Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
V zakrutach mam taky pocit neisteho zadku motorky. Ako keby trochu plaval. Podotykam, ze to nie je od prudkeho pridavania v zakrute. Da sa s tym nieco robit, alebo je to len moj pocit? Pre info, moto yamaha ybr250, pneu su pirelli sport demon, maju najazdene asi 1300 km, som dost lahky, pruzenie kyvky mam nastavene na 3st. z 5. |
husek: může to být nastaveným pružením. Vlnění v zatáčce vyvolává nejen pružení nastavené "na měkko" ale i nestejnoměrné nastavení předku a zadku. Tj. když máš na předních vidlích měkké tlumiče a na zadku centrální nastaven na "tvrdo" bude se to vlnit. |
dik. takze bud si mam zvyknut, alebo nosit tehly za sebou no pekna vizia. ja len ze som sa konecne tento vikend odvazil trosku pritlacit na pilu a to vlnenie ma dost prekvapilo. nemoze mi uletet zadok v zakrute? |
Skontroluj si tlak v pneu. |
husek: Může se stát všechno. V tom jsou právě zkušenosti, že poznáš kolik si ještě dovolit můžeš a co už ne. U některých motorek je vlnění podvozku v zatáčce výstražným znamením že už jedeš na okraji možností dané motorky. U některých se dá projet zatáčka i s rozvlněným podvozkem, jen to člověk prostě musí mít v ruce. |
podla mna to bude ram ,ybr 250 nie je sportova motorka takze aj ram nie je sportovy a cely podvozok. |
jo jo....geometrie rámu....to je taky věc. Na to jsem zapomněla. |
je to nova moto, geometria bude ok, pozri tlak v pneu ... a pri jazde posun rit viac dozadu... |
Nemal som na mysli geometriu rámu ako takú, ale zákryt kolies. Ten môžeš pohýbať, keď španuješ reťaz a zle to nastavíš. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 39593 | Včera: 204587