Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
nazdar chcel by som saa spitat majitelov alebo znalcov na suzuki TL hlavne na poruchovost tychto masin ! chcel by som ju kupit tak dopredu zistujem diky za rady ! |
Vzdy ma lakala tato motorka, neuveritelne taha za ruky Ide z nej strach a respekt Sorry, nevlastnil som ju bohuzial tak ti podrobne info nedam. Ale drzim palce pri dobrom vybere (snad mi ju za to niekedy pozicas - na vymenu ) |
kamos ju mal neznicitelny dvojvalcec trosku tazsia ako gsx r ale jej kupou asi neobanujes |
sak to ten zvuk co to ma to sa mi neskutocne paaci!! a hlavne by som chcel uz dvojvalec skusit!! |
vypustena predcasne koli VTR, par ludi zakapalo koli zlemu zadnemu pruzeniu ktore bolo neskor u novsich modelov modifikovane.. jej modifikovany motor dodnes pouziva v SV1000, DL1OOO, raptor1000 a navigator1000... ja byt tebou idem radsej do polokapotovanej SV1000S |
Praveze ja som tiez pocul, ze TL a VTR F su uplne motoricky niekde inde. Podla mna by si mal ist do RSV-cky, to je zarucene dobra kupa. Podvozok, ze v tom roku mohli japoncici snivat, antihop a hlavne, bude tam charizma. |
Raptor je to Matox...a pozor bavime sa tu o TL 1000 R nie S a to je dost rozdiel aj medzi mojou VTRou. 25 koni navyse je citit a myslim ze ten rotacny tlmic o ktorom asi pises nepocitis ak moto nebudes zdimat pecky na okruhu. |
No na R ke som nesiel.ale S sa mi paci a R ka nie.mam najazdene uz viac ako 100000km a az na par veci ktore sa opotrebovali tak slape a nezavlnila sa ani raz kvoli zadnemu tlmicu.Ja ostanem uz pri nej. |
kamarat ju mal a dost dlho sme spolu jazdili cize fakty: |
Nerd: na co vykon, ked ho nemas ako ustrazit? |
Mirec podla coho sudis ze TLR ma horsi podvozok? |
Lebo tie talianske Ohnisy budu asi lepsie ako nepodareny pokus suzuki o revoluciu v podvozkoch. |
mirec ohlins bude svedsky Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (11.11.2008 11:29) |
nerd mas pravdu co sa tyka tych ohlinsov, seriovo ich montuju len do R-verzie |
Skús si prečítať následujúce a porozmýšľať nad tým...záver je potom jasný |
nerd, nikdy som sa ani na jednej neviezol, ale RSV mala vzdy vyborny podvozok, jeden z najlepsich a aj po rokoch sa mohla porovnavat s 999 alebo SP2, kdezto pochybujem, ze by to dokazalo TL R-ko. Je to vsak len moj nazor a nemusite suhlasit. Navyse, podla mojich informacii TL-ko antihop nema. Doma mam tiez zopar testov RSV, SP2 a 998 a tam to vyhrala RSV-cas na kolo neoklames. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (11.11.2008 14:06) |
TL1000R - vždy sa mi páčila, nebál by som sa ju kúpiť, nie je to hocijáká motorka, mal som tú česť ju odskúšať, už len ten pocit na nej sedieť. Na cestu by som ju určite bral. |
tino mas zle info TLR mala antihop "velice" davno v case ked sa o V60° aprilii pisalo ze nema brzdy a motor je bez tahu ale aj tak kusavy :D |
nerd, ten Suzuki antihop zevraj moc nefunguje, neskusal som, docital som sa. Aj v Trencine na Race For Fun som videl TL-R a nevyzeralo to, ze to funguje. Ale inak mas pravdu, nevedel som, ze aj japoncici uz pouzivaju takuto techniku. Este mosá doladit. |
tak sa mi mari ze na niektorych kusoch praskal ram,drobne praskliny na namahanych miestach hlavne ked sa casto davala na zadne a tvrdo pristala na predok,a tiez asi vdaka jazde po zadnom mali niektore kusy problem s klukou asi z nedostatku oleja, zalezi od serie a pristupu majitela |
len tak na okraj ...pri jazde po zadnom mali s klukou problem aj vsetky stare SV650 |
tino ktora seriova motorka mala skor antihop? |
one a nebol tu tombar-ov prispevok o nizkom pocte koni? |
RSV mala skor, vyrabala sa od 98-meho, TL-R az od 99 tusim. |
tino boze chran ja nie som anti-talian :D |
TL 1000 R? |
sorac zle som si pozrel nazov moto a neprecital poriadne vsetky prispevky,ak tl tak urcite erko,ma vychytane chyby eska/problemy s motorom,ramom/,vozil som sa na oboch,esko je skor na blbnutie a erko je univerzalnejsie a mne sa zdalo pohodlnejsie ako esko/lepsia ochrana pred vetrom/ ja som jazdil urcitu dobu vtr firestorm a ten mi prisiel vsestrannejsi ako suzuki ale zas bol slabsi ak hladas viac emocii tak suzuki je urcite lepsia. |
dudis keď na hentom máš 150 koní ako píšeš na autobazári, tak ja zožerem kefu |
Psycho: možno mam možno nie, prid sa zviest a sam možes posudit Upravené 2 krát. Naposledy upravil dudis (12.11.2008 21:32) |
no, podľa mojich matematických výpočtov, to je presne 10 koní a 1000 otáčok (rozdiel modelu R/S)... a nie 20 koní a 2000 otáčok, ako píšeš... ale možno sa mýlim, v matike som nebol nikdy dobrý =) |
Psycho:ÁNO maš pravdu nevedel som to presne iba odhad nie som pochodujuca databaza ako niekto |
dudis ja presne viem ake je tazke z motora dostat aspon tabulkove hodnoty. Na to aby si z motora dostal o 20koni viac ako udava vyrobca tak musis investovat niekolko 100000sk |
hodím sem nejake fakty:Mam TL 1000S,motor oproti R aspon výkonovo to iste,ram na TL ku som menil aj ja pri zadnom tlmiči začal praskat a hned som menil a komlpet zadne tlmenie a pružinu,podvozok ....to je kapitola sama o sebe,proste neporovnatelne s ničim iným...treba skusit motor sila aj ked po čase mam pocit že slabší a preto kupujem niečo ine.Inak ta moto ma važne gule dizajn a charakter...proste TL.neolutuješ ked kupiš či R alebo S. |
inak este som zabudol..nechcem sa dotknut SV-čkarov ale neda sa to porovnat s TL,SV skor ide do turistiky |
Osobne mám pocit , že sú na nich trochen poddimenzované hlavné ložiská na kľuke , ani nie tak šálky , ako skôr samotné kartre . Už som ich mal zopár pod rukami s vymačkanými otvormi pre šálky , pričom samotné šálky neboli poriadne ani šuchnuté. |
kamarat mal tls a mal tam prasknuty drziak tlmica.dal to zvarit a odstrihlo mu ten srob co drzi tlmic.kupil teraz tlr a vraj zohnat neburane tlr je v eu velky problem.inak uvazoval som aj ja bud tls alebo tlr ale radove stvorvalce su mi sympatickejsie. |
TL1000R som mal,najazdil som nanej 90 000km,mal som dve vážnejšie poruchy ako bolo zlomené koliečko v prevodovke-3 prevodový stupen a pridretá šálka na klukovke,ale bola to moja chyba.Mal som posledný ročník čo bol 2001 a nepočul som otom žeby mala antihop. spojku,je to pičovina,lebo ked som si nanu zvykol tak pred zákrutou som podradil a zadok ma obiehal,je to perfektná vec ked to má človek pod kontrolou,erková verzia mala perfektný a kurva tuhý rám,takisto aj uhol hlavy riadenia bol extrémny natú dobu.Nič proti aprilii ale RSV je obrovská píčovina ktorú v žiadnom pripade nejde zrovnať s TLR.nemal som absolútne žiadný problém s podvozkom,zadok som si pritvrdil na maximum a bez problému.TLR má svoj dizajn,mal som nanej ladáky a naten zvuk nikdy nezabudnem,bud.rok sa vraciam k dvojvalcu...ale japonec to nebude... |
motokocur síce nie som zastánca Aprilie, ale ako môžeš napísať, že RSV je obrovská píčovina? Je minimálne tak dobrá, ako TLR, ak nie lepšia... To je ako keby si napísal, že Honda SP2 je lepšia ako Ducati 999R... |
motokocur neviem aku TLR si mal ty, ale r98 antihop urcite mal. |
Aj ked som na velkych V-twinoch jazdil iba VTR Firestorm a TL 1000 S nedokazem odolat charakteru zatahu sportoveho V2 motora.Aj ked to nema tolko koni jak stvorval ale pocitovo je to uplne nekde inde.TL 1000 R je nadherna masina aj ked na V-twin dost tazka a bachrata |
...Suzuki TL 1000 R(!!!) som mal 2 sezony ...nie je vhodna na okruh,ale na cesty je super=TEN MOTOR JE BOMBA-pre porovnanie o dost silnejsi ako na VTR_SP1(teda pokial ide...vynechaval mi predny valec-vadny konektor na vstrekovaci),ale po odstraneni zavady bezproblemove jazdenie.Zadny rotacny tlmic je na bezne cesty v pohode,len ho treba spravne nastavit.Ram=super , brzdy bezproblemove s jemnym nastupom(zalezi na dostickach)...na sucastne pomery bola tazka,najviac to bolo citit pri brzdeni do zakrut a naslednom polozeni na koleno(clovek sa nadre,ale stoji to potom zato)...a inak bola to prva seriovka co mala 2 vstrekovace na valec... |
Marino.pocuvaj))))to kde si myslel ze TL by porazila aj 600?na okruhu si myslel?alebo ako? |
a uz posledny prispevok,.Myslim si ze do diskusie by sa mali zapajat len majitelia terajsi alebo byvaly.a nie taky co o tom iba citali alebo poculi.Nic v zlom.Ja s rotacnym tlmicom som nemal nikdy problem a myslim ze som ho ani nikdy nenastavoval.a ze nema antiloping.spojku mi nevadi.zderem tri zadne pneu za rok .a je to v norme.Keby som bol postar tak by ma to sralo. |
motokocur sklamem ta ale TLR sa robila do roku 2003. ako sa prejavuje antihop na tvojej ZX10R? ale ani tam si si ho este nevsimol? ak budes stat na zadnej brzde tak tak ani 32antihopov ti nepomoze a zadok ta bude predbiehat Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (15.11.2008 11:09) |
nerd.tu bola spomenuta aj S kova tak sa zapajam a o spojke sa pise tiez.a tu mam tiez.ak mas Tl ku tak kludne pis svoje poznatky.rad sa priucim.R kovu som nemal lebo sa mi nepaci.,Ked som si ju pozrel z blizka.preto mam S Upravené 1 krát. Naposledy upravil TL11 (15.11.2008 14:21) |
misik71 jazdím na mašinách s antihop spojkou a bolo to uplne niečo iné ako na TLR,pokial vieš ako má antihop fungovať tak pohoda,ale Ta pri prudkom podradení obieha zadok tak potom neviem neviem..PS:Mal som TLR USA verziu z Canady.papa |
nerd do 2003???za zobud,TLR nahradila GSXR 1000,posledné boli vyrobené v roku 2000,potom už bol len dopredaj ty mutek |
najskor googli a potom pis somariny.... |
Sice neskoro, ale opravim... TLR ani TLS nemaju antihoppy!!! Tieto stroje maju spojky, ktore sa pri akceleracii zakusnu a pri deceleracii povolia... Nieco na system dragsterov (tam sa podobna technika pouziva...) Takze ten, kto tvrdi ze TLR ma antihopp je na omyle... Ale je na omyle aj ten, kto tvrdi ze tam nic nieje... Zaver: funguje to, ale nie tak efektivne ako ORIGINAL antihopp... BYE BYE |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 134003 | Včera: 118177