Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim..Mam pre vas jednu vec na zamyslenie |
Caves, mam rovnaky problem. Moj simson je jeden z tych muzealnych NOVYCH typov kupovany za BONY v Tuzexe. Mam na nom nabehanych 500km a ma origos vsetko cize novota. Mam rovnaky problem ako pises ty a asi UZ MAM RIESENIE. |
cauko moj otec ma skutriky simsony ja mu ich opravujem ja som uz mal taky podobny problem vysrub sytic s karburatora a pozri sa tam ci tam mas ten cierny gumeny okruzok ci ti pri rozoberani nevypadol lebo ak tam nieje tak dostava viac benzinu za studena ti pojde lebo potrebuje viec benzinu ale za tepla ho bude dusit lebo bude dostavat vela benzinu ked ten kruzok tam nieje to ako keby si mal zapnuty sytic a potom este to moze robyt na zapalovani je taka umela kocka zvykne byt biela to je spolu stym celym tanierom zapelovania co drzi 2-srubami ku bloku a este ak mas moznost si zohnat dobry karburator cely tak ho skus vymenit a ak simsonik pojde tak si rozteloval karburator simsoniky su nato haklive.novy stoji 1200sk v Kolarove sim-ba.a este skus pozriet semering pri zapalovani ci nieje stvrdnuti alebo ci kolo zapalovania nieje vlhke od benzinu aj stamat zvikne tahat falosny vduch. Drzim palce |
skus este vycistit nadrz aj kohutik ked to dlhsie stalo tak sajrajt je na spotku ako hovori maupassant |
dzeri teraz neviem presne aku kocku myslis..co je pri tej blbosti ako sa strka klucik? to neni dobijanie baterky alebo nieco take?? |
,,okolo zapalovania ci neni vlhke od benzinu"..tym myslis okolo sviecky? |
ak vycistis nadrz vicisti aj karbec znovu.......pre istotu...........do nadrze staci technicky benzin,matky nejake ( aspon 50) a veeeela vela triast s tym...oda sa same vycisti...ak je hrdzava pomoze jej to este viac......... |
bezdek: daj to na Moyzesovu v TT, chalani ti to spravia... |
ked nad tym tak rozmyslam..karburatorom to neni lebo sa mi to to stalo este predtym ako som ho rozobral a kebyze je rzstelovany nenecha sa vytacat vobec..ale on sem tam ide dobre..som nanom presiel ale 5km, tahal staby novy a potom sa zacal dusi az sa zadusil a odvtedy co som ho dotlacil do garaze uz sa necha len sem tam dostat do otacok... toto mi vylucuje karbec, sanie, aj vyfuk..to kebyze je ucpate nejde vobec.. |
tak potom zostava pozret ten semering alebo ci netaha falosny vzduch. |
bezdek: vies, niekedy je lepsie, dat moto do servisu ked si stym nevies sam poradit...ako zbytocne nakupit vela nahradnych dielov lebo podla popisu tvojej zavady moze byt skutocne aj impulzna cievka-stator, zapalovaci pol, indukcka, tyrystorova jednotka, popripade aj karburator, alebo aj vadne gufero, spinacia skrinka, aalebo iba vadny kontakt... Ked nemas, kamosa ktory ti je ochotny postupne poziciavat nahradne diely-aby si vylucovacou metodou zistil o co ide... je skutocne lepsie to dat do servisu a vymenia ti to co treba...urcite to bude menej stat, ako keby si mal kupit vsetky diely, ktore som ti popisoval... |
bezdek semering sa nachadza za zapalovanim musis dat dole blok kde je retaz a zapalovanie drzi na 3 srubach potom zober dole magnet ak mas stahovak potom cele zapalovanie drzi na 2-srubacha zatim sa nachadza semering 20x40x7 najlepsie ak tam das original nemecky je zelenej farby alebo oranzovy nie cierny zapalovanie sa neboj zobrat dole nieje tam kladivko ja to tiristorove mas tam len risku na bloku a zapalovani.nemas tam co pokazit tu nadrz vycisti aj kohutik a karburator nechaj to dobre vyschnut ta plastova krabycka je na lapalovani to vidis ked si potocis magnet je na spodnej casti dotikove plochy medzi karburatorom a valcom su rovne?neni prehnuty karburator ked ho velmi dotahujes tak sa potom od teploty ohne daj na rovnu plochu a uvidis ci je rovna ak nie tak s jemnym pilnikom spilu a potom jemnym smirglom daj si do diery handru aby sajrajt nesiel dnu.a este otezka v pradu na karburatore je blenda je to v casty kde sa to spaja s valcom dufam ze si to neodblendoval a netocil s tou srubou.vyfuk si vycistil?dnu vo vyfuku su 4 diery najlepsie to uvidis ked zadnu cast das dole a pozri do svetla.skus dat dole vyfuk a vyskusaj bez vyfuku ked hovoris ze sa dusi. |
to vlhke myslim za tym zapalovanim ale to az ked das dole zapalovanie a magnet mne sa uz stalo ze normalne z nicoho nic semerin zliezol dole |
Ako najlepsie vycistit nadrz ak v nej bol dajme tomu 10 rokov benzin s M2Tckom olejom a simson stal v garazi? Bol tu uz navrh ze technicky benzin + 50 matiek do nadrze a hrkat. |
chalani a nebude to zadrete????????priznaky su podobnee........... |
pocuj vyskusaj odpojit nadrz uplne benzin dat do nejakej flasky a takto to odskusat....karburator moze byt cisteny kolko chce mozes tam mat nieco natrvalo mne sa to stalo na pionieri karburator som cely vycistil prefukal 2barovym kompresorom ale motorku dusilo aj tak |
dzeri: problem je ze nemam ziadny stahovak ani ine naradie na simson..pri vymene semringu treba vypustit olej z prevodovky? a ta biela krabicka to mam tiez zohnat novu a vymenit?? ci sa nejak da zistit ze je zla a pripadne opravit..plochy medzi karburatorom a valcom su rovne ale preistotu spravim co vravis.. ten srobik som nemal zablombovany a toci som snim |
a zabudol som tam dodat..da sa magneto dat dole aj bez stahovaku????? |
bezdek cauko pri vymene semeringa olej nemusis vypustit len potrebujes stahovak inak to dole nedas so srubovakom to neskusaj aby si neposkodil cievky pozri si na www.sim-ba.sk tam ho na strane 15 maju original na magnet simsona stoji 81sk .a o tej kucke co som ti hovoril ja to"stator magneta s tyristorom stoji 1013sk opravit sa to neda.stou srubou na karburatore ked si steloval tak to nie je dobre lebo to je nastavene s vyroby preto je tam ta blenda nemas nieakeho kamosa co ma dobry karburator ze vyskusas ci to roby on.id na to vilucovacou metodou.a ten vyfuk ci je hore alebo dole ak nieje zapchaty tak motorka musi ist |
dzeri: kokot---na 20-47-7, je spravne od zapalovania, od spojky 20-35-7 |
mirkokos citaj poriadne ten semering ma byt 20x47x7 od zapalovania pomylil som sa ty si sa este nikdy nepomylil si najlepsi na svete ja viem klobuk dole Upravené 2 krát. Naposledy upravil dzeri (10.05.2008 14:00) |
dzeri: čo mam čitat poriadne??? sa skompletizuj!!!! napisal si sem somarinu ja som ta len opravil nič viac, tak nechapem čo tu pletieš a aj to musiš 2-krat upravovat aby si napisal znovu to iste čo ja , a to aky som prenechaj na mna tu to nikoho nezaujima |
serte na hadky..........simson by mal slapat aj bez vyfuku.......... |
mam najnovsiu info nad ktorou si lamem hlavu |
maš chudobnu zmes paliva- niekde ti saje vzduch kde nema alebo maš niečo s karburatorom- s ihlou, tryskou alebo zlu hladinu,, ten semering si vymenil??? z toho prispevku mam pocit že to aj tak sam nespraviš |
bezdek: Len tolko ze presne presne co opisujes mne robilo. Demontovana nadrz, dokladne vycistena, vycisteny kohutik, karburator vsetky trysky a uz ide normalne. teda SKORO normalne. Pri jazde vytoceni na 3jke 4rke uz straca dych a dusi ho, ale fakt len pri vysokych otackach. Este som nemenil semering, cize dufam ze to tym odstranim. |
sifon je uz v servise rozmyslal som ze si nakupim naradie a pohram sa stym..ale nemam tolko casu..chcem ho co najrychlejsie predat..som zvedavy co mi powdia ze tomu bolo |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 106506 | Včera: 203263