Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Cawo prosim vas o radu ako odstavym obmedzovač rychlosti na Jinlun 150- 5 vdaka za rady . |
no obmedzovač tam je a je to obmedzene približne na 85 km /h |
Hmm, predpokladam, ze z DE to dovezene nemas, aj keby, na co by tam blokovali 150ccm na 80kmh... Na 3,4,5 ti to da rovnako len 85kmh? Ak si to kupoval v SR, skoc za autorizovanym predajcom, ten ti bude vediet asi poradit najlepsie... |
Nie to nieje dovoz bolo to kupovane na Slovensku a prave to ma štve že na 4 to ide tych 80 a zopne obmedzovač a ked dam na 5 tak iba chvilu ide a zopne ho zase .. |
A 80-tka ti nestačí? Veď to už dosť bolí, keď sa niekde vyválaš... |
Najskor to budes mat obmedzene max. otackami na poslednej rychlosti. Do riadacej jednotky by mal ist kabel z motora - zo snimaca zaradenej rychlosti. Staci ho odpojit. Aspon tak je to na par japoncoch... |
ale ved mas chopper , nemas sa kam ponahlat |
Ja som mal 125ku a ten nemal od vyroby ziadny obmedzovac na 3ke daco cez 80 zapinal obmedzovac ale otacok |
Truhliik : no ved presne to ma štve každa motorka od nich je origoš asi typ inak mi sme sa už vydeli na servisnej v Topikoch |
čavte som tu zase trochu som sa pohral s čoprikom vyrobyl som si v praci nove retazove koliečko do motora namiesto 15z som dal 17z a rychlost sa upravyla približne na 100km/h len este ten obmedzovač vyradiť a bude OK |
Aj ja som mal podobný problém. Po prehliadke motora u renomovaného mechanika, brata majstra sveta, mi motor začal vynechávať pri cca 80 km/hod. Viac to nešlo a pri dosiahnutí cca 75 -80 km/hod. motor šklbal a nešiel cez tieto otáčky. Tak som skúsil zdvihnúť ihlu v karburátore do najvyššej polohy /na najnižší zárez/ a nepomohlo to. |
ja som vymenil sekundove koliesko namiesto 15 som dal 18 a max . je 110 km/h ale jazdím samozrejme 70-80 km/h a aj spotreba je perfektná .... |
Na bočnom stojane nie je obmedzovač, ale pojistka proti rozbehnuti pri nesklopenom bocnom stojane..nema to nic spolocne s obmedzovanim rychlosti... |
Veď aj ja jazdím bežne 60-80km/hod, ale niekedy je to málo. Hlavne ma štvalo to šklbanie motora v maxime. |
Kupim si 125-150čoper atd a chcem jazdit 200km/h????????? To ma obmedzovač jedine vykonovy. kubaturou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil SATYR (24.09.2011 6:12) |
Počuj Satyr, |
To haci : |
Zdravim jinlunaci, kde sa dá take koliečko kúpiť 17zubové?? Lebo môj taha 90max, a chcelo by to apson do tych 110km/h I ked som vyznávačom pohodovej jazdy... A čo si presne spravil z ihlou? |
Jurafak: Satyr ti dobre radil, ze rychlost mozes zvacsit napr. predajom a kupou lepsej moto. Teraz si skus precitat co si vypotil a zistis, ze to nie je satyr, kto trpi komplexmi. Ked sa do toho nevyznas, mal si to dat spravim niekomu normalnemu a nie skusenemu dedovi odvedla, kedze konstrukcne jednoduchy motor, ktori vie opravit spusta ludi. |
Davtex, ja si myslim ze prevody dokazu vela, pokial mas malo vykonu, nedokázu zazraky, ale dokazu vela v spojeni so setupom aký je zmes filter to ver ze dokaze o 20 |
Husky: dokazu vela, no napriklad pri 600cc. Malou zmenou moze moto ist hned na zadne alebo naopak trochu dole spotreba pri turistike. No a teraz si vezmime 150 4T cinu. Nie je to 2takt, ktory by sa dal nejako exra tunovat. Vyfuk ti zmeni akurat tak zvuk, s bohatsou zmesou to vela zere bez nejakeho efektu, s chudobnejsou zmesou ide vykon trosku hore, no zase riskuje prehriatie/zadretie. Dajme tomu, ze ta rachotina ide cca vsade 90kmh. Zmeni "kolecko" a pojde mu to 100. Tachometrovych. No tych 100 mu to pojde iba na rovine, potom pride malicke stupanie a pojde 80, kde by predtym isiel 90. Navyse si este pokasle aj tu uz ubohu akceleraciu. Nevyhody>vyhody. Vykon by sa dal zvysit upravou motora, no kto bude vrazat prachy do ciny. |
na tej cine nejde o to ze by nesla viac prevodovka zvladne len na 5 ten motor nevladze podla mna by trebalo prerobit snie pretriskovat karbes a dat vecie kolecko nech to ide na tj 5 viac do otacok kde to ma niaku tu slu neviem ako pri 150 ale 125 mala najveci vikon cca. pri 12500 ot. a to na tej 5 neslo dosiahnut vlasna skusenost ale dosiahol som na nej 110 km/h ale 110 na JL to je zazitok ;D Upravené 1 krát. Naposledy upravil KoZmO (02.10.2011 4:09) |
Prerobenie sania je uz priamy zasah do motora, o tom sa tu nebavime. Pretryskovanie v tomto pripade nema zmysel, ak je zmes nastavena spravna. A 110 to moze ist, ale akurat tak na tachometri. Takych 100 je na cinsky 150ccm motor slusny vysledok. Tacho |
ja nehovorim ze sa to oplati konstrukcna richlost je ta 85... 110km je zazitok a ide sa to rosipat ja len vravim ze sa to da zivotnos motora ide rapidne dole a potom sa vtom treba stale babrat a stale nieco dotahovat blablabla |
kozmo: Presne tak, radsej do toho nesahaj, aj ked problemy s dotahovanim a zivotnostou ostanu |
Hej, ale neviem myslím si ja teoreticky ako tu hovorili že zmeniť na 17zub.. podla mňa dobre, pridá na rýchlosti ale zas na niečom straty nie? Opravte ma keď sa mýlim ale ono je to asik vypočítane aby malo aj silu, aj rýchlosť, aj opt. spotrebu.. Ak je to blbosť pls opravte ma... |
Polda: jasne, na zmenu kolecka tu teraz niektori pozeraju ako na tie vodikove generatory - ako na zazrak, ktory nefunguje. Normalne da dajme tomu 100km/h za 10 sekund, ak sa s tym pohraje, moze mu to ist 110, no tu 100 da za 15 sekund. Pripadne je tu este teoria pretryskovania: viac benzinu = viac vykonu nie? Potom sa clovek zobudi a zisti, ze to ide horsie, vela to zere a slahaju plamene z vyfuku |
Ja neviem, ako ja sám jazdím na 125.. a nemôžu rátať že sa z toho dostane neviem koľko, aspoň ja osobne to berem ako aby som sa dostal z bodu A do bodu B a pohodovo... šak aspoň neporušujú max povolenú rýchlosť.. A lietať s tým na Ďialnici je blbosť podla mňa lebo je to predca slabé.. |
davtex - zdravím, jasné, teória viac benzínu = viac výkonu by platila vtedy, keby tam dokázali dostať viac vzduchu |
TO: davtex |
Jarufak: Ty sa nauc vnimat ludi okolo seba, kedze sa tu diskutovali veci aj mimo teba. A nikto ti nepisal, ze mas kupit nieco ine, ale ze nemas mat velke ocakavania a treba byt rad, ze to ide ako to ide. |
davtex - ako by som ani nič nenapísal ... |
Ludia o čom je debata ....???? |
haci - hehe |
Husky: vidno, ze o tuzingu dokopy nic nevies. Zober si priklad z Trojana, ten sa uvedomil a doplnil si vzdelanie. |
davtex - streetfajter ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trojan (05.10.2011 9:03) |
Trojan, davtex vám to musí dobre hrabať... kks. riešili tu niečo a vy ste začali úplne od veci.... Keď im nedávate rady aspoň tu nepíšte p..... Každý ma právo sa opýtať a radiť a nie každý ma jogurt 1000ccm... takže aj čo majú malé obsahy sa snažia volako upraviť a tak... |
kokot..ina jak mraky.....bud mas KN filtr lebo dratenku z umyvadla |
No dobre mozna som mimo...v tom ze su este najkvalitnejsie bavlnove, a v cinskych skutroch celulooozky.. |
slabýýýýý ten je zelenýýýýýý |
cervenyyy.... najlepsiiii.. |
konus, cylinder, serial.......zande rozdeleni podla farby proste nejsuuuuu |
Husky610 - pre pochopenie, celú tú aféru s filtrami sme mysleli dosť ironicky, keďže niektorí si myslia, že im filter ZVÝŠI VÝKON ( citeľne ) ... je samozrejmé, že keď kúpiš šišku, musíš spraviť aj iné úpravy... nestačí len viac vzduchu, treba pretriskovať, a v niektorých prípadoch načipovať, resp prepísať mapy. .. vtedy to má význam ... s tou farbou to bolo myslené ironicky ... beriem ťa s rezervou, vraj máš 22 .. |
Chalani, založte si nové vlákno na tieto vaše prekáračky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (05.10.2011 22:47) |
Jafurak, radšej druhý krát naštartuj, ak si zabudol sklopiť stojan, ako sa s tým stojanom v prvej zákrute zdrbeš |
Jarufak: teraz uz vazne. Zalezi na tom, ako si veris. Ja som mal uz dost trapnych situacii, ked mi po zaradeni zdochol motor. Je to ale stale lepsie, ako sa strepat v prvej zakrute. |
tak ten snimac neodpajaj lebo moozes dopadnut velmy zle racej nech zdochne ako keby ta mal niekto ozivovat |
Nieje to tam pre srandu králikov, a mám pocit, že je to fajn vec... takže sa do toho radšej nemontuj, možno ti to nie priamo, ale zachráni život. |
Husky610 - pre pochopenie, celú tú aféru s filtrami sme mysleli dosť ironicky, keďže niektorí si myslia, že im filter ZVÝŠI VÝKON ( citeľne ) ... je samozrejmé, že keď kúpiš šišku, musíš spraviť aj iné úpravy... nestačí len viac vzduchu, treba pretriskovať, a v niektorých prípadoch načipovať, resp prepísať mapy. .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Husky610 (06.10.2011 18:45) |
No ale ste mi naložili |
Núdzovo: Vytiahneš ten dzindzik spínača prstami alebo kombinačkami a jedeš. Myslím ten, čo zatláča vyklopený bočák. |
To papiboy : tak toto je odpoveď k veci. Vďaka. No aj tak sa chystám premerať napätie v káblikoch toho spínača pri vyklopenon a zaklopenom stojane, aby som to v prípade núdze vedel vyriešiť aj elektrikársky. |
Tam nemáš čo špekulovať, ten spínač nič nereguluje, neobmedzuje, neškrtí. Je to len bezpečnostný spínač, ktorý pri zaradenej rýchlosti a súčasne vyklopenom stojane vypína zapalovanie - nič viac. Alebo zapne, alebo vypne. Kombinovať sa to môže ešte so spínačom na spojkovej páčke (resp. spojke). |
No lenže ja motor v pohode naštartujem aj pri vyklopenom stojane a on mrcha zhasne až po pridaní plynu, takže by sa zhodil už aj teraz. Preto VŽDY štarujem so stlačenou spojkou. |
Však pri vyklopenom musí štartovať a aj bežať na voľnobehu - hlavne, ak nemá centrálny stojan. Preto som písal, že ..."pri zaradenej rýchlosti a súčasne vyklopenom stojane"... Spojka to istí, ale nemať spínač na bočnom stojane - to je problém. To predsa majú všetky motorky, nielen čínske. |
Popíšem situáciu : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (11.10.2011 23:51) |
Kedy to spravi? Pri studenom motore alebo je to jedno? |
Neverím |
Vezmime si napr. japonske motorky + vyklopeny stojan. Na neutral nastartujes a akonahle hodis rychlost, motor skape. Jednoduchy princip. Spojka s tym nema nic. |
davtex, veď píše, že zabudol na bočák a zaradil rýchlosť. Nech je motor studený či zohriaty, skapať musí, nie? Inak by dnes nedostala motorka (teda pravdepodobne) ani homologizáciu... |
papi: no mal by, aspon u mna to funguje |
Chalani otázka ešte raz: |
Jarufak: |
Presne tak, |
Ja ti zase pripomeniem, ze s Marauderom ma JL-150 spolocny mozno pocet kolies. |
Takže mám isť k niekomu kto mi povie, že ani počet kolies nie je rovnaký ako na MARAUDERi a podobne, dodrbe mi ho podobne ako pri povinnej záručnej prehliadke, že nevypína motor ako YAMAHA ... ? |
Ty su tu ten, kto zije v presvedceni ze ma Maraudera a ze vsetci servisaci prisli priamo z pekla. |
|
Pripomínam, že u mňa sa jedná o chopper JL-150-5, čo je v číne vyrobený SUZUKI MARAUDERa. |
A ja mam doma Skodu 100, co je v CSSR vyrobene BMW. |
Tak tieto žvasty o čínskych motorkách že je to vyrábané v licencii honda,suzuki a podobne som počul už veľakrát a hlavne od predajcov čínskych motoriek. |
Jafurak, písal som k veci. |
Takže ak chcem vyradiť funkciu bočaka na čínskom JINLUNe 150-5 mi radíte toto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (14.10.2011 23:28) |
Ja som ti povedal, ze tam bude problem v elektrike a ze to mas dat niekomu spravit, pripadne to skus opravit sam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil davtex (15.10.2011 0:07) |
|
To davtex : Kde je teda kurva problem?! |
Jafurak, ked sa pozriem v tejto diskusii vyssie vidim, ze toto vlakno si nezalozil ty, ale motor22, |
Suhlasím |
1, Sorry za nadavky, no pisal som to preto, ze sme ti ja aj papi napisali, ze mas skontrolovat elektriku, co si ignoroval a pisal si si dalej svoje. |
|
Polda: o tom je motorka....ako si hovoril .... nie každý má otecka alebo mamičku bohatých že si može dovoliť na 18-ku 1000-ku cestnu moto...!!!! pre istotu som to zvíraznil.... ja som musel takisto šetriť . A to ťaham nočné služby v nemenovanom velkom obchode ...časom príde aj ten Introš .. |
haci ďakujem že aspoň niekto tu je čo to bere fájn.. |
Chalani, srandy nabok, je tu pokrok a viem niečo konkretnejšie. |
dreamer |
Jarufak: no vidis. A nehaj uz prosim ten bocak na pokoji ked funguje, mozno ti to zachrani par zlomenych kosti v buducnosti |
davtex - preto som písal, že čínu mám, aby Jafurak nemyslel, že ho mám za blbca Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (17.10.2011 10:35) |
Prisahám, že o bočaku už naposledy: |
papi: presne tak, moja rec |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 2114 | Včera: 165498