Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
neviete niekto kolko to stoji, ci sa meni cely valec alebo sa to len nejak navrta, ktore diely treba vymenit, ci treba inak nastavit karburator a treba vymenit aj koleno? Upravené 1 krát. Naposledy upravil YZtak (20.04.2008 19:18) |
Dá sa to spraviť, robí to karol1 aj motor haidler z považskej bystrice, otázka je, či ti to stojí za tie peniaze.. |
"Myslím, že spoľahlivejšia alternatíva je kúpa silnejšiej motorky... a možno aj lacnejšia a zožerie menej času, peňazí a nervov..." baho má svätú pravdu. |
Hej kupim inu motorku akoze po GO a vrazim do nej dalsich 20 000sk. Moju motorecku poznam,viem co s nou bolo prip.co s nou je atd. ...dalej, kupa novej(inej) moto mi urcite zozerie viac casu. Obehat polovicu slovenska pripadne aj ceska kym najdem nejaku schopnu |
A myslíš si že takto len dáš prevrtať valec a je to ok? ak nemáš kľuku po repase a nové ložiská s guferami, väčší objem im dá rýchlo najavo, že už sú po dobe spotreby.. Keby si to chcel seriozne spraviť, základ je mať dobrý spodok, čiže kľuka, ložiská, guferá. to ťa výjde približne na 5 až 6 tisíc, ak si to vieš spraviť sám. Ak nie, ďalšie peniaze za prácu. Potom výmena vložky + - 3 až 5 tisíc, k tomu väčší piest - tiež 3 až 5 tisíc... Tak si to zrátaj, a povedz mi, či ešte chceš väčší objem.. Nehovoriac o možných problémoch s chladením, pridieraním atď... Nastaviť karbes tiež bude lahôdka, a pri nastavení na chudobnú zmes sa s novým piestom môžeš rýchlo rozlúčiť... Je to na tebe... |
ale ved ked tam mam nikasil tak sa vlozka menit nebude,nie? |
a co si myslis ze sa stae ked zvecsis objem??okrem toho ze zabijes polroka casu a stratis nervy...co sa seriovo vyrabaju 125ka a 150tka..vsetko je rovnake len vecsi valec..a 125ka obehla 150..ked tak je tam minirozdiel ktory neviem ci stoji zatolko nervov... |
No tak kdesi som videl tento kit v motoshope, ale cena cca 40000 je dost pokial sa jazdeniu nevenujes profesionálne. Riesit úpravu prevrtaním povodneho valca by som neriesil, pretoze by si viac stratil ako získal(myslim tým, ze dlho by ti to nefungovalo), Cena toho kitu je aj preto taka vyssia, lebo je v nom druha kluka(s masivnejsou ojnicou), valec, hlava piestna sada, karburator, klapky, výfuk, prívera, tesnenia. Pravdepodobne vsetko co je v tom kite by si musel potom aj ty vymenit, kebyze by si chcel len vrtat povodny valcec, pretoze by si bol motor inak na tom vykonovo este horsie ako teraz, a na druhej strane, ked dolozis tych 40000 tak si kup radsej 250, alebo vacsi obsah |
Mierne poladena 144 je silnejsia ako seriova 250... |
Nemozem to uz nikde najst, bola to nejaka americka ladicska firma. Ale nasiel som nieco zaujimave - ladenie karburatorov a zapalovania (predstih) pri pouziti 144 ccm kitu, je to dost sado-maso a este aj po anglicky (co zase mne problem nerobi). |
takze treba tam dat aj koleno urcene na 144ccm alebo moze ostat povodne? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53173 | Včera: 237997