Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Rozhodol som sa skontrolovat nastavenie ventilov. Takze som zhodil bocne plasty, nadrz a odmontoval 'spionazne otvory' z hlavy motora. |
veru pre pokoj duše sa to oplatí ale ja som počul pri vyšších ot. trochu rezonancie tak som to dnes pozrel a na sani ma byt 0,10 a bolo okolo0,15 a výfuk ma byt 0,12 a strčil som tam 0,25 na lavom tak tam bol asi problem uvidím pri jazde. |
palciatko-je to preto ze driek ventilu a nastavovacia skrutka vahadla sa nestikaju celou celnou plochou ale su voci sebe naklonene. Cize je pravdepodobne ze ta medzera je mensia a ty tam pchas hrubsiu mierku,bud skus mensiu mierku alebo povol maticu na vahadle, vloz mierku 0.10 a nastav volu na novo. ( myslim ze tiez mas rozsah vole 0.08-0.13 a ta 0.1 postacuje) |
Vsetky obrazky su len ilustracne... |
mas nerovnomerne opotrebovane dosadacie plochy na ventiloch,aj na vahadlach....... |
Skontroluj ešte, či máš správnu polohu TDC. Na štvortakte je horná úvrať 2x. Treba nájsť tú, |
karburator : Nemyslim si... |
palciatko-tak to skus jednoducho-nastav hornu uvrat, a chyt vahadlo a poriadne s nim prstami zatras ci ma vobec volu, ak ma, okej, potom ries ako nastavis spravnu, ak nechytis volu,tak ti neostava nic ine len to rozladit. Neboj nic to nie je. Alebo si teda do pozadovaneho tvaru zabrus normalnu mierku, ved stoja okolo 100.- |
Tak ja mam XF650 kratko, ventily som nekontroloval. Medzi vahadlo (konika) a ventil musis pichnut mierku celu. Nerobil som to na mojej moto, ale na aute som to parkrat robil, ked som mal kedysi Favorit. |
palciatkomierki som kupil v obyčajnom železiarstve tuším okolo 70,-a mali by tam asi fakt vojst pod celú plochu.štelovacoa skrutka má trochu v strede výstupok ale to len preto že je trochu pod uhlom a ako sa pohybuje s ventilom sa uhol trochu mení, kebu to boli rovne plochy a pod uhlom tak by sa na hovno opotrebovali.ale vo ventile "dierka" určite neni,uvolni skrutku (pre istou vždy len jednu) daj tam mierku co ma byt došteluj jak ma byt a bude dobre |
Cez vikend si nad to este raz sadnem a pospekulujem |
Vdaka vsetkym za rady, ventile su nastavene |
TO: palciatko |
palciatko, časovanie sa určite nezmenilo,ale karbec asi treba nastavit, mne to občas strelí tiež ked prudko dobrzdujem, podradujem, ale to len občas ale moto ide po nastavení ventilov aj vo vyšších ot. bez nejakých vybrácii a ide ovela lebšie do ot. a dost plynule,nádhera točit a ide vo vačšej rýchlosti s večšim kludom |
Zabudol som spomenut, ze do vyfuku streli len pri prudsom brzdeni motorom a pri prudkom ubrati plynu. Pri beznom jazdeni nestriela |
palciatko - presne na urcenie kompresneho zdvihu sluzi prave to "zamixovanie alebo zamikanie" vahadlami. Pokial das do piest do HU-nevies zistit ci si v kompresnom takte:1.ak vahadlami nejde zahybat cize nechytis volu-je to HU ale nie kompresna |
palciatko no pekne že ti stojí ale povedz mi ako "sa zmenilo mnozstvo/pomer zmesi nasatej do valca" tým že si nastavil vôlu,sak ventily to nišie nesputí ani to nič iné nezmení podla mna hmm? |
Teraz budem vyzerat ako lama, co stale meni nazor... |
mas na haku,hlavne ze bajk tlkoce zdravo a hravo, ozaj ako dlho ho uz mas? spokojnosť s freewindom? |
miros139 : Za 10 dni tomu bude presne jeden rok, co som ju kupil Predtym som jazdil na Jawe 250, takze to bola celkom prijemna zmena Je to spolahlivy stroj - staci len tankovat a jazdit. Za 10t km som zatial riesil len 2x vymenu oleja a filtra, vymenu sviecok, tesnenie pod spanovakom rozvodovej retaze, defekt a vypalenu prednu ziarovku. A teraz este ventile a karburator . Olej nezere, benzinu si sosne nieco tesne pod 5litrov/100km. Takze absolutna spokojnost. |
no tak to si na tom obstojne s tym servisom,ja som uz zgeneralkovany,ta spotreba ktoru pises je prijemna,keby bol tak po ruke tento motor z XF/SE tak by som ho aj osadil, ale co uz skoda ze to suzuki v tejto kategorii zabalila |
palciatko: pod 5l/100 km??? To ako mne, ale mne sa smeju ze s tym jazdim ako dochodca.... Ako jazdis? Otacky, rychlost a tak? |
Ja asi tiez jazdim ako dochodca , alebo skor ako turista? |
palciatko: Presne.... JA dokonca odradujem pod 5000 ot, niekde kusok nad 4500 ot/min. 90-100 km/h je moje vlnenie krajinou. |
Nechapem preco sa ludia pustaju do veci ktore neovladaju.Rozobrat je lahke...a potom? co dalej...?potom ?potom skocim na morotide tam mi hadam poradia...mmmmm..Ano poradia..a ak aj nahodov sa tu najde niekto znali (klobuk dole pred niektorymi)ale na tych treba natrafit..tak s tou mojou sikovnostou to hadam nejak zvladnem..vsak som sa poradil z odbornikmi..no a je to ,, hotovo"!uz len nastartovat...A preco nestartuje? ved pred tym startovala? A preco tak strasne hrkoce? Ved pred tym bola ticho preboha coto? nieco buchlo a motor zastal..neda sa pretocit co teraz? ano zostanu vam iba oci pre plac a prazdna penazenka za dalsiu opravu v motoservise... Ale ludia su neponaucitelny a hlavne slovaci USETRIT, USETRIT, USETRIT, tak SETRITE!!! cest vinimkam a ozajstnym motorkarom. |
Takéto teorie som už dávno nečítal, no smial som sa do puknutia. Chlapci, veď tu píšete dristy dve na tri, hotová komédia, sa oplatilo venovať tejto diskusii čas, dobre som sa pobavil Motorado a Zeleno tu vidia do problematiky, teda neberte do rúk náradie, len príbor, lebo skôr sa najete ako niečo opravíte |
Motorado: snad nie kazdemu ide iba o "usetrit" si uvedom, ze niektorich chalanov bavi aj starat sa o svojich milacikov...nie iba jazdit! aj ked ze nikto uceny z neba nespadol, tak sa pyta na radu-postup...Urcite niekto aj spravi viac skody ako osohu...aale ublizi tym hlavne sebe-svojej penazenke-nie tebe... aa, ked sa chalan uci stelovat ventily nie je na tom nic zle...je to jeho rozhodnutie a jeho motorka sktorou si moze robit co chce... |
Ako vravi Mirisko....Nejde len o to usetrit peniaze i ked aj to bol dovod preco som prestal chodit na zarucne prehliadky,ale aj to ze im neverim a nepaci s ami ich pristup k mojej motorke a radsej si to spravim sa a viem ze trebars brdzove dosticky su este dobre, nie ako to robia oni ze vymenia dobre a uctuju a uctuju... |
čaute, aké mierky používate? ja som kúpil v baumaxe mierky od 0.05 po 1 a stupňované sú stále o 0.05, čiže začína 0.05- 0.1 -0.15-0.2-atď. Na motke mám predpísanú vôlu 0.08, stačí keď tam voľne vopchám mierku 0.05 a mierku 0.1 už nevopchám? Dajú sa kúpiť aj mierky čo sú stupňované aj po menej ako 0.05, neviete, napr. že by tam bolanapr. aj konkrétna 0.08 mierka ? |
čaute, viete mi poradiť? Aké mierky používate? ja som kúpil v baumaxe mierky od 0.05 po 1 a stupňované sú stále po 0.05, čiže začína 0.05- 0.1 -0.15-0.2-atď. Na motke mám predpísanú vôlu 0.08, stačí keď tam voľne vopchám mierku 0.05 a mierku 0.1 už nevopchám? Dajú sa kúpiť aj mierky čo sú stupňované aj po menej ako 0.05, neviete, napr. že by tam bola napr. aj konkrétna 0.08 mierka ? Ďakujem. |
Jedinný použitelný měrky vyrábí Kinex a dají se objednat v prodejnách s nářadím , stojí cca 200SK . Mají i listy 0,02,0,03, a 0,04 . Včera jsem dělal kamarádovi ventily na gw18/02 a tam je sání 0,15 /+-0,03/ a výfuk 0,22 /+-0,03/ .Měrky z baumaxu s tolerancí 0,05 jsou na 2 věci . Sežen Kinex, jinak je to práce o ničem. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Wing (06.01.2008 18:49) |
to wing: Ok, díky za radu, ja som tiež toho názoru, že radšej počkať a pozháňať origoš mierky a nevieš nejaký kontakt na ten kinex? |
dohodli jsme se v SS , ne ? Není problém, Ti je seženu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 102758 | Včera: 146018