Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Prosim Vas nevieme mi poradit, uz som vymenil novu klukovku urobil som asi 1000km znovu zacalo nieco klepat v motore.Neviete co by to mohlo byt? |
Ak ti to klepe vo valci moze to byt piestny cap. |
Dal si úplne novú kľuku, alebo len takú, čo vyzerala lepšie? Lebo nová kľuka po 1000 km veľmi nemá prečo klepať, teda ak mažeš... Môže to byť kľuka, stredové ložisko, čapy, primárna reťaz, atď.... |
dal som uplne novu kluku nove piesty,capy aj retaz.Ked mi to klepalo 1 raz dal som valce na vybrus a ked sme to poskladali neklepalo nic potom znovu zacalo, 2 raz sme rozobrali a dali sme vyvazit klukovku a vymenili loziska.Potom som spravil 500km a znovu zacalo.Teraz sme dali novu kluku urobil som 1000km a klepe znovu.Co by to este mohlo klepat?Je to dost silne klepanie a motorka nema tah |
S vysokou pravdepodobnosťou bežná choroba Jawiek - zaklepaný stredový diel v kartroch. Čiže tie dva hliníkové polmesiace v ktorých sú stredové ložiská. To sa zvykne prejavovať takto , že po zložení motora je chvíľu pokoj a potom znovu. |
Aj to som dal nove ja uz netusim co by to mohlo byt |
mato, neviem aky karburator tam mas. je celkom mozne pri karburatoroch jikov 2926, ze ti klepe opotrebovane supatko a jeho vedenie v telese karburatora. pri novo poskladanom stroji komplet je este lanko v bowdene napnute a po kratsom case na volnobehu uz je volne a supatko sedi v dolnej polohe - nevisi za lanko - a je teda volne a pri volnobehu teda klapoce v takte s pohybom piestu. pri vyssich otackach a zatazeni, ked je supatko zdvihnite, je uz lepsie vedene a neklepoce. dufam, ze som pomohol. |
Otyč: 638 už má iný karburátor, ale môžeš mať pravdu, aj na tom môže klepať šupátko. |
Karburatorom to asi nebude lebo to je ovela silnejsie klepanie a po poskladani to robi az neskor.Bloky by mali byt dobre aspon podla mechanika.Ale pozriem este pre istotu aj ten karburator aj ked sa mi nezda ze by to mohlo robit az taky silny klepot.Dakujem Vam za rady ak by vas este nieco napadlo poradte.Dik |
To sa divim mne sa zvycajne rozklepala stale az po 3000km |
Zdravim! |
nedokáže sa zaklepať stredový diel bez toho , aby nevyklepal flek v kartroch. |
ako ti napisal karol1 - robilo mi to presne to iste, ten hlinikovy medzikus v ktorom su uložené stredové ložiská vyklepe v kartroch vôlu. Takže vymena toho kusu ti nepomôže. Riešili sme to tak že cely ten kus sme obalili velmi tenkým medeným plechom alebo sme ho prichytovali s tym malým horným kúskom co rozdeluje lavu a pravu klukovu komoru (neviem ako sa to vola) ten čo sa vyberá hned potom ako zhodis valce. Sme to podlepovali či čo, aby to s tym medzikusom držalo pohromade. Po čase to znovu začalo. Tieto 638-mičkové motory boli nepodarene, ja som mal 639 a bolo to to iste. |
Inak ten medzikus riadne trieskal, skus zhodit valce a ten maly horny medzikus, a skus len tak rukou či ten velky spodny medzikus (dva zosrobovane polmesiace) maju vôlu, či tam volne behajú.... |
Ten medzikus som dal plny takze to budem mat vyklepane kartre.Dakujem vam za rady skusim co mi poradil misobiker |
vsak skus, za to nic nedas, ak ti to tam volne beha hore dole, tak je to najskôr ono, ked nie tak hadam cap |
Ja mam na DT tiez motor po GO a taktiez mi to klepe, je tam nova ojnica, novy piest (aj ked odlievany) a nove kruzky... |
Ja som ten malý medzikus, čo ide medzi kartre pod válcami, poistil tesniacim silikónom - pre istotu, aby snáď nezačal klepať. |
To Jack Ten motor co mas v motorke klepanim netrpel ani si nemusel poistovat . To bola este kvalita |
caute. |
nakfa : suhlasim ak natlciete do studeneho kartra lozisko tak z neho 100ny milimetra skosite to znamena ze pocase lozisko pusti pridre a bude sa tocit s klukovym hriadelom cele lozisko. s capom je to rovnako. s tymy stredovymi kartrami to ide vyriesit lahko ,ak tam vpadne , tak to tam nedavat, ale zohnat z druheho motora pouzity , mne original v kartroch lietal a stary pouzity tam siel nasilu i pri zohriati kartrov. |
vladas určite to bude rozvodovka u dvojtaktov sa ako prva pokazi rozvodova rataz Upravené 2 krát. Naposledy upravil PlacTT (11.02.2008 23:11) |
Mam 639 a takisto klepe. Ale hlavne ked bezi na volny chod a dam ju na bocny stojan. Rozvodovu retaz som uz vymenil. |
klepe ten medzikus |
no vy asi myslite.......retaz primarneho prevodu, medzi klukovkou a prevodovkou |
tiko : jasne jasne nie rozvodovku ale retaz medzi klukovkou a spojkovym kosom . Sa mi nechcelo pisat , tak som si cast zkopiroval z predchadzajuceho prispevku . ach ta moja lenivost |
Bratranec má jawu 350 typ 634 a zdalo sa mu že jeho moto nemá tah tak ju dal spravit a ked ju doniesol išla pekne ale ked spravyl pár km začalo mu búchať v motore. Zistil že má zlé kártre, otáčal sa mu labyrint a preto sa mu hádaly válce... Kúpil nové kártre a jazdy. ja mám jawu 350 632 a nemám žiadne problemý. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 200456 | Včera: 217882