Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ahoj, asi sa pytam somarinu, ale napadlo ma, ze co by sa stalo, keby som v babette v tlmici dierky prevrtal vacsie. tahalo by to lepsie? alebo len by to viac buchalo? |
bond co odlozil aston martin a vytiahol babetu - je v maskovani..... |
Vymontuj si cely tlmic a budes mat zvuk ako chopper - vlastna skusenost |
ten trik z odmontovanim tlmicu uz poznam no tak si nerobte srandu, len som sa pytal. |
dakedy sme mali babetu kym nam ju daky druk neujekradol. A ked som cistil vyfuk nechtiac som prederavil na viacerych miestach tlmic...a mal som taky dojem ze sa rychlost zvysila... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (18.08.2006 15:39) |
Z dlhorocnych skusenosti s tymito "strojmi" ti mozem odporucit ziadne diery do tlmica. Plati ze dvojtakt musi mat urcity pretlak vo vyfukovom potrubi./cize nie je dobre, ked tam ziadny vyfuk nie je. Radsej poriadne vycistit tlmic vyfuku aj koleno. Najucinnejsie sa to robi otvorenym ohnom, alebo horakom propan-butanu, proste musis odtial vypalit vsetok karbon. Vykon sa da ciastocne zvysit skratenim povodneho kolena./ked to ovsem uz pred tebou niekto neurobil/ Urobis to tak, ze ho proste odrezes na taku dlzku, aby nebolo zbytocne dlhe v priestore tlmica, ale aby sa dala zasrubovat matka na tlmic,pod ktoru das snurku azbestu, aby ti to odtial nefucalo. Myslim ze to trebalo odrezat o 7 centimetrov. |
Ja som na 210 nahodil rozetu s jednorychlostnej babetty,skrátil retaz a v pohode som attakoval rýchlost 65km/h pionire len ticho závideli ale s rozjazdom už to bolo horšie no ale ni tie brzdové mikro bubienky to moc nedávali |
hebepmope - má pravdu...2-takt potrebuje podtlak zo strany výfukového kanála za účelom dostatočného nasatia palivovej zmesi do valca... Aj ja jazdím na 210-ne,a stačí zkrátiť koleno,a pravidelne čistiť komplet výfuck... |
Myslím si, že malé zväčšenie otvorov by mohlo priniesť zvýšenie maximálky. Originál výfuk sa mi zdá dosť pridusený. |
zeleno - nooo tak,že keď budeš mať ten výfuk moc vykuchaný,tak ti bude doň hádzať viac nespálenej zmesi ako za normálnych okolností,a o to menej sa ti dostane nad piest.To znamená,že sa ti aj spotreba zvýši,a aj sa ti vo výfukovom potrubí bude škvariť nespálený olej... Potom tam máš bordel a musíš vypalovať... |
Albion: dáko tomu nerozumiem. Píšeš: 2-takt potrebuje podtlak zo strany výfukového kanála za účelom dostatočného nasatia palivovej zmesi do valca... |
Teda, ak normálny výfuk má lepší podtlak, musí do neho hádzať /ťahať/ ešte viac zmesi, ako bez výfuku. |
Albion: nehnevaj sa, ale stále nechápem. |
Nerobím. |
zeleno - nooo,keď im to nebude stačiť,nech sa ozvú... |
Z dlhorocnych skusenosti s tymito "strojmi" ti mozem odporucit ziadne diery do tlmica. Plati ze dvojtakt musi mat urcity pretlak vo vyfukovom potrubi./cize nie je dobre, ked tam ziadny vyfuk nie je. - píše hebepmope Upravené 1 krát. Naposledy upravil mariom (21.08.2006 0:34) |
mariom - máš môj obdiv... A skús sa ešte vyjadriť k problematike,ktorej sa toto fórum týka. |
Predstav si že mám aj babetu . Neviem ako si prišiel na to že mám vysoko otáčkové kórejské (cenzúra).... . |
mariom - Oki,berem,ale skús mi prosím vysvetliť,že keď som "odlahčil" tlmič výfuku prevŕtaním dier (2ks po 12mm),tak sa mi nedali nastaviť voľnobežné otáčky. |
Babetky a ostatne mopedy uz opravujem niekolko rokov,tak mi "neda"sa nezapojit do diskusie... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 348873 | Včera: 163289