Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte. Chcel by som sa spýtať, aké máte skúsenosti s touto motorkou. Nedávno som si ju zaobstaral a zaujímalo by ma, aká je. Spoľahlivosť, jazdné vlastnosti, posed, jazda na dlhé trate,....Ďakujem. |
Diger1 tú motorku nemám ,no kamarát ju má už 4roky a zatiaľ bez akejkolvek vady.Raz sa vysypal na Pezinskej Babe na jesen mal tam niečo do opravy ale okrem toho nič.Na motorke som sedel je veľmi príjemná,sedí sa na nej skôr turisticky,po dlhej trase sa nestažoval ja hej,R-ko je viac na kĺby Chalan si ju chváli a hádam vymenil by ju iba ak tak za novší ročník....veľmi sa mi páči zvuk motorky šak dvojval |
majlou: dík. Ja som ju tiez kupil na turistiku. Asi to turista nie je, ale stale lepsie, ako r6. Aj ked som na nej robil pohoda 500km, ale aj tak je asi vtr na tom lepsie. |
na co sa pytas ked ju uz mas ? nemozes vydrzat do jari co? poznam |
Diger1 nemusíš sa báť...moto ti dá na zadné aj bez spojky A jemne s tým plynom... |
Motorka je to super. Tá najlepšia :o) posed v pohode aj na dlhé trasy som bola na nej v chorvátsku na dvvolenke..len treba šastejšie pauzy robiť bo po čas začne zadok omíňať :o) |
Diger1 jáááj mój, tebe tuším fúrikove vytínanie nedalo spávať |
xLoop ale az taký žrút tá motorka nie je...benzín má síce rada :D kamos má v nej commander a vravel ze mu papká tak okolo 10-11 asi ked tomu tlaci aj do 15 Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (16.01.2009 10:36) |
majlou tomu hovoris "nezere vela" mne berie tak 6-7, ked podkurujem tak urcite viac ale keby mi zrala 11-15 tak predam moto alebo prepadnem rafineriu Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (16.01.2009 10:48) |
Nazdar, |
matox vravel ze by nezrala tek vela keby tam nemal komandera+filter+full vyfuk system..tak ju kupoval spotreba okolo 9-10 za normalnej prevadzky a ked ma chut si fakt zajazdit tak do 15 |
Myslel som ze power comander sluzi na upravu vstrekovania (riadiacej jednotky) a pokial viem VTR 1000 F ma karburatory... |
matox ano sluzi na to ale sa aj zvysi spotreba...musi mat vstrek.ke to ma vmontovane - netusim ci to ma karburatory ale asi nie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (16.01.2009 11:19) |
xLoop: neser |
čo?šak teraz je benzín za 28SK -0,929Euracov ,na takýto lacný benzín sa pametám keď som mal 14-ci 15 rokov ked som tankoval do Pinčla tak to neni moc...ale neboj nebude vela papat...to iba kamosova je taky darmozrac |
Diger ked si chcel moto na sportovu turistiku co sa nekazi a je pohodlna mal si si kupit VFR ale inak ta VTRa bola v dobrom stave, za celu sezonu s nou nebol ziadny problem |
Majlou - este raz - VSETKY VTR 1000 F su karburatorove, kapisto ? Nemyslis si to s DYNOJETom ? to sluzi na upravu karburatorov - pomocou inych trisiek. A zvysi alebo znizi sa spotreba podla toho aku mapu nastavis (pri PC). |
Pravda pravda matox všetky VTR 1000 F majú karbec. Teda dva. A tam sa Powercomander asi mos nedá namontovať skôr ten dynojet. |
matox tak mozno myslel to.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (16.01.2009 12:09) |
Duff: ja si nemyslim, ze je s nou problem. Len som chcel vediet nejake skusenosti. A jazdil som VFR 800 a poviem ti, bol som viac menej sklamany. ( respect ) No cakal som nieco viac. |
co si cakal viac? bola ti slaba? ja som zo zaciatku tiez nad vtr-ou rozmyslal ale nikto my nechcel dat previezt neviem preco a ked som sadol na vfru a zaplo vtec tak som hned vedel ze to musim mat doma |
diger1...ja som kupil VTR pred vianocami....suhlasim so všetkymi všestranna motorka.....pre mna to bola určite dobra volba,..najprv som uvažoval nad suzuki TL,alebo SV....ale ostal som pri VTR...super motorka |
Matus996 si nechcel náhodou VTR 1000 SP2?si pamätám na tvoju tému... |
majlou:ano to bola moja tema....a nebola to SP2 ale SP1......a kupil som firestorm |
diger1...tu VTR si kupil zo Starej turej?????presne tu som chcel a ja.....ako to šlape...spominal miže ma nejako upravovany vykon..... |
Matus996 a čo že si sa nakoniec rozhodol pre F-ko?SP ťahá omnoho lepšie a ináč ako si s ňou spokojný? |
majlou....zatial som na nej isiel asi tri krat..ale vydim že sme si padli do oka....ked si na nu zvyknem a bude sa mi zdať slaba ..potom kupim VTR 1000SP2...to bude o take tri sezony |
Diger vfr V-Tec musis trochu potocit aby zapla ale ja mam este klasiku a ta taha pekne plynule odspodu, moj osobny nazor na v-tec je ze to je zbytocnost, spotreba dolu nesla akurat pri nizsich otackach mas menej vykonu tak nechapem naco to tam ty japonci vlastne davali |
ja som jazdil na vfr 2003 a presne som mal problem s v.tecom. |
aj ja ju mam a je to fajn masina,len si tak buble a buble a ked su tam poriadne vyfuky tak sa obzrie kazdy od malych deti po seniorou... |
osobne som este dvoj valec nemal, tak neviem, ako je to zo servisom. Je narocnejsia na servis, ako stvor valec? Ked som mal R6, bol som nadmieru spokojny. Nic narocne. Ale pravdou je aj to, ze ja som ju aj dost setril. Teda ma zaujima, aka je poruchovost. Kazdy vravi Honda je Honda. Mal som 2 CBR a bol som da sa povedat spokojny. Je tomu tak i u tejto Hondy? |
Ja osobne VTR-F nemam ale kamosi co ju mali vraveli bez problemov.V Motorrad teste po 50tisic km bol motor vo velmi dobrom stave.Tak bez problemov by mala vydrzat aj 100tisic km pri turistickom jazdeni.Len bacha za mokra na motorovu brzdu.Vie to obcas prekvapit a pekne nakopnut A servis?Oproti stvorvalcu o dve sviecky menej ale naopak dve rozvodove retaze |
1 valec 1problem, 2valce 2problemi, 4valce nekonecne vela problemov |
hadam to nejako prekonam. Tie dva valce. Som dost zvedavy, ako to budem znasat ked presedlavam po 4 sezonach zo 4 valcovej 600 na 2 valcovu 1000 Uz teraz sa neviem dockat na sezonu. |
este som mal jednu otazku. Neviete nahodou, kde by som kupil novy retazovy kit na VTR? |
DuffGNR este ze mas 2 V2 spojene dokopy |
ano je, 2val ma vacsi "brzdiaci efekt" pri zavreti plynu ti moze zadok neprijemne odhodit, ale nie je to nic na co by si si nezvykol skor je to dost navykove, a tie prdy v tych vyjazdoch zo zakrut, sem tam to hodi necakane na zadne |
no mne sa parkrat stalo, ze som sa v naklone niecoho "zlakol" a zavrel plyn... bol som rad, ze nemam liter, lebo by som mohol ist pekne k zemi...trulko |
takze co sa tyka zakrut, tak asi tam treba trochu viac predvidat ako na 4 vale. nie? |
To nie je o predvidavosti, ale o zmene jazdnyh navykov. Ale nic dramaticke to nie je. Myslim ze sa ti to bude pacit |
veru, je to trosku o inom style ale pravda je ze na 600ccm 4valci si viac dovolíš ako na V2 1000, lebo ked na V2 so 100Nm pri 7tis otáčkach urobíš chybu, môže to zle dopadnúť |
VTR som mal jednu sezonu, velka spokojnost. Na turistiku mi moc nebola(moj nazor) + velka spotreba. Krasny V2 zvuk, silna a na zadne bez spojky |
s tou spotrebou by som rad vedel, ako to je. Jeden povie vela a druhy malo. |
U mna to bolo aj 10l. Vzdy som musel tankovat na vyjazdoch ako prvy. |
Ja som mal 10L len na okruhu, bezna + svizna jazda od 6.5 do 8L |
matox: ja som jazdil na takej ako som ju kupil, nic som tam neupravoval, mozno prave tym bude ta spotreba Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (19.01.2009 17:55) |
10L? Tak to hadam nie. Ja som ratal tak 7L Ale co, sak motorka sa nekupuje koli spotrebe, ale pre radost z jazdy. |
Tak to je fakt slušná turistická motorka....spotreba 10 l poteší |
leda hovno budes mat na normalnych cestach spotrebu 10, to by si musel byt nacisto... |
jasne ze 10L je vela. Pocitam tak 7 na zaklade toho, ako jazdim. Takze pohoda. |
inak to nacasovanie do zakrut budes musiet nacvicit, ked sa budes chciet sviznejsie povozit na nejakom kopci. Lebo brzdny ucinok motora je dost silny, takze sa moze stat, ze budes musiet do zakruty este "potiahnut". Teda mne sa to obcas stava, ked popodradujem az do 2 a zistim, ze som mohol brzdit az ovela neskor. Ja som lolo A zadnu brzdu vtedy vobec netreba, vsetko vybavia dva valceky |
uz sa neviem dockat. Skusal som ju uz minule leto, ale to bolo len tak letmo a nie na dlhu trasu so zakrutami. Verim, ze to bude zazitok. Sice som velmi chcel TL1000R,no nezohnal som, urcite budem spokojny aj s VTR. Verim tomu. |
Diger1 no škoda,Tl1000R sa aj mne velmi páči,má to aj silnejší motor než VTR1000F, ale počul som že na TL dakde pri zadnej kyvke praská kúsok rámu pri pružení, je to vrodená vada....Tý čo majú TL určite o tom niečo vedia |
Diger ver tomu! |
majlou: viem, ze tlr je raketa. Ja som pocul, ze ak malo tl problem, tak to bolo tls a nie tlr. |
problematicke bolo TLS a aj to ti niektori majitelia povedia ze je to hovadina. Kazdopadne TLR bolo na tom o dost lepsie, v kazdom smere. Nikdy som na tom nesedel ale vraj je to riadena strela. V USA ju prezyvaju "the widow-maker" |
myslim ze ani na tom TLS to pri beznej sviznej jazde nebude nijak tragicke... |
ale to bolo stretko SV a nie stretko 2V od roznych znaciek. |
nad tym stretkom som aj ja rozmyslal to by bola parada...treba to vyskusat mozno by sa to uplatnili aj do buducna |
nevadi, vsak moze byt stretko 2V a budu tam aj SV aj VTR aj vsecko |
Kedy sa planuje stretko dvojvalcov?????? To by bol hrmoooooot..... |
Marci by to mohlo byť,tak asi okolo ( Marec.21-22-tj.sobota,nedela ) ,dufam ze bude zhovievave pocasie. čo hovoríte na ten termín... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (27.01.2009 10:09) |
Uz mam priblizne pripravenu aj trasu + nejaky ten obed. Samozrejme su vitane kazde navrhy na zaujimave miesta ktore by sme mohli poctit svojou navstevou |
je tu tema ohladom stretnutia majitelov V-stromov, rad by som sa tam pozrel. Ved aj stromcek je 2val |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 201166 | Včera: 217882