Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mam SV 1000N je zname ze ked ide len vodis v tiahlej zakrute sviznejsie, tak sa rozplave ... tak isto po rovine cca. od 180 citit ako jemne pláve. Zaujimave ale je, ze ked idem z ladvinkov, tak SV je ako prikovane k ceste a sprava sa tak ako by som chcel aj bez nej. Tlmice su nastavene na tvrdo. |
Ak by niekto vedel kompetentnu odpoved co by sa s tym dalo spravit,tak by som to tu uvital.... Dik |
cau Patrik, mam podobny problem.. idem tam dat tie hyperpro pruziny+olej+tlmic riadenia. ked to neprestane asi ma jebne. hlavne na dialnici, ked to zeniem, ma to znervoznuje.. niekedy musim zavret plyn, aby sa moto skludnila.. |
Tento isty problem ma moj kamarat na GSX 1400. Niekedy na dialnici v jemnej zakrute okolo 160 inokedy na rovinke okolo 190. Moto je nova a nepadnuta. Nevedia mu poradit ani v Suzuki servise. Kto to vyriesi, ma u nas pivo |
vyriešia to "múdry" mechanici od Suzuki sú s nimi spokojný všetci motorkári čo jazdia Suzuki. |
rozober motorku, rám poriadne rozžerav na horucej pahrebe, ponor do vody, vytiahni z vody, zlož motorku |
alebo si kup BMW |
Keď si myslíte, že SV pláva, tak to ste sa ešte neodviezli na Z1000... |
sice su moznosti vytvrdzovania hlinikovych zliatin ale kalenie k nim zrovna nepatri |
nevyriesia to ani pruziny ani olej a ani nastavenie motorky...... v podstate si nepomozes |
|
patrik:to o tom zadku ked si precita tvoja ladvinka,uuuuu... |
mne to robila VFR800 iba v zakrutach nad asi 170km/h , a aj to iba s kufrom . |
mne to neplave, ale fakt je, ze s ladvinkou ma ta moto ovela lepsie jazdne vlastnosti ako bez (sedi ako prikovana).. asi zacnem priberat |
Tusim viem o com pisete. |
ja chcem este vyskusat spustit moto nizsie v okularoch o nejaky 1cm, tym dostat vacsiu vahu na predne koleso a znizit tazisko.. |
tak pandatn správne poznamenal, pretože ja som ani pri 250km/h necítil žiadne nepokojné správanie, a ako tak pozerám tak sa na to sťažujú len majitelia N-kových verzii... |
Keže SV nie je závodná motorka, geometria predného kolesa nie je optimalizovaná na najvyššie rýchlosti. Stabilitu ovplyvňuje hlavne stopa riadenia, ktorá je závislá hlavne od sklonu vidlice |
zeleno poskytne vždy perfektné vysvetlenie |
Patrik kup si poriadni stroj a nebude plavat mne neplave Upravené 1 krát. Naposledy upravil harvepino666 (14.11.2007 11:05) |
What does it mean, harvepino? |
To plavanie nemoze bit sposobene medzikusom medzi sedadlom a raidami? |
V tejto diskusii sa na to sťažujú hned 3 jazdci na N-ku, takže skôr nie... |
Duggo: mal si jej kupit plavky, ked ti plavala, moja neplave, je pevna ako moja erekcia |
podľa mňa jeto zapríčenené aerodynamikou, na N kovej verzii nemáš kapotu do ktorej by sa zachytil vietor a tlačil predok dolu.Zachytí sa do teba a uberie záťaž z mašinu.Keď máš so sebou ladvinku je väčšia záťaž na mašine,preto to nerobí. Keď odstrojíš gsxr ru dostaneš ten istý výsledok, jasom sa raz kvôli tomu skoro vyj...al v zákrute (a pritom gsxra má predok nižšie ako SV) |
to je celkom reálne, tá kapotáž vo vyšších rýchlostiach určite tlačí predok dolu... |
Vidicon to bute tym, ze uz mas zakaleny ram z tvojej zadnice |
aj mne sa hupe a je to spomenuté aj v tom to teste a chlapíkovi tiež nič nepomohlo: www.motorkari.cz/index.php?show=00000003227 |
JIHIRO tvoja moto sa nakazila od cleinej |
Mal som tiez problem s plavanim moto. Je to Varadero 1000 r.v.2000. Ak som isiel sam prejavovalo sa to pri vyssich rychlostiach nad 150, kedy sa zacala moto neprijemne vlnit. Akonahle som zatazil vzadu kufrom alebo manzelkou zacalo to od 130. Po zufalom premyslani ci zaplatit progresivne pruziny do prednych vidlic mi bolo poradene skontrolovat loziska v hlave riadenia. V hlave riadenia vobec netukalo, tak som tomu neveril ale bol to clovek, ktory este nikdy nekecal somariny. Vymenil som celu sadu a Varadero sa ukludnilo. Druhy plavaci problem som mal pri plnom nalozeni troch zadnych kufrov a este hocicoho na nich, dvaja na moto. Zadok mi sadol, pri preperovani na nerovnostiach som mal pocit ako by krivilo cely ram. Tym, ze zadok bol nizko zhorsilo sa aj ovladanie v malej rychlosti, tazko som udrzal s nalozenou motorkou rovnovahu pri manevrovani krokom. Na nadrzi nosievam trojposchodovy tankvak a pri brzdeni sa mi moto viac ponaralo. Opatrenia : do zadu som dal progresivnu pruzinu zn. Vilbers /su aj iny vyrobcovia, tyto ju mali skladom na Varadero a ja som bol nedockavy/ a v prednych teleskopoch som vymenil gufera a dal hustejsi olej. Po tejto uprave sa motorka spravala ako vymenena. Nevlni, neplava a do zataciek laha lahko. Dlho som sa odhodlaval na vymenu pruziny a po vymene si trieskal hlavu o mur "Preco si to debil neurobil skor". Plavajuco som najazdil za 3 sezony 50.000km. Clovek sa uci cely zivot. |
Patrik ja hustím pneu na 2,8 a 2,5 ked sa mi tlak v nich zníži o 3-4 desatiny tak mám pocit že mám defekt a lítam po ceste jak rock n roll Upravené 2 krát. Naposledy upravil taaat (17.11.2007 19:28) |
Já mám naháča , teda nemám žádneho extrémáka jak to tu ňegdo napísau. Ale vjerte lebo né, nevlňí sa mi ňic! |
gumy ste skusali vymenit? nove, iny vyrobca (napr. honda mala na niektorych modeloch problematicke myslim bridgestony) |
A je to tu-mal si sv650S... |
Zeleno Vám poskytol seriózne a správna vysvetlenie a stále aj tak melete o pi...nách. |
mikulec sa pozera na Ducnu v garazi, a jak kuka tak kuka, nic sa nevlni |
pandatn, misobiker: Asi í dávam máuo v garáži! Tak proto sa asi nevlňí! Ale zato já sa pritem vlňím! |
Mne sa tiez raz zavlnila cca v 240ke a skoro som sa dosral.. Moju milu bolel zadok, tak sa zavrtela ... |
mne tez moto plavala v pretiahnutych zakrutach..ale nie z boka na bok,ale hore a dole.....dotiahol som som zadny central nafest a hotovo.....neplava...sice trochu semtam poskoci.....ale v pohode |
Na sportovu jazdu bola TL1000R a nie TL1000. SS bez kapot idu lahsie na zadne, su trosku odlahcovane. Tak vsetci TLkari zoberte tunerom z aut kridla a navarte to pred budiky. Take barove pulty vas spolahlivo pritlacia a vlnit sa budete az na "didzine" |
na klubovych strankach ceskych GSX1400 to vysvetluju tak, ze pricinou plavania je aerodynamika. Udajne pomoze pritiahnutie kolien k nadrzi... vyskusam, len co sa otepli |
Moja stará dvaapolka (panelka) plávala strašne až kým som sa s ňou nevyj..al do kanála. Kua vtedy prestala plávať okamžite a lovili sme ju z bahnitého dna bezúspešne asi hodinu. Nakoniec pomohol družstevník na traktore. Ale ako metódu na doriešenie plávania to neodporúčam |
Vlni sa preto, lebo tie naozajstne 2-valce pochadzaju z Talianska a nie z Japonska... |
...a niektore z tych talianskych aj dobre vyzeraju Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (11.12.2007 16:10) |
misobiker: mas rexts |
rp76> Chcel som Ti dat taku radu, ze kup si poriadnu motorku, ale uz ma ktosi predbehol. |
neboj.. na to nase jazdenie je dobra az, az.. a navyse na jar startujem s novym podvozkom, tak dufam, ze mi budes stacit s tym tvojim vysavacom |
ingvv, som sa zamiloval do tejto: |
rp76 nechcel som to pisat ale nech, tuono je jeden z mala nahacov ktore sa mi vobec nepacia, spredu určite nie... |
Chalani ak mozem tak len v skratke:Patrik:Zeleno ti to napisal dost odborne ale vseobecne ak by si chcel odstranit alebo popripade obmedzit vlnenie tvojho milacika tak zacni najskor zadnou strunou,ta seriova je sice dobra ale nie natolko aby si mohol spokojne rezat zakruty po hranu pneumatiky..Je to trochu draksi spas ale bud vymen cely zadny tlmic za (racingovy) alebo v niektorych pripadoch postaci iba progresivna struna.to by bol prvy krok.Samozrejme nestaci spravit zadok ale musis si upravit aj predne tlmice a to sa da urobit viacerymi sposobmi,bud vymenis olej za hustejsi co obvykle pomaha,alebo dostat kupit celu sadu zo strunami, piestikmi a podlozkami.zalezi na tebe kolko si ochotny do toho investovat.A nakoniec ceresnicka na torte, tlmic riadenia dopomoze k stabilite motocykla.A este jedna vec neviem na kolko fukas pneu ale skusim ti poradit take optimum ktore je osvedcene rokmi nahusti si predok na 2,2 a zadok na 2,5 kpa viac pre tvoj motocykel nemozes urobit..ak chces jazdit dravo a rychlo kup si RR, gsxr, tam sa ti to nestane.. |
Lorenzo:ty stary diviak...pekna poznamka na mechanikov od SUZUKI |
ja s Skom tento problem nemam ked spravne zalozim zatacku. Dokonca aj priecne vlny asfaltu v naklone to celkom pekne pochyta. Cely stroj som ale pritvrdil a ked idem vyjazd zo zatacky na riadnom plyne tak aj na drobnych nerovnostiach zadok nedopruzuje a odskakuje. Ale je to plne ovladatelne, v podstate vec zvyku, treba len drzat ako hluchy dvere aj naklon aj plyn, ziadne lakanice.Vo vysokych rychlostiach takisto nic. to v strom ked som radil 4do5 v plnych tockach sa krutil ako brusna tanecnica. |
tino ak sa dobre pamatam tak tvoj motor V2 nie je moc taliansky?! |
bedna tiež si myslím že to nie je nejaké kritické, treba sa pohrať s nastavením. Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (14.12.2007 8:29) |
nerd: |
misobiker: moc sa s tym neda vyhrat, dat to natvrdsie aj predok aj zadok, predpatie som nehybal, tam nespravis nic. Tiez to neberiem ako motorku na okruh aj ked som to tam citil iba na rovinach a aj to hlavne preto ze mi to kotilo gumu pri plnych supach. A uplne najhorsie na brzdach, tie teda nie su na okruh ani nahodou. Ale do premavky je to uplne spicova masina, zacestujes/ja nie/ poohybas to po zatackach, zaser vyborny od spodu, necham si ju asi 4-5 sezon. |
>rp76> Na vysavac mi nenadavaj, prezil. Taliansky buchavec nie, takze tak. |
ja som myslel ze taliani vedia robit len pizzu kua |
v tom pripade ani ja som nešiel viac ako 120 |
"plavanie" je vyriesene. Chalani z FastBikes z HC sa mi pohrali s nastavenim podvozka + vymena pruzin v pred. tlmicoch. Motorku som testol na dialnici. Tachometrovych 250 a motorka bola uplne kludna, takisto pri zrychleni.. spyke1, este raz dik !! |
rp76: chalani s fastbikes?? .. ale , ze by si dosou po radu priamo na zlepsene pruzenia a tlmenia a vylepsovania podvozku vdaka hyperpro k nam do HC, to nie.. odporucania si zisti.. |
clea, k chalanom nosim moto uz dva roky a som spokojny.. bol som rozhodnuty, ze vymenim komplet predne pruziny, tlmic riadenia a zadnu tlmiacu jednotku, len aby bola moto stabilna (inspiroval ma clanok tu na MR).. poradili mi vsak skusat menit veci postupne, takze isli najprv predne pruziny (ohlins) + tuhsi olej.. a usetril som, uz to neplava a ja som spokojny.. neviem co myslis tym "odporucania si zisti". Keby som nebol spokojny, tak sa ne..bem z BA do HC. |
rp76 v pohode.. ohlins je ok.. my robime s hyperpro, ale urcite cenovo by si to mal ine.. ale hlavne, ze si rozumnejsi ako mnohí iní a dal si si to vymenit.. urcite odporucam. |
Ja som sa trosku hral s nastavenim a som dost spokojny, nemenil som zatial nic....momentalne asi ani nebudem nic menit... |
Treba vymenit priatelku. Urcite po veceroch stelovala tak, aby si chodil na moto len s nou |
a ze prve auto co vie plavat my mame motorky co plavaju a uz davno |
Patrik ja som to mal tiez,to plavanie a lozisko bolo rozpadnute v zadnom kolese.Prekontroluj si vsetky loziska v kolesach a tiez aj to ,co je v zadnom kolese pri rozete. |
No teraz som si precital tie rady ktore su tu napisane.Skontroluj si loziska v zadnom kolese.Vies co?Rovno ich vymen a hned to prestane robit. |
Nazdar mne to robilo na TL-ke,tiež som vymenil ložiska v prednom a zadnom kolese+ som si dal dal zadný tlmič za tuhšie nastavenie teraz je to už super najskôr skus ten tlmič nastaviť. |
|
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 21785 | Včera: 226293