Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, ako sa dá spoznať, či ide o kontaktné / bezkontaktné zapaľovanie a čím sa to rozlišuje??? Aké sú plusy a aké mínusy??? Čo je lepšie??? Ďakujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil aceraspire (09.03.2008 18:46) |
kontaktné sa opotrebúva priamou úmerou s počtom najazdeným km kdežto bezkontakt sa neopotrebúva v závislosti na km a má väčšiu pravdepodobnosť že s ním nemusíš nikdy mať starosti...v kontaktovom sa niečo o niečo obtiera, šúcha či vyiskruje a v bezkontaktovom len niečo sníma niečo bez toho aby sa tieto veci navzájom dotýkali (magnet cievka atď..) |
v kontaktom je kladivko ktore pri udierani vyraba iskri ktore potom vedu do niakej marii |
ja som mal zle bezkontaktové zapaľovanie na MZ-ke a dal som prerobiť na kontaktné. Nemám síce žiadne problémy, ale občas to chce kontrolu. |
aceraspire : simson na bezkontaktove zapalovanie |
jaro172- ze pri udierani vyraba iskri ktore potom vedu do marii |
Ja som zase zapaľovanie z babety upravil do Yamahy DT originál stojí yamahácke niekoľko tisíc, babeťácke zoženieš za pár stovák. dá sa to všetko prispôsobiť., aj do JAwy 250 to robil kamoš. |
No rozdielov je kopu, mozno by ich bolo dobre nejako zhrnut |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 83570 | Včera: 161599