Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cawte |
keď chceš jazdiť aj aj a ak nechceš pretekať, tak je to jedno, či ostré enduro alebo cross, ja mám cross a tiež jazdím aj to aj to a nesťažujem sa... povoziť sa dá aj s krosou v lese, aj s endurom na trati... vyber si podľa svojho vkusu... a k tomu 2T ? 4T... pohľadaj v x ďalších diskusiách... Upravené 1 krát. Naposledy upravil olivo (09.12.2008 21:00) |
Sailes Podobnu dilemu som riesil aj ja.Nikto ti v tom neporadi, kup a potom uvidis ci si spravil dobre.Ja som kupil YZ250 a max. spokojnost.Aj 125 uplne staci... |
keby sa dalo s jednou masinou jazdit to aj to, nevyrabali by sa modifikovane verzie. Krosu podvozok si na enduro naladis, ale enduro na ostrejsiu mx jazdu asi uplne nie, pojdes na dorazy. Co si nenaladis je hmotnost a sprevodovanie, alebo si asi nebudes menit kolecko podla toho kam ides. Dalsia vec je, ze pri jazde ako pises freeride nabehas velke km a velke mth. Cize pneu uz nebudu vhodne na mx lebo si odseres hrany, takze prezuvanie dokola a zakladny servis ostrej krosy kazdych 15 mth, a dalsie servisy, piesty, retazove kity, naplne v tlmicoch ti bude luto to drat len tak jalovo po polnych. A vozenie po polnych a lese ta omrzi coskoro+obcas nejake problemy. Ak chces jazdit mx tak mx masina. Ak chces jazdit CC a E tak enduro masina. Ak sa chces vlacit po polnych a lesnych splas nieco typu TTR, KLR, DR600, djebel, CR, proste nezmary, kde nemusis stale vsetko menit. |
hej hej...nechcem stale zajdit iba po drahe.chcem sa aj tam naucit ale viac ma laka les a vseliake polne cesticky,kde sa neda len tak lahko dostat.a ako som tak pozeral tak ta yz125 mi pripadala celkom v poho.a nechcem neaku 250 a viac lebo myslim ze este nemam tak vela skusenosti v terene. |
kup si nejake lahke endurko napr. wr250 alebo nieco podobne. Viem, ze si pisal, ze nechces 250, ale 125 ta omrzi, jednu uz mas. |
na polne a lesne cesty+nestrati sa ani na trati, na cc urcite nie, na mx sa odvezies aj skocis. Servis no problem, dokonca aj na znacky, ak by bolo treba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (09.12.2008 23:08) |
sorry som nevedel ze ta xr je 4t, som trocha pogoogli, ze co to je vlastne za srsna No a ta yamaha bude niekde inde... Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (09.12.2008 23:49) |
bedna: taka starsia CR 250 (napr. r.v.2000) tiez patri do kategorie "nezmar" a je ta z tych spolahlivejsich? |
BEDNA SA ASI POMYLIL S TOU CR,PRIPADNE ZABUDOL DOPISAT CR 500 |
truba:jo jo, tak nejak, malo to byt xr, v hondach som neni este doma, som ich troska ignoroval kvoli, ze honda je honda...strasne to nemam rad, dokonca ani ked uz mam aj hondu ...no auz aj nejak evinko bolo, tak tu zmurim jak netopiiir Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (10.12.2008 0:01) |
Nebude mu 250ka 2takt priliz silna? Mozno ani nie tak silna, ako dost ostra, ked to nechcle len vyslovene na trat. Ja som na tom nikdy nesedel, preto sa pytam. |
tiez som nad tym rozmyslal ze presadnut z 125 na 125....ale do teraz som jazdil vätsinou po cestach.a neviem ci by som vedel skrotit neaku tu 250 ostru krosu.podla mna ta 125 neaostava neako s tym vykon a asi by ma vedele dost oplieskat o zem,a 250 asi bude o dost zivsia. |
nechcem mudrovať, ale zo 4T XR 125 presedlať na yamu 2T 125 nie je tak celkom presedlať zo 125 na 125... |
jak povidau xpass, téš si nemislím, že je 125 jak 125... |
STACI POROVNAT PAPIEROVE VYKONY 125 4T A 125 2T + FAKT,ZE XR JE CIVILNE ENDURKO A NEJAKA YZ JE ZAVODNY STROJ. |
jasne ..125 4t a 125 2T je uplne inde. Som nevedel ze ta xr125 je 4t. No ak by presedlaln na 250 2T...to su motorky pre palicov. Cize nejaku 250 4t endurko abudes mat optimum, tie motory su oproti 2t priatelskejsie. |
XR 125 Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (10.12.2008 8:58) |
Sailes: ved si nemusis kupit 250 2T kross. Ta WRka 250 je 4 takt ma to 30 koni, nie je to nijako brutalne ostre, ak sa ti nepaci, tak pohladaj nejaky iny kludny 4 takt. No ale ak chces jazdit po trati, tak kludne aj CR 125, pripadne 250, len pri tychto motorkach je to o narocnosti na servis. |
neako ma to enduro nelaka,na 80% som viac prikloneny ku cross len neviem aku mylsim ze na zabavu by bola lepsia 2T a ta yamaha yz 125 a honda cr125 vyzeraju celkom v poho. |
no ked chces jazdeny kros 125, tak urcite 2T bude zabavnejsi a aj udrzba lacnejsia. Na 2take raz za sezonu vymenis retazovy kit, piestnu sadu, pripadne ojnicu, nejake tie guferka a maximale loziska na kluke, ale to uz prehanam. No a na 4 takte to co na dvoj akurat este rozvody (ventily, vacku/y, retaz...). |
pocul som ze na 4T je to troska drahsie...ze sa tam nerobi tak casto udrzba ale ked uz hej tak vätsinou odchadzaju ventili a ze su sakra drahe.kebyze Ten 2T tak urcite nechcem nic starsie ako 2005 |
noo ak presadnes vazne z tej xr na 05yz tak budes natom lietat ako handra ver mi , treba kondicku jak hovado na tieto masinky , proste su to dobre motorky |
na drahu dvojtakt, do lesa stvortakt, kazde ma svoje plusy aj minusy...... ale ak hovorime o cross 125 - POZOR!!! to su rakety........ plne suhlasim s jozocr |
zase kondicku neaku mam....chodim asi treti rok na kickbox tak hadam ze mi to pomoze |
No vies ono nejd o to ze chodis na kickbox ale o tvoje telesne parametre vyska,vaha |
ja osobne sa citim iba na tu 125ccm.na tu 250 asi nie.na tej mojej som obcas chodil na trat,lenze tam som jazdilopatrne lebo som mal univerzalne gumy a tlmice tiez na tom trpeli....ale rad som si zaskakal |
Zaujalo ma to freeride strasne dojdi si skocit na rampu poziciam ti masinu mam aj 250 2T 450 4T aj 125 2T :D staci si vybrat na luku a do lesa ti staci aj pitbike a da sa skakat na vsetkom len zalezi ake mas skusenosti ja som si tiez rad "zaskakal" na rampe na yz 426 a je to sranda to ti povim... zvlast ked ti rupne zadny tlmic a vysledok je 2 zlomene stavce, 2zlomene 3 prasknute rebra a vyklbeny prasknuty laket takze odporucam 125 |
ak chces jazdit ....lesi , luky , polne cesty atd.....sem tam drahu...........kup si TTR |
RE:TRUBA:JA VIEM CO JE FREERIDE Jazdis si "de chces " a skaces prirodne skoky v resp. preskakujes kopce atd......A TAKISTO FREESTYLE rampa a dalej asi nemusim.... to ze som spomenul rampu neznamena ze neviem o com je rec... len mi to pride zvlastne ze niekto este ani nema skusenost v terene a chcel by skusat freeride.... ved manici co to robia jazdia roky motocross a roky sa venuju freestylu.... takze len tolko....ak mal na mysli jazdenie kade tade tak to nemal nazyvat freeride ale hobby jazdenie po lukach.... no neva... eto vsjo |
nie ja som mal na mylsi FREERIDE.nechapem co tu strihas zo seba frajera aky si ty tazky jazdec a kolko zlomenin si mal.Aj ty si raz takto zacinal |
RE sailes: takze : |
ja som to dal ako priklad ze "FreeRide" ale hlavne by som sa chcel venovat crossu.a preto som zakladal tuto temu lebo som si chcel nechat poradit od tych co jazdia cross a maju neake skusenosti aby mi poradili co bude pre mna "zaciatocnika" najlepsie. |
Teraz som sa rozpraval s jednym chalanom co jazdi kros os malicka a povedal mi ze pre zaciatocnika mi bude lepsia neaka 250 4T ako 125 2T...co je na tom pravdy? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 148030 | Včera: 128740