Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chcel by som sa opytat ci by mi nieto nevedel povedat ze ako mam zalozit vidlicky do prevodovky na MZ 250 ci to je jedno ako bude otoceny ten valec s tymi zarezami do ktorych idu vidlicky.Vydlicky by mali ist zo spodu 10,11,12? a este ze kolko neutralov ma MZ 250 ci medzi kazdou rychlostou aebo nie. Dakujem |
Neutrál je hlavný medzi 1a 2 a falošný medzi 4a 5 aspon tak som to mal na MZ 150 ETZ |
Mne sa zda ze ja mam aj medzi 1,2 ale aj medzi 3,4 a neviem ci su aj dalsie |
neutral je medzi kazdou rychlostou ako kazda jedna viacstupnova prevodovka, aretovany neutral je iba medi 1-2. |
Nevedel by mi niekto povedat ze preco mi moze vyskakovat tretia rychlost na mz 250 aj po vymene vidlicky?zaradim rychlost a hned vyskoci ozubene kolesa neboli vobec opotrebovane. |
lebo po*ebani cocoti co vyrabaju repliky robia bezne drazky pre vidlicky o 1-1,5mm sirsie, takze vidlicka tam lieta ako sa jej zapaci. Normalna vola vo vidlicke je v rozmedzi 0.15-0.30 mm. Takto ma uz raz dostali, vyhodil som 1500 do spon. |
myslis ze ta drazka v tom valci v ktorom sa pohybuju vydlicky je sirsia ako ma byt? |
no, spalena vudlicka je iba dokaz niecoho vacsieho a horsieho. Pri prvom rozoberani prevodovky som nevedel kam sa pozriet a co hladat. Takze sa mi vela veci zdalo OK. |
takze teraz ked uz som vymenil vydlicku tak by som mal vymenit este aj tu dvojicu ozubenych kolies? takze mam odfotit iba tu staru vidlicku alebo celu prevodovku? lebo motor som uz zlozil a podla vidlicky by si vedel posudit ze ci je opalena? |
ano, odfot zatial iba vidlicku a hod to sem. Treba odfotit s oboch stran a dobre by bolo, keby bol zaber aj na ten vycnelok na konci vidlicky. Fot hlavne tu frezovanu plochu. |
a zle som si precital nejaky prispevok tvoj vyssie. Ja som menil komplet celu trojku. To znamena, presuvne kolo 1-3, vidlicku, druhe kolo 3. stupna. Presuvne kolo ma drazku do ktorej sa vklada vidlicka. Mne sa stalo, ze tato drazka u noveho kola bola o 1.25mm sirsia ako mala byt. Ale nemeral som to ked som to skladal, lebo som si povedal, ze je to nove. Chyba. Po 3500km zacala trojka veselo vyskakovat. Radiaci valcek je podla mna nesmrtelna sucast. |
ta hrana je tam kvalitna, vidlicka to ma za sebou. Ked vyskakuje aj po vymene, si jasny, menis trojku. Skoda ze si to nenafotil predtym ako si to daval dohromady. Zuby na cele presuvneho kolesa musia mat ostru hranu, musia byt podkosene aby tvorili zamok. Neviem ci na fotke je iba nejaky odraz, alebo je hrana medzi opotrebovanou castou a frezovanou castou trochu do hneda, ale vyzera to tak, ze to sa ta vidlicka snazila tie kola drzat v zabere. Ak prejdes nechtom po tej vybehanej ploske a citis schod, je po smrti. Cisto spalena vidlicka sice vyzera inac, ale aj tato si zasluzila vymenu. |
ok diki za radu na novej vydlicke som presiel cca 100m dufam ze s tym nespravilo nic. a aku dvojicu treba menit? to koleso ktore sa posuva a este ktore? Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoke (27.03.2008 23:56) |
to presuvne a to co je pri strede prevodovoky (24 zubov). Ak si na tej vidlicke nejazdil dlhsie, tak je urcite v poriadku. Ale otvor to a odfot kola, aby sme predisli omylu, aj ked si myslim ze objednavat budes. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53256 | Včera: 216399