta sa kvoli hmotnosti a drazkuje kvoli odvodu sajrajtu z kotuca.
|
30.01.2009 13:13
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
podla mna sa kotuc nema ako poskodit.tych par dier mu urcite nijak neublizi,kedze bol vyvinuty na brzdenie v aute,ktore ma plne nalozene,mozno 1800kg.tych javackych par kil a rychlost 50 km si urcite ani nevsimne.
len pre zaujimavost:kedysi som cital,ze auto aston martin,asi db7,ked prudko zabrzdi z 300 km na 0,vyprodukuju brzdy tolko tepla,ze by to stacilo na vykurovanie mensieho 2 izboveho bytu na 2 tyzdne.takze material na kotuce nebude ziadny shit....
|
30.01.2009 14:17
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
a este ktomu je to zadna brzda... daj foto ked to dokoncis.
|
30.01.2009 14:41
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
migrific
mas vo vsetkom pravdu ja so to tiez myslim ale existuje jav tzv.vnutorne pnutie.
Problem je v tom ze kotuc ako ho vyprodukovala fabrika je pripraveny na toto pnutie lenze ak ty don zasiahnes {dierky,frezovanie apod.} moze sa stat ze prave na okrajoch po vrtani sa zacne stiepit a praskat.
Nieco ako ked ohnes gumu na gumovanie ,je to ok pokial v nej neurobis maly zarez.
|
30.01.2009 15:12
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
brzdy jsou podobná alchymie jako míchání směsi a vlastně všechno na motorce. Jedno souvisí s druhým.
Brzdný účinek, míra snášení vysokých teplot a u tuningu i váha. Jak říká brácha - brzdy jsou vlastně neodpružená váha, která stejně jako všechno co je mezi cestou a tlumičema dělá bordel ve stabilitě. U normálních motorek je to tak zanedbatelný, že se tím nikdo nezabývá.
Ale když už někdo vynaloží tolik času a námahy aby brzdy vylepšil, nemělo by to znamenat posun k lepšímu? Při použití brzdového kotouče z auta o jiné hmotnosti, rozměrech, možná i s rozdílem použitých materiálů je zlepšení dost diskutabilní. Zvláště pokud to dotyčný chce na stunt-riding, kde je to o stabilitě a správném nastavení motorky na co nejlepší ovladatelnost.
Osobně si myslím, že když už používat jiný kotouč, tak pokud možno použít jiný kotouč z jiné motorky než z auta a dotáhnout úpravu do konce, protože jinak postrádá smysl. K čemu je kotouč o stabilitě gibraltarské skály, pokud by majitel třeba šetřil na brzdových destičkách a pořídil šunty co nic nevydržej. (tím netvrdím, že tak majitel motorky učinil)
|
30.01.2009 20:03
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
cendina...tak tak pravdu vravis
Hospoder....nechapem nad cim rozmyslas, sam tvrdis, ze na ten zadny kotuc budu kladene vysoke naroky tak nespekuluj nad zlepencami. Jednoznacne pouzi origo zadne z nejakej silnejsej SS moto a budes mat istotu, ze je vsetko tak ako by malo byt.
Ohladom tych auto kotucov nezabudaj na fakt, ze tam je vacsinou jednopiest ktory je obrovsky v porovnani s moto 2 piestikmi a potrebujes pomerne dost kvapaliny natlacit na piest aby si ich vobec stlacil (v aute je este na pomoc podtlakovy posilovac). Neviem ci by ti stacila pumpa ktora sa pouziva na predne moto brzdy. Toto je ale len moja nicim nepotvrdena uvaha, takze v tomto sa mozno mylim.
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bruno75 (30.01.2009 20:03)
|
30.01.2009 20:27
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
nie legalizácia , ale egalizácia
slovnik.dovrecka.sk/vyhladavanie/egaliz%C3%A1cia
a tých dier by som sa ani najmenej neobával. Na MZ som dopredu vŕtal óveľa väčšie ( cca 15mm) a výsledok bola oveľa citlivejšia a silnejšia brzda s plynulým nábehom.
|
30.01.2009 22:01
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Sorry chytraci,ale ten kotuc to vydrzi aj keby nechcel.Golf ma asi 1300 kg a ta jawka na ktoru to chce pouzit mozno 150 aj s benzinom.Ten kotuc v zivote neprehreje.Pri trenovani wheele pojde max 80 km,h,to zabrzdi aj nohou o asfalt.
|
31.01.2009 17:03
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Hospoder pohodickaaaa toho prehriatia sa bat nemusis na kukni na inych moto ake su tenke a male kotuče a vydrzia to.pozri na ten tvoj magnum aky je robustny ten sa neprehreje ani keby ho pri brzdeni opalovaly faklamy dvaja cigani.a co sa tyka tych dier tak tomu chladeniu este pomožu ale kukni aky bol kotuz na MZte ten nemal diery vobec a tiez sa my nepodarilo ho nikdy prehriat .ale videl som mnoho prevrtanych MZtackych kotučov vraj im to potom lepsie brzdilo a malo to nižšiu hmutnost inak ako tak kukam si šikovne chalanisko .drzim ti palce
|
31.01.2009 17:21
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
dufam ze tie dierky su presne .........inak to moze mat zle vyvazenie ........
|
31.01.2009 18:24
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
vzdy sa mi paci ako ludia vravia: to je v poho ,to vydrzi ,nic sa nestane
kua ale na svoje masiny by ste si asi nedali kotuc z auta alebo prevrtali origos
|
31.01.2009 18:48
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Správne je egalizácia, ale sústružník možno združuje pojmy egalizácia a legovanie S tým vyvážením je to väčší pruser, ale to si jednoducho a ľahko overíš, ak si tie diery ale vrtal po egalizácii, tak egalizuj radšej ešte raz, lebo tie dovrtané diery ti môžu drať platničky. Osobne si ale myslí, že z búračky by ťa to vyšlo lacnejšie a nemusil si sa toľko natrápiť
|
31.01.2009 19:53
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
rady ako keby staval super lahku okruhovku, sak si len dal na staru jawu namiesto bubnu kotuc, dajaka neodpruzena hmotnost a chladenie je podla mna uplne zbytocne riesit, len neviem ake tam chces dat tie piestiky a platnicky, jedine asi autove, ktore su 3 krat vacsie a sirsie ako motorkove a vydrzia asi 60 000 km na 1.4 tonovom aute, na tej 140 kilovej jawe ich ale zoderes za sezonu aj 3je, bacha na to
ps. chladenie auto kotucov je robene rebrovanim v strede kotuca a nie dierami, mal si zohnat taky kotuc ked si chcel chladit, su to povacsinou len predne kotuce
zlozite bude spravit na to tu kvapalinovu brzdu
|
01.02.2009 18:21
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Cendina
Zle dimenzovaný (čo do materiálu, rozmeru, perforácie) kotúč sa môže pri brzdení prehriať, čím sa logicky zväčší jeho obvod, zvlní sa a je po brzdení. Ja som veľmi dávno ťahal do Jugošky na prívese jachtu za Š110 a dolu Velebitom v tých strmých zjazdoch sa mi jeden kotúč prehrial, začalo triasť volantom a tak som došiel k moru 20-kou s jednou rukou na ručnej brzde (tá chvalabohu bola v dobrom stave). Našťastie som tam potom zohnal úplne nový a vec som vyriešil.
Upravené 1 krát. Naposledy upravil bohusact (01.02.2009 18:24)
|
01.02.2009 18:37
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Uvarit na aute brzdove kotuce vobec nie je take tazke ako by sa zdalo. Napriklad felicia 1,6 po troch prudkych zabrzdeniach hned po sebe nasledujucich (zo 130kmh na 0kmh) am predne kotuce v pecku. Mimochodom ten kotuc z Golfa co je pouzity na tu jawku je totozny s feliciovymi kotucmi. Plny nevetrany kotuc hrubky tusim 12mm.
Ak sa na tej jawke bude jazdit stunt-riding teda v podstate neustale brzdenie a ziadny cas na ochladenie kotuca (jazdou) tak je dost mozne ze po dlhsom treningu bude aj tento golfacky kotuc prehriaty. Cim je hrubsi a cim ma menej chladenia naporovym vzduchom tym mu dlhsie trva kym vychladne.
Takze stale som pri verzii pouzit nejaky origo moto kotuc aj s brzdicom a mas po problemoch s experimentovanim.
|
01.02.2009 18:46
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
mzriderza - to si piš že to lepšie brzdí
tomcat - vŕtal som si práveže na svoje , pre druhého nie.
amis - s vyvážením , pri tak malom priemere voči kolesu by som si veľkú hlavu nerobil .
duggo - zďaleka nie všetky majú vnútorné chladenie
a čím viac dier v kotúči , tým menšia šanca , že sa zvlní.
|
01.02.2009 18:56
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
bruno:a keby tam bol original motokotuc ,tak ten sa podla teba neprehreje?neni to snad jedno co tam da?
|
01.02.2009 22:37
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
02.02.2009 7:23
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
duggo: brzdy jsou na motorce společně s gumama jedinou věcí, která tě dokáže zastavit od průseru, bez ohledu na to jestli to je jawa nebo gsxr1000. Ale máš pravdu že neodpruženou hmotu na jawě je blbost řešit. 
|
09.03.2009 19:03
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Tak zdravím ludia, už som to všetko porobil a ide to super. V plnej rýchlosti to ide do fleku jedným prstom čo by bubon len trochu spomaloval keby tlačím páčku z celej sily. Som stým nadmieru spokojný, nečakal som že sa mi to podarí prerobiť na origoš jawa koleso. Bude to pestrá sezóna, veľmi mi to pomohlo .
Tu je aj foto, síce ešte neni koniec prestavby bo to ešte spevním a zafarbím, ale to je len maličkosť.
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hospoder (09.03.2009 19:04)
|
09.03.2009 19:14
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
nechcem nikoho urazat ale tie zvary to su dobre sople
|
09.03.2009 19:15
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
09.03.2009 19:20
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
hospoder dojdi nech ti tam spravim tankovy zvar
|
09.03.2009 19:32
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
pekna pracicka
ale priznam sa cakal som profesionalnejsie vyhotovenie a aj tej ocele tam mohlo byt trosku pomenej
Pozri obrázok
predsalen ked budes robit stopie
|
09.03.2009 19:33
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
skarede jak hovado ale funkcne
|
09.03.2009 20:08
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
hmm toto by ubrzdilo aj hitari
|
09.03.2009 21:12
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
09.03.2009 22:30
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
kruta brzda krute zvary zaklad je ze to funguje
|
09.03.2009 22:35
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Tak veľa šťastných kilometrov.... aby ti to neruplo... takú vydarnú húsenicu som už dlho nevidel
|
10.03.2009 0:56
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
10.03.2009 9:21
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Ale chalani šak som písal že to ešte dokončím. toto je čiste narýchlo pozvárané, bo som nevedel či to aj vôbec pojde, chcel som tom najprv vyskúčať. Jasné že to orežem vybrúsim nafarbím a ešte to chcem prevariť a spevniť argónom. Mimochodom zvárať som sa učil úplne sám lebo moj otec je z mesta a vôbec nemá sťah ku opravovaniu a tak ma to nemal kto naučiť
|
10.03.2009 9:30
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
hospoder vecsi vyznam by bolo to urobit na predne koleso, zadna brzda sa da sprevadzkovat tak aby flekovala
|
10.03.2009 11:45
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
radsej by som sa pozrel ci je ta brzda umiestnena rovno
|
10.03.2009 11:53
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Patrik: ale on chce na tej motorke robit wheelie
|
10.03.2009 11:53
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Patrik...ak si to pozorne precitas tak pochopis preco si to chalan dava na zadne kolo ... pomocka je ked sa pozries na riaditka..... zeby trening wheelie 
|
10.03.2009 12:12
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
10.03.2009 13:08
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
10.03.2009 13:21
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
lepsie sa to davkuje rukou, hlavne ked ta moto ma slabý vykon a len plynom ju hore neudrzis. a obcas jazdi aj vedla moto a vtedy sice neni na zadnom, ale aj tak potrebuje mat zadnu brzdu pri ruke
|
10.03.2009 13:27
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
10.03.2009 13:48
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
jak nikto to nema?
videl si Zoltana Angyala, alebo ako sa to pise, to je profik a aj on to ma! a nema to pre srandu
www.angyalzoltan.hu/hirek/
Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (10.03.2009 13:51)
|
10.03.2009 13:50
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
rapid jasne, ale ako som pisal, bude mat problem ze bude vediet jazdit a UDRZAT sa len an moto kde bude zadna brzda na rajdach nech sa kazdy uci ako mu to vyhovuje, nejlepsie na toto je napr. DR alebo XT . jednovalec a najst sviecu. potom je zivot hned krajsi
|
10.03.2009 14:01
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
neboj nebude, je rozdiel jazdit len tak na zadnom alebo robit pri tom sprostosti ako sediet bokom alebo robit ine veci kde nemas moznost mat nohu na brzde.
|
11.03.2009 11:38
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
rapid Nazdar rapid, túto sezónu plánujeme trénovať na letisku v Jasovej, už sa opravilo a vyčistilo.
Patrik neviem ako by si napr ubrzďoval pri tomto triku.
Pozri obrázok
|
11.03.2009 11:48
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Patrik a to že to nikto nemá to je len tvoja neznalosť má to skoro každý a aj na Slovensku to majú. V Čechách každý druhý stuntrider.
|
11.03.2009 12:27
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
11.03.2009 13:41
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
To si presne vystihol že čo garáž dala. Nechcem do toho vrážať celý svoj majetok, tak len takto podomácky stačí.
|
11.03.2009 13:43
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
|
Či stačí si myslím uvidíš až po dlhodobejšom testovaní..... daj potom dajaké videá s tvojou jazdou.... 
|
14.03.2009 9:09
Re: Dierkovanie brzdového kotúča
Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.
PC verzia motoride.sk
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 269873 | Včera: 220805