Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
kupil som xt 350 92r.s takym problemom ze za studena nenormalne dimi, ovela viac ako 2t.ked sa nahreje tak to prestane,ale asi preto ze sa ten olej lepsie spaly.olej pouzivam shel 10w 40 polosintetiku. tipek co ju predaval povedal ze to zacala robit po vimene rozvodovej retaze.a ze vraj to budu gufera na ventyloch.Prosimmporadte co to moze bit a kde to zozenem.Dakujem |
Je to piestnymi kruzkami alebo simeringami na ventiloch,nič ine |
no to som kupil. co mi nato povies?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil LUPI (14.06.2008 0:14) |
nic si z toho nerob, ked to nezerie nejako extremne vela oleja, tak len pred a po kazdej jazde skontroluj hladinu a pripadne ho dolej a po sezone kupis kruzky a guferka pod ventily v zime vymenis a nepojde z nej ani oblacik. neviem ako yamaha, ale na suzuki to stoji original dokopy okolo 2000Sk, v yamahe maximalne 3ku a mas pokoj. |
Ak ti to bude spalovat olej bude sa ti na stenach valca usadzovat karbon, ktory ti vydere valec aj piest tak sa potom priprav na trocha vacsiu opravu... |
jarro: vidis, to ma ani nenapadlo, tak asi bude najlepsie moto na par tyzdnov odstavit a spravit to cim skor, aspon si chlan usetri peniaze za dalsie opravy |
poradte ako mam demontovat rozvody ako postupovat.najprv spanovak alebo kolieska??? |
najdi na nete servisny manual. Samozrejme, ze najprv spanovak, ale pojde to aj opacne(mozno). zo spanovaku si najprv vyber vnutornu skrutku aj s pruzinkou a potom pozri, ze ako daleko je spanovak vysunuty a hned aj uvidis, ci potrebujes menit rozvodovu retaz, alebo nie. No a tak dalej postupuj podla manualu..... |
simson14: ale de? ja som to tiez robil prvy krat s bratom a nie je to nic zlozite, len sa treba drzat manualu. Treba zopar stahovakov dat vyrobit, pevne nervy a obcas aj pevne ruky |
a naco treba stahovaky? sak chcem len menit gufera na ventiloch jkompresia je 9,5.... ja som strojar, vyuceny automechanik tak nejake tie zrucnosti mam, aj z predoslich jawiek. naviete poradit kde su tie manualy??? |
tak potom by si ako mechaniki mal vediet preco asi moze dymit ne??? kazde xt dymi. zalezi len od toho ze niektora viac niektora menej.bud kruzky alebo semegingy. na tvojom mieste by som dal tie kruzky nove a pretesnil celu hlavu. |
no trochu som sa sekol, ja som myslel, ze to chces rozobrat cele. Nepotrebujes ziaden stahovak. Len nejaky pripravok na uvolnenie ventilov (pruzin), inak nic zvlastne, jedine tak este momentovy kluc na utiahnutie hlavy. |
ja viem preco motory zeru olel a dymia.len mi neslo dohlavi ze to zacalo robit po vimene pozvodovej retaze...aspon mi to tvrdil predejca. a tesnenia musim pod valec a hlavu treba davat origos ci staci rovnaka hrubky a silikon. |
tak som to rozobral,na kruzkoch je vola 3mm v zamku.pies ma nejake odreniny a par rih je aj po valci, cap je natom tiez biedne.neviete mi poradit kam mam dat spravit vybru a ktomu aj piest som z Michaloviec.a co by ma to asi stalo?? |
Su tie ryhy hlboke? Ak nie tak by si vybrus nemusel robit, ale musel by si ho zmerat a porovnat zo servisnym limitom, ci treba robit vybrus alebo nie... Ak mam pravdu povedat, tak v okoli ani neviem kto to robi, snad ten pan z Trnavky ci Vinneho alebo odkial je, ale vela chvaly som tu na neho nepocul, osobnu skusenost s nim nemam. My sme davali robit GO motora na DT az na stredne slovensko, takze tak. |
A ak ti este mozem poradit, hned vymen aj gufera na ventiloch, lebo ak su kruzky v takom stave ako si napisal, gufera maju tiez dost za sebou pravdepodobne, ja len aby si to nerozoberal este raz.... |
LUPI:sa nauc pisat (dimi) sa pise s tvrdym "Y" jojo....cize dymy...dik |
Carl Cox2: spravne pravopisne je to "dymi" pre tvoju informaciu |
Carl Cox2: ja som hned po napisani prispevku zistil ze dymi je (y). len ja pravopis nepovazujem za zivotne dolezity.na mature som mal 4.a nevadi mi |
ma niekto skusenosti z firmou v KE. 055/6226789 kmetova ul. co roby vybrusi??odlievaju aj piesty?? |
Volal som do KE. Vybrus stoji 400sk. Vedia tam tohnat aj piest, cap, kruzky a segerky za 4700.nie je to draho?? V Prešove Petro a spol. mi vedia zohnat gufera na ventily za 1200sk. Da sa nieco z toho zohnat aj lecnejsie?ako sa rozdeluju piesty podla kvality? |
Za tie simeringy je to normalna cena.A aky piest ti zozenu? wiseco alebo nejaky odliatok? |
Len za piest pytali 4500sk. Asi to bude niečo kvalitnejšie, ale nepovedali značku. Skusim opať zavolať. Kde sa možem zorientovať v tych piestoch - bližšie info ???? Upravené 1 krát. Naposledy upravil LUPI (02.07.2008 22:49) |
no moto uz ide ako hodinka.vybrus som dal robit do KE, pekna praca. Zohnali my tam piest wiseko to vsetko za 5200sk. gufera som zohnal v PO. 1.kus za 150sk.mam ktomu celu fotodokumentaciu, na poziadanie zaslem.Dam link |
Na ziadost zaujemcov som hodil na web fotky z vymeny semeringov. Tu je link |
LUPI _: počuvaj skade si kupil tie gufera na ventile v prešove ?? za 150 sk (5€) ks ?? |
neodpustim si poznamku: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 72047 | Včera: 243314