Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, na jawe 175 som mal nefunkčné dynamo a v dielni zvyšné zapaľovanie z pioniera. Rozhodol som sa to teda dať dokopy. Takže som dopasoval rotor-magnety aj stator z pioniera na jawu. Všetko som nastavil tak ako to má byť. Ramienko rozpája (teda malo by hádzať iskru) keď je magnet presne pod cievkou - mal by byť najväčší magnetický tok - najväčšie napätie, malo by hádzať iskru, lenže nehádže... Zabudol som na niečo? Kto to už niekedy robil a funguje mu to, nech sa ozve prosím. Ak motorku naštartujem na baterku, tak ide dobre. Ak pri tom zmeriam napätie na zapaľovacej cievke tak dáva napätie zhruba od 7 do 16 V - multimeter ukazuje efektívnu hodnotu striedavého napätia, takže špičkové napätie by malo byť ešte vyššie... Prečo to teda nejde? Napadá niekoho niečo? Budem vďačný za každý postreh. |
Ja som to mal dakedy dávno tak isto spravené fungovalo to. |
niekto dalsi? :P ten isty problem, presne ta ista motorka :D |
Neviem ci ti tato informacia nejako pomoze... |
zeby male otacky pri nakopovani a volnobehu?? jawa 175 ma na volnobeh asi od 500-800 otaciek a taky simson asi 1500....to sa tu uz preberalo!! |
ďakujem za postrehy, umbo dík za link, o vape viem, ale do tej motorky nechcem investovať .. je to len taká srdcovka - moja prvá, kúpená za 1000 slovenských grošov |
Nazdar Crash.Ja som to mal spravene na jawe 250 a mal som tam zapalovanie z 555-ky pioniera a v poho to fungovalo..Nakopnut to bolo umenie ale pri roztlacani vzdy chytila..Potrebovala vyssie otacky.Ak mas zapalovanie z 21-tky teda to novsie tak skus prepojit dve cievky medzi sebou vtedy bude davat silnejsiu iskru.A co sa tyka baterky ta ti bude na dve veci. |
master: problém s prepojovaním cievok je ten, že posun cievok nesedí s posunom magnetov na rotore. Teda cievky sú 3, pootočené o 120 ° ak sa nemýlim, a magnetov je tuším 5.. neviem presne, len viem, že keď magnet idúci popod jednu cievku je presne v strede cievky, ostatné dva magnety sú posunuté - nie sú v stredoch cievok - takže indukované napätie by mi skôr oslabovalo ak by som spojil dve cievky... Ozaj už neviem čo s tým môže byť |
Predmet diskusie bol adminom nesprávne premenovaný ... jedná sa o magneto-elektrické zapaľovanie - tiež magneto, a nie o magnet, to len pre úplnosť. A zároveň vás chcem poprosiť či by ste ma nevedeli nasmerovať na nejakú stránku kde by som sa o mojom probléme dozvedel viac. Ďakujem |
Nazdar no ja mam zapalovanie na čz 175 zo stareho jednosedadloveho pekača treba tam trochu poupravovať ale fičii to na 100% nakolko tu motorku mam len tak do role a svetlo svieti ako svatojanska muška tak to stači a navyše netreba ani baterku chyta hned na paku . |
motor22: mohol by si mi prosím odfotiť tvoje zapaľovanie? A napísať či si tam niečo aj upravoval, napríklad ja som musel do rotora z pioniera robiť inú drážku na zarážku, aby mi vychádzali magnety, ale to je dané len uchytením statora... tak ak budeš taký ochotný tak by si mohol odfotiť to tvoje, som zvedavý, ešte som to totiž nevidel spravené, robil som to len tak ako som vedel. |
Crash:je jedno ako su natocene cievky..aj keby boli natocene o 60 ° tak by stale rovnako indukovalo napatie..Dolezite je kedy ti rozpina odtrhove ramienko..Mam to odskusane inac by som ti to nepisal..Alebo si zozen zapalovanie zo stareho pekaca co mal len jednu lamelu. |
motor 22 ak pojdes najblizsie k tej moto zober aj fotak a pofot to nech to aspon vidime ako to mas... |
Ok nie je problem ,zajtra to odfotim a pridam fotky len ja tam mam toho popridavaneho viac lebo origynal dosadacie plochy na zapalovanie boli vymlatene tak tam bolo treba spravyt taku redukciu .. este jedna otazka ako sem pridam fotky ? .. |
je to sice dost neskoro ale hadam tie foto mas:D upni ich dajme tomu na imageshack.us a posli linky |
ducklin ma pravdu moju cezetu nenakopnem bez baterky ale us ket motor bezi an volnobehu tak ide aj bez baterky. A este ja ket som nas pincl rozbiehal po cca 10 rokov statia (aby som mohol potajomky jazdit) tak som najprv pripojil 6Vtrafo so striedavym prudom a potom bat ket naskocil tak som vedel ze mam zapalko nastavene ze to i dobre as tak som spekuloval z cievkou. A ale pincl si vyraba sam napetia a ta tvoja jawa ci co ak tam je baterka tak nie aby splnala 0,16KW/Kg Upravené 1 krát. Naposledy upravil hardtrack (13.11.2008 7:09) |
JA SOM TO MAL TIEZ A ISLO TO,ALE NAJLEPSIE ZAPALOVANIE JE S JAVA 05.SU SPOLAHLYVE A HADZU ISKRU UZ PRI MALYCH OTACKACH. ...KED SI SI ISTY ZE MAS DOBRE CIEVKY A ZAPOJENIE KONTAKT INDUCKY 1-NAKOSTRU .15-NA KLADIVKO KONDENZATOR NA KLADIVKO A SKLADIVKA NA CIEVKU. TAK TO MUSI SLAPAT AJ PRI PAKOVOM STARTE,,, |
na 175 čo rana to štart,fungovalo mi to, skus tu cievku len tak zo srandy dat aj do inej polohy a mrkni ešte v akej polohe je vačka voči kluke 175 a pionierovej v HU |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 174112 | Včera: 124753