Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
nie som si celkom isty ale mam pocit ze je to taky isty motor ako v klr.. v celku dobry a trvacny stroj ale vacku v hlave ma velmi zle riesenu tj. nema tam klasicke valive gulickove loziska ale len mosadzne puzdra a tie sa ovela skor opotrebuvaju ako lozisko... treba si nato dat pozor. mozno ze ma uuuplne iny motor neviem |
Myslím, že ten motor je taký istý R 2-valec ako má Kawasaki ER-5... |
je to jedna z najlepsich masin na zaciatok.mal som gpz 500.ten isty motor.islo to skoro dvesto..isto enduro je trochu inak sprevodovane ale myslim ze by som bral aj dnes.ked kupis naozaj zachovalu masinu tak budes spokojny |
Prave ze som zaciatocnik o nej uvazujem a do jednovalca moc nechcem ist, kedze ako som pocul sa to tazsie ovlada, na zaciatocnika. Aj cenovo je dost pristupna Upravené 2 krát. Naposledy upravil david07 (30.12.2008 19:21) |
david 07 .postuduj internet .po jawe to bol moj prvi japonec.neolutujes.mnoho ludi kupi 125 kubaturu a za par dni uz nadavaju ze je to slabe.na 500 sa da uz pekne pojazdit a ked pojdes jazdit s kamosmi budes v pohode stihat. |
ja rozmyslam nad pegasom, mozno TA ale to by musel byt rocnik 2000 co je dost stare. Tu kawu by som chcel 2005 asi. inak dik za radu |
pegasa neber.skor transalp.inak medzi jazdou na transalpe a kawe je velky rozdiel.jeden je v- motor a druhy radovy .a to je rozdiel v krutaku a vybraciach.musis vediet co chces |
doodal-kazda masina je dobra ale ked postavis predomna transalpa a pegasa berem transalpa.skor preferujem overenu kvalitu a aj dostupnost dielov.ale netvrdim ze pegas je zly |
Jasne, Transalp ma povest neznicitelnej masiny. Ale myslim si, ze Pegaso so vstrekovanim tiez nie je krok vedla... |
Mas pravdu. Toto netreba riesit. |
to sali: aky je rozdiel medzi V2 a radovym dvojvalcom?? ma aj radovy nejake vyhody oproti Vecku?? |
david07-vyhody???tazko povedat .niekomu viac chuti tichy motor bez vybracii niekomu nie.vyhody a nevyhody .akurat ze kle nema taky krutak odspodu.nadruhej strane kle nevybruje tak a aj maximalka bude vyssia.presne ti nepoviem ja som jazdil gpz.ale musis vediet co chces.vyberas sice medzi medzi cestnymi endurami ale kazda s inym motorom.ja keby som mal brat beriem obidve.z bodu A do bodu B ta odvezu obidve.ale odporucam sa najprv povozit na KLE.o transalpe uz toho bolo popisane hodne ale o kle nie.momentalne som bez masiny a na moje turisticke tempo by vyhovovali obe. |
Tym ze je KLE 2val 500 tak nema moc konkurenciu TA je uz uplne nieco ine. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56926 | Včera: 121617