Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute, neviete mi poradit kde mi zrepasuju tlmic riadenia z hayabusy? je tam vyhegany jeden ten uchytavaci gulak a chcel by som aby ho urobili tvrdsi teraz to je akoby tam ani nebol, vraj sa tam dava hustejsi olej alebo jak...nechce sa mi hned kupovat novy...ak viete, poradte prosim...dikes |
Mam v garazi hyraulicky olej co som si daval aj ja. mozem ti odliat. Nie je to tlmicovy ale co sa pouziva do vysokotlakovej hydrauliky. Shel telus. Dostal som to poradene od jedneho manika. Trochu to je rozdiel ale na buse to moc nepocitis, pokial tam nedas racingovy tlmic napr od OHLINSu. Busa ma dost velku vabu na predne kolo a preto ten seriony ani necitis. Ten klb nevymenis. Je to myslim nerozoberatelne. Teda aspon mne sa to nepodarilo ked som to chcel pucovat. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Joker (13.01.2009 0:33) |
joker: co nemozes spat clovece? ale sak ani ja...no ak sa neda opravit ten gulak tak vidim jedine novy tlmic, nevies ake su priblizne ceny? nemusi byt zrovna daky pre rossiho, ja jazdim len pianko turistiku ale daky prijatelny alebo novy origo a dam tam ten hustejsi olej. dik |
Ani moc nie. Cely den som prelezal v posteli a dajako mam teraz otoceny den. Vrejsovom uz nemusis spekulovat s olejom. Tam si stelujes tvrdost ventilom. Vyskusaj najprv ten olej vymenit a potom spekuluj s novym tlmicom. Neni to lacna vec. cca 200 eur. |
ved ja by som vymenil olej, no problem ale vravim, ze mam vydrbany ten jeden uchytavaci gulak co to je s nim ten tlmic prisrobovan k ramu a cely tlmic sa koli tomu hega a cakam kedy odpadne a ja si niekde rozdrapim prdel...a to vravis ze nejde opravit tak neviem ci ma vyznam menit olej... |
Jaj. Neviem ci sa da zrepasovat, ale ako nahradny diel to nekupis. Urcite existuju experti ktory by to mozno dokazali, ale zatial takeho nepoznam. Dajakym sposobom to tam museli ty japankaci dostat to je jasne ale ci sa to da vymenit a za co to neviem. Mozno keby si ho dostal von a isiel s tym do Afinisu, mozno byti to vedeli vyrobit. Ale ked je vyhoneny nebudu tam ani povodne rozmeri a teda to nebudu mat ako zmerat na novy kus. Tak teda posurfuj po nete alebo ebayi ci taky nenajdes. Inak stale ti zavidim tie tvoje predne kotuce. |
no ja to zajtra zhodim a skusim najst na nete dakoho kto sa na to kukne...a potom ak to spravi vymenim v nom olej a hotovo...inak aj zadny kotuc mam taky isty jak tie predne...ale mne vydrzia dlho lebo ja vazne len tak pianko turistika...tak dik zatial...hodim info jak som dopadol |
to prdlavka: skus sem hodit foto a rozmery toho klbu. Upravené 2 krát. Naposledy upravil KolaceK (13.01.2009 7:21) |
prdlafka: keby sa ti len nezdala tuhost tlmica, tak vymenit olej. Ale ked sa ti nepaci tuhost a este je aj vyheglany, tak kup novy. Origos zozenies lacnejsie, ako nejaky nastavitelny, pretoze originaly vacsinou stoja za figu. |
a ten olej sa v tom da vymenit? |
misobiker .. da , aj ja som menil .. ale teraz idem dat 20w aj do prednych tlmicov .. na tom malom tlmici mas maly imbus .. som neveril ked som ho dal dole .. normalne som ho vytiahol lahko rukou, ked som vymenil olej tak isiel uuuplne pomaly a tazko |
pucho: no vies, ten tlmic tam je od vyroby, ma tam byt, tak nech tam je a nech je v poriadku...uz len pre ten pocit ze su veci ok aj ked nie som zrovna pretekar co mimochodom v premavke vonkoncom neuznavam...no ale aj napriek pokojnej jazde sa sem tam pritrafi, ze tomu clovek prikuri a staci jeden jediny raz ze sa mi roztancuje koleso a ja poletim v lepsom pripade do jarku ako vetron a uz len preto sa to oplati mat v poriadku aj ked mi je jasne, ze to neni zazrak ale pomoze...no a v neposlenom rade a nezacnite si zo mna hned usierat sa mi stalo, ze som si nadodil vsetky tri 42 litrove kufre a skocil do kauflandu a napratal som ich zemiakmi...a to ste mali vidiet ten tanec riaditok ked som ich pri spomalovani povolil...a stacilo kuknut na plyn a predne kolo islo hore...inak tu vidno aka je busa neprekonatelna...od sportu, cez turistiku az po ucelovu prepravu potravin... |
pucho .. ten tlmic ti tlmi napriklad nerovnosti v naklone .. tiahla zakruta .. a mozes ako turista niekedy aj letetiet .. no nie ? |
joker .. ten hydraolicky olej ma ake cislo ?... alebo ako sa udava hustota ? |
OK OK chlapci len ma neukamenujte! viem na co je tlmic, len som ho nikdy pri turistickej jazde nepotreboval a tie original na suzuki naozaj stoja za figu. Mam origos Ohlins na Kawu, keby ste chceli |
pucho: ale no tak ake ukamenovanie...??? ja hadzem zasadne tequilu...a aj to len do seba... |
cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-HAYABUSA-STEERING-DAMPER-1999_W0Q... |
Patrik udava sa to ako pri kazdom oleji, cislo a W. Toto co ja odporucam nieje olej do tlmicov ale do hydraulickych zariadeni. Je to Shel Telus nepenivy. Cislo neviem. Nahodou zhod nahod som ho dostal doporuceny od jedneho chalana ked som ho mal v byvalej robote co sa pouzival do nakladacov a on ho nam aj dodaval tak som si odlial a pacol do tlmica. Rozdiel je citit. Nie je to sice pocit ako pri racingovom tlmici ale aspon ho citit ze tam je. Ako poisal kolega vysie pri tiahlich zakrutach to pocitis a nemusis davat tolko sili do u ruk. |
Hydraulicke oleje sa neoznacuju cislo a W. To asi mylis na monogradne prevodove oleje, ktore mozu mat oznacenie viskozity napriklad 80W, alebo letne napr. 90. |
A podla mna by tam kludne mohol ist niektory z "tlmicovych olejov", ktore ponukaju na olejshop.sk: |
este ze vseci rozpravaju o oleji zatial co problem bol inde |
Aj mna zaujimalo ako poriesite ten vyslahany gulak,a vy tu tocite furt len o olejoch |
kolaceK Juraj77 .. treba citat vyssie .. ale pravdepodobne najst nieco podobne a vylisovat to |
JURAJ77: Poriesenie vyslahaneho gulaka nechavame na teba... My pomahame ako vieme. Zato ti si nicim pozitivnym neprispel. Iba vyplazenym jazykom... Upravené 1 krát. Naposledy upravil samko1 (13.01.2009 17:54) |
staci si precitat moj prvy prispevok |
Samko ten tlmic s tvojho linku je novy?Ja zatial riesit nepotrebujem prave som sa vratil z garaze lebo mi nedalo ze na 2004 ho uz ma vyslahany,moj je OK |
Keď sme už pri tých tlmičoch riadenia...aj moja gixera liter ju má ale sériový,čiže je dobré aj tam z času na čas vymeniť olej?alebo netreba vôbec, zatial si svoju úlohu plní na 1 ale prevencia je vždy dobrá vec |
Ak plni svoju funkciu tak neries,premaz len ten gulak vazelinou aby nedopadol ako ten Prdlafkou |
Juraj, nieje novy, ale pisu, ze vo velmi dobrom stave. Myslim, ze by nebol problem poslat viac detailnejsich fotiek. |
Len si ten gulak pekne namaz hlavne ak umyvas motorku wapkou. |
JURAJ77 wapkujem motorku dosť často nemam rád keď je motorka zasvinená ako hajzel |
no chalani, tak som to rozobral a nastastie som zistil, ze tie gulaky su v pohode, jeden je uplne ok a druhy podla mna minimalna vola...takze budem len menit ten olej ked s nim hybem tak sa chova akoby tam bol vzduch...pisal som to jokerovi, budeme to riesit... |
vsak sa mi to aj hned nezdalo ze ako sa ti to mohlo tak vybiť. ako nejaka minimalna vola tam musi byť. vymen olej a uvidiš, ja vymením tiež ked budem meniť v teleskopoch, vyzerá to tak ze je to chvilka roboty. |
Samko kukni na oleje do tlmicov od MOTUL. Su oznacovane pismenom W 5 - 10 - 15W. |
joker .. ty ako odbornik .. co vravis na 20Wdo predu ?.. SV je zname plavanim ako vela nahacov .. hmm ? |
Joker 13.01.2009 15:58 si napisal: "Patrik udava sa to ako pri kazdom oleji, cislo a W. Toto co ja odporucam nieje olej do tlmicov ale do hydraulickych zariadeni. Je to Shel Telus nepenivy. Cislo neviem." |
Samko: Samozrejme ze som mal na mysli motorove, tlmicove. Booooze som nedoceneny. |
sadni na fz1 a uvidis co je to tvrde pruzenie |
SV-cko plava? kvoli ramu? tomu masivnemu hlinikovemu? |
misobiker .. asi nepoznas este svoje hranice .. ale nie, nerobi to vzdy .. je to take jemne vlnenie do rajd , vozil som sa na Sku a necitil som to .. ja mam rozsirene rajdy .. moze to byt aj preto .. na jar vymenim olej a nastavim to .. ale zase to dam len podla manualu .. otazka je ci mam zmenit to nastavenie ze menenej pootvorim tie trysky aby to az tak neprudilo |
joker SV1000 ma podla mna dost slusny ram na to ze je to nahac strednej triedy robeny pre siroke masy |
Raptak: Na mna tieto tvoje kecy filozoficke nefunguju. Zalep mi oci flasou Jacka Danielsa a povim ti aj to, kto zabil Kenedyho. |
Inak Patrik: Ty sa vozis stale s tym kufrom? Lebo to byva tiez pricina nastabilnej motorky. |
joker ze ty velky killer si? |
presne ako pise raptor, tipujem ze ram sa ani nepohne a to naco sa treba zamerat su predne tlmice. zadny kufrik tiez sposobuje nestabilitu ako pise joker. zatial som videl sa na toto stazovat ale iba majitelov N-kových modelov, aj ked nechapem preco, lebo S-ko oproti N-ku okrem kapotaze a o 2 clanky kratsej retaze nema nejake odlisnost...aj ked...teraz si uvedomujem ze S-ko nema klasicke riadidla ale len tie pahyle nasrobovane na vidlici a tazsi predok (ram na uchytenie kapotaze, mohutnejsi svetlomet...) takze rozdiely v jazdnych vlastnostiach tam byt mozu.. |
joker . jj .. vozim .. ale jedno ci tam je alebo nie .. zaujimave je to . ze ked idem z ladvinkou tak to drzi ako klinic .. a to je dilema |
ked tam mas ladvinku tak je moto viac zatazena a tym lepsie sedi, preto by si si mal doladit ten podvozok....je to sice take hrajkanie sa stylom "pritiahnem o stvrt zavitu a idem vyskusat" potom znovu pritiahnem/povolim/vyskusam atd...ale vysledny efekt stoji za to |
patrik ako som napisal, ladvinka sposobuje zmenu taziska.. |
raptor ... ty si genius .. .. ale co je zle ?.. resp. co je mekke ? .. Joker pisal ze moze to byt kufrom .. ale potom by sa to protirecilo s tvojou uvahou .. otazka znie ... PREDOK alebo ZADOK ? .. a na toto mi nikto nevie odpovedat |
ked jazdis vo dvojici prestavujes zadok na tvrdsie? |
misobiker sv sa vyvijalo pre motogp? Ze ty si pil? |
malymirec.. hehe vies co si teraz napisal? |
raptor vies, ze na sturci sa mi snou lepsie prasilo do zakrut? |
Patrik: ak ozaj chces aby to neplavalo - pridi do fastbikes.sk - max 200€ a moto nebude plavat |
patrik progres je pruzina.... bavime sa o tom ci ma SV v serii moznost nastavovania predpetia a utlmu |
raptor .. jasne ze ma .. mam to podla orig. .. ale nikto nevie poradit ktory srob otvorit alebo privret .. aj predok mam plne nastavitelny |
Ja som si predok pritvrdil a zadok mam troch makksi. Tak mi to vyhovuje. Ked mam tvrdy predok, tak mam z toho lepsi pocit, mam lepsi prehlad, co sa deje s prednym kolesom. A zadok mam makksi, aby mi zadnicu navybilo na tolkych vymoloch na cestach. Aj v zakrutach mi to tak vyhovuje, rovnako aj vo dvojici. Ale to su len moje subjektivne pocity. |
samko1 .. bolo pisane vela .. len nic konkretne .. ako vzdy |
Patrik: Veru, veru. Takych co sa skutocne vyznaju je tu pomenej... Musime si pomoct sami. |
SAMKO k nastavovaniu podvozku bol velmi pekny clanok napisany v motohouse (cervenec/srpen 2006) |
kolacek .. nemas nahodou ? .. precital by som aj ja |
patrik...... ked to budeš mať šupni to aj mne |
co uz ma toto s tlmicom riadenia...jaaaaaaaj chlapi sak ste mi to tu cele premenili...ale v zasade uz viem co urobim s tlmicom tak mi to nevadi, len keby ste zalozili novu temu s tym co pisete mozno by sa aj ini radi zapojili a niecomu priucili, ale takto to nikoho nenapadne sem vliezt, ze pod temou s tlmicom riadenia na busu najde to co si pisete...sak ja nic, to len taky napad... Upravené 1 krát. Naposledy upravil prdlafka (19.01.2009 23:00) |
patrik, uz som ti asi 3x napisal aby si si pritvrdil predok, ale ty sa furt vykrucas, ze nikto nic neporadi tak ja neviem. zadny tlmic je od vyroby dost tvrdy, s tym by som nic nerobil. akurat k nemu dopasoval ten predok - cize pritvrdil. original nastavenie je na prt. ešte raz? |
prdlafka vidis ten tlmic noooo pozeral som ho cez vikend a je tam ten srob vypustaci, takze ten olej vymenit pojde |
misobiker .. jj .. pritvrtit .. ale ako ? .. strunu, olej alebo priepustnost trysiek ? |
misobiker "esvecko vyslo z TLka, a to bola motorka ktora sa vyvijala pre motoGP" Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (20.01.2009 9:53) |
patrik strunu a priepustnost, ked to nepomoze tak aj olej. mne stacilo len strunu a priepust. |
misobiker mmm, tak este raz, TLko bolo vyvyjane pre SBK. MotoGP v tych rokoch pouzivali 2takty Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (20.01.2009 13:05) |
ahaaa tak takto si to myslel motoGP a SBK....no jasne ze do SBK mas pravdu ale to taky detail nem |
k tomu clanku o nastaveni podvozku som zalozil novu temu menom |
misobiker .. vidis a zase nic .. tlmicom sa fakt nerozumiem .. hore je tryska a dole je tryska ... ktoru otvorit ako ?.. horna viac . dolna viac .. rovnako .. toto potrebujem ... a ktora co sposoby .. priklad .. ked horna bude viac otvorena ako spodna tak bude napriklad skakat koleso .. hmm .. uz vies co myslim ? |
patrik ty fakt cakas ze ti tu niekto napise ako mas otvorit tu ktoru trysku? |
"progres je pruzina" to ako chapat sa ma ? |
duggo .. kufor je ako ladvinka y hladiska taziska .. ked mam ladvinku a kufor tak to dryi ako klinec |
dzingischan patricius nerozumieme sa... nemoze byt jedno ako to mas teraz nastavene Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.01.2009 9:17) |
raptor .. ty hovado ... keby si cital, pisal som ze na zaklad, podla tabujky .. igen ? |
patrik ved som ti pisal aby si to urobil sam podla seba, nedokazem ti napisat ako by si to mal mat nastavene, neviem kolko vazis a aky mas styl jazdy. uvediem priklad asi ako to mam ja: struny pritiahnute na tretí zub zvrchu, dolna skrutka pol otáčky, horná 3/4otáčky... ale je to len a len na tebe.. Upravené 2 krát. Naposledy upravil misobiker (21.01.2009 10:00) |
misobiker .. j j .. dik .. vidis .. . konecne nieco konkretne .. ja to mam podla tohoto mekke .. mam to podla manualu na SV |
kompres - tlmenie - ako sa ti tlmic sprava pri stlacani |
dnes som zistil, ze aj po uvolneni trysky ktora pusta tlmic do povodnej polohy sa tlmic vracia uplne pomaly .. moze to sice byt aj tym ze je v garazi zima .. malo by sa to vratit hned ? |
no jasne ze malo, asi to mas zle. ja mam: struna-3 vrch-3/4 spodok-1/2 a pruzi to dobre |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166980 | Včera: 195867