Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim. Zaujimalo by ma, ci XR a XL600 maju presne rovnake casti motora, napr.: hlava valcov, valec, kartre.. Mam XR600, potrebujem vediet, ci mozem kupit taketo veci z XL, ked mi nieco odide, ci to bude pasovat, jasne ze nie vacku a take veci co su pohyblive, ale pevne ako bloky, skusal to niekto, za ohlasy dakujem |
...co sa tyka kartrov, tie ti budu pasovat zarucene, hlavne z XL600R........nie vsak z XL600RM-G, lebo lavy karter ma aj vystupky a otvor na starter, takze jednoduchsie je tam dat lavy kryt z XL-R |
takze, karter z XL600, co nema starter bude pasovat na 100%?myslime tu stranu kde je sekundarne koliesko, presny objem neviem aky mam, ale ci pasuje ten obal vlozky valca, to rebrovanie Upravené 1 krát. Naposledy upravil enduro888 (04.12.2007 20:03) |
mal by pasovat......pomer Vrtanie X Zdvih maju XL a XR rovnaky takze nevidim dovod preco by nemal sadnut |
no ono zalezi o aky rocnik sa jedna, teda xl a xr z rovnakeho rocnika maju takmer identicke motory, rozdiel je hlavne vo vacke, teda ze xr ma "ostrejsiu" vacku, samozrejme ze ked je model xl ktora ma starter tak ten jeden blok bude sice pasovat ale naco bude na xr starter . inak by malo byt vsetko zhodne, samozrejme moze byt mala odlisnost v objeme ale ten by mal byt napisany na valci. inak som nepostrehol ziadnu odlisnost |
Jo a dvojkarburatorove xr boli myslim od roku 87 do roku 89, jak sa nemylim |
len na doplnenie: |
Kurnik XR ma nikasil a tak ako by si tam chcel narvat vlozku z XL? |
teraz tu zamiesam nieco ine da sa na KLR namontovat starter mam tam len kluku tzv.kick starter ??? |
CarlCox2-ked si vymenis lavy karter (od alternatora) a tiez deklik alternatora,zozenies si druhy rotor (cele zapalko),a asi tiez druhu kluku tak to mozno pojde...A teraz zvaz ci sa ti to oplati |
ved prave...ja by som ani takto nevymyslal ale niekedy mam problem to nakopnut najma ak motorka vychladne |
to pozna asi kazdy co vlastni takyto jednobuch bez startra.Ale poviem ti,chce to len prist na finty a pojde to lavou zadnou.Napr. aj ja som mal kedysi KLR a odpalilo mi riadiacu jednotku CDI.Ako student som si novu nemohol kupit,tak som tam po namerani podobnych hodôt supol zapalko zo Skody Favorit.Bralo to len ten vecsi predzapal (tieto moto maju premenlivi predstih) ale islo.Kopala ako besna,kamosovi aj nohu dolamala... Ale ja som prisiel po case ako ju startovat za studena,za tepla a nebol problem.Ked to mas poriadne nstelovane (karbec,ventily) tak to nema preco nechytat... |
No ja som chcel toto: Ked som robil GO motora, tak som dal prevlozkovat valec, dali mi tam novu vlozku, nie nikasil, a ked ju tam lisovali, tak tam asi nieco prasklo, lebo mi slzi olej z valca, tak som chcel zohnat druhy valec, len na XR nezozeniem, tak som chcel z XL, a vybrat tu vlozku zo stareho a dat do druheho rebrovania, len neviem ci sa to da z XL, ci to niekto neskusal, vlastne moja vlozka valca do druheho obalu z XL, chapete?? |
Mozno sa aj da, skusim to dat jednemu, len neviem ci budu vidiet, kde to je, musi to byt len mala trhlinka, trebalo by to dat natlakovat a neviem ci sa to da, viem ze na autach sa hlavy daju, ale ci motorkove valce, co neviem. Predtym mi to neslzilo, len ako som to dal prevlozkovat, tak ma to nahnevalo, tolko penazi a slzi to |
Nemali XR náhodou nicasil len od 1988 do 1991 aspoň tak to uvádzajú na www.justxr.com |
volodaj: je to mozne, dokonca ustupili v roku ´91 aj od magneziovych krytov a dvojitych vyfukovych zvodov |
enduro888-nevidim dvovod preco by ti malo tlacit olej z valca.Vsak tu vlozku ty nalisovali s urcitym presahom,aby bola pevne po vychladnuti zovreta vo valci(hlinikovom rebrovani ).Okolo vlozky ti nikde olej neprudi.Si si isty,ze si vsetko dobre utesnil?Viem si to predstavit len tak,ze mas prasklinku niekde v priestore skadial ide rozvodova retaz a ze ti s tadoal smokli olej.S tej druhej strany nevidim dvovod slzenia oleja aj keby tam prasklina bola.Takze moj nazor je taky,aby si to vsetko este raz poriadne a dôkladne pretesnil. |
a este odporucate bloky tesnit tmelom ?? lebo mi prepustaju olej... |
silikon alebo ak chces tak tmel sa pouciva na spoje kde je v plochach ktore do seba navzajom zapadaju drazka pre tesnenie.Napr. veko ventilov u skodovke.Na plosne spoje bez drazky to nieje bohvie co.Vela zalezi aj od znacky pouziteho silikonu...a hlavne od toho ci je odolny voci ropnym produktom.Povecsiene silikony niesu odolne.Medzi kartre sa povodne nic nedava (aspon u DR650 by to tak malo byt) a na ine spoje original tesnenia... |
jasne lebo mal som to u jedneho servismana zobral odo mna zo to nekrestanske peniaze 4000SK a akoze to pretesnil so spcialnm papierom no po prejdeni ani nie 50km sa to roztieklo opat a este horsie kurnik a uz ma to serie lebo olej dost drahi a tecie s toho ako z kadejakeho zebraka....tak za noc asi zo 10 kvapiek |
momul, aka hlava, rozpravame sa o valci, treba citat dokladnejsie Jasne, ze mi to tecie s tadial, kde ide rozvodova retaz, inde nema kde. Predtym mi to neslzilo, iba potom ako mi to prevlozkovali.. |
enduro888-aka hlava?Citujem teba: trebalo by to dat natlakovat a neviem ci sa to da, viem ze na autach sa hlavy daju, ale ci motorkove valce, co neviem..Tak kto cita nepozorne ja ci ty? |
ved to, len ked sa ten hlinik zohreje, tak sa roztiahne, a ked vychladne stiahne, tak neviem, ci to uvidim, neviem ci sa to da zavarit, je tam malo miesta |
Len na doplnenie: |
na bocne kartre staci konkrentne na XR aj cerveny silikon.....no medzi bloky by som ho urcite nedaval |
dakujem vam za rady budem sa toho drzat a pripadne hodim foto ako som to tesnil potom posudite |
Do stredu medzi kartre sa väčšinou u japoncov dáva iba silikon. Strašné je pozerať na motor po "GO" a všade je zadrbaný od červeného silikonu ! Ved ked mám čierne kartre, tak kúpim čierny silikon, ked šede-tak šedy. Su toho plné mototechny aj v malých baleniach . Pod bočné víčka bud origo tesnenia, alebo kúpiť tenký klingerit 0.5mm (1m2 stojí asi 800sk- ma 10 motorov), alebo tesniaci papier rôznych hrúbok( 0.25 až 1mm). |
marektm:uz nech to stoji co to stoji ale nech to drzi cize po tom materialy sa poobzeram aby to bolo ako ma byt.. |
Inac najlepsi je Lukopren (farba slabo cervena az ruzova). Ked je naneseny na odmastenom povrchu tak nejde dolu ani riedidlom- jedine pracne zoskrabat. Ale ked nemam tak davam aj ja hocijaky silikon co najdem v dielni . Olej nerozozere ziadny ale s benzinom je to uz horsie. A zatial mi este netiekol nikdy olej z motorky a ani nesmoklil. Papier ani nepouzivam. Ale keby som polil motor tak by som medzi kartre dal papier a pravdaze silikon . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 167406 | Včera: 244326