Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
emm hadam sa nestrapnim a vola sa to plavajuci kotuc :D nooo tak mam tam taku volu 1 (nemyslim do stran) mm cca... tak od oka typujem...no a cel by som vediet ci je na tom este bezpecne jazdit... vdaka za rady |
preto je plavajuci ze plava na tych capoch co si si myslel ze plava v bazene? |
poopravím: plávajúci je preto, že tam je akási vôla kvôli rozťažnosti, kolega motorkár však hovorí o väčšej vôle, ako je vôla nového kotúča. Bolo mi však vysvetlené, že to nie je na závadu. |
Ta radialna /pootacanie kotuca v smere otacania/ vola by mala byt minimalna, priblizujuca sa v idealnom pripade k ziadnej, lebo capy spajajuce vonkajsiu a vnutornu cast kotuca trpia pri zaciatku brzdenia narazmi a rychlejsie sa opotrebuju, co dalej sposobuje este vacsiu volu. Axialna vola /do stran/ je nutna koli spravnej funkcii kotuca a preto tam tie spojovacie capy su. Zial neviem aka je pripustna maximalna radialna vola. Vie to niekto? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 141710 | Včera: 148940