Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
dobry den moudry motorajde |
ked ti pripada strom cisto cestna motorka tak prosim navstiv stranku [www.mototour.sk] a zistis ze tvoje zdanie je chybne Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (27.08.2007 21:20) |
Mas urcite kriteria do ktorych sa vmesti par motoriek s ktorych si vsetky okydal. |
pozri Varadero, * kapalinou chladenié |
oh thanks my little god of motoride site , I'll see the results.. but are u sure that V-strom is really useful in countryside?? because Strom has cast wheels, and I'm afraid that I can easilz breake them while riding off-road.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Biro (27.08.2007 21:34) |
sorry? im not god for sure (maybe mephisto ) Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (27.08.2007 21:57) |
od aprilie je pegaso ale to je kravina, od kadzivy je kanon a to je este vacsia kravina |
no vidíš fšetko je slabé takže lliiiiiiiiiiiitteeeeeerr!!! |
africa je africa, nekupis novu, ale neobanujes. |
Transalpa v amerike nekupis takze ho mozes rovno vyskrtnut |
len keby mala aspon o 10 koni viac |
Neviem ake velke mas svaly , lebo Varadero ale aj Africa su tazke masiny to neber.Najlepsie z toho by mohol byt Transalp ,ale to slabe BMW GS ,Pegaso ale aj XT ho vykonmi prevysuju a su lahsie. |
varadero 238.2 kg hmotnost bez naplni |
marek: ani jeden z tych jednovalcov vykonovo transalpa neprevysuje tak aby to stalo za rec ak vobec, takze neviem o com to hovoris.... |
raptor!!! ako mozes napisat ze pegaso je kravina?!?! pred pol hodinou som sa vratil na nom po troch dnoch a 1100km z ukrajiny jazdil som na nom po rozjebanych enduro cestach brodoch a co ja viem este po com s plnou bagazou a manzelkou...pred dvomi tyzdnami sme boli na nom po strechu nalozenom v skotsku 70% dialnice a nebol problem(5500km-12dni)...preco pises ze je to kravina? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cervo (27.08.2007 23:27) |
lebo si nesedel na KTM 950 adventure alebo bmw GS |
Raptor vsak hovorim ci pisem ze ten Transalp je z nich najlepsi.Ale je Varadero lahke? Ani Afrika nie je.Tie hmotnosti dobre ovladam.Poviem vam ze kamarat ani na Afrike a nie este na Transalpe nestihal na Pegaso!! Precitajte si zrovnavaci test Endur 650 cm3 asi to bolo v Motohause- Vstrom,Transalp,BMW GS, XT660.Jasne ze Suza najsilnejsia (SV motor) ale jednovalce zo vstrekovanim namerany rovnaky vykon ako Transalp a maximalka 169 BMW a 167 XT a 160 Transalp s karburatormi .A sprint tiez mali lepsi. Netestovali to nejaky smejdi.Kto povie ze Enduro nad 200kg suchej hmotnosti je lahke tak asi nejazdi v terene.S tymi vybraciami to tiez nie je az take strasne ako na starych endurach.Vyvoj ide dopredu aj u jednovalcov. |
raptor, da sa povedat ze sedel...nehovorim ze pegaso je to naj, ale nedovolim si napisat ze je nieco kravina ked sa to vyraba uz tolko rokov a dokonca aj bmw si dalo na to svoju nalepku... ver tomu ze keby som mal v keseni o nejakych 200L viacej tak sedlam oranzadu menom KTM 950 adventure |
S tou maximalkou transalpa by som to nevidel az tak bledo, mne sa podarilo viackrat z mojho vyzmykat viac ako tachometrovych 180, a to je urcite viac ako 160 v skutocnosti. Kamos na novej cbr1000 isiel za mnou a mal to na jeho tachaci rovnako. To len tak ohladne tej maximalky na TA. Inak s tebou suhlasim ze na pegaso by som asi nestihal vdaka jeho modernejsej koncepcii, ale predsa dva vace su dva valce... Inak ako som uz pisal, neviem preco tu rozoberame TA, ked Biro chce moto z USA a tam sa TA nepredava!!!!! |
Niektoré periodiká zaradili medzi cestovné endurá aj Triumph Scrambler a to je imidžovka ako sviňa , prípadne Triumph Tiger ,ktorý sa síce do terénu veľmi nehodí , no ale kto by ničil taký skvost jazdou po lúke . A určite dáva na frak všetkým hore uvedeným !!! |
podla mna si ich chodte okukat a osedlat, tak najlepsie zistite co by vam sedelo. |
Ja som tiez siel na mojej Supertenere 200km/h a neviem kolko by bola skutocna rychlost .Ten test robili Anglicania a bol som prekavapeny.Myslim ze TA650 sa kludne moze rovnat Afrike, pricom je o 14 az 15kg lahsi a novy model zo vstrekovanim bude este lepsi.Urcite dvojvalec ma hladsi chod a vyssiu zivotnost ako single.Ale u Endura je hmotnost asi najdolezitejsi udaj -30 ci 40 kg je v terene riadne citit.Co mi je platne ze mi moja xtz da na trojke 150km/h ked mala a 80 kilo lahsia 125ka ma v terene hocikedy vypraska. |
marek750: urcite ma vyjst novy TA?? bo ja som pocul iba famy ze ieco takeby sa mu zislo, ale oficialne stanovisko som nevidel.. www.motoride.sk/sm/sr.gif |
Biro fakt neviem kedy zacnu vyrabat novsi TA.Tak to naozaj vyzera na V-strom.Ale Transalp je urcite viac Endurom ako V-strom a mne osobne by viac vyhovoval. |
cervo ked sa ti dojebe ja sa ti smiat nebudem tomu ver ze nie, ale mozme spolocne nadavat na talianov ktorych motorky v principe nie su zle len s ND a autorizovanym servisom na slovensku je to problem |
a kedy ma vyjst?? kedy?? a ci sa vobec bude v amerike predavat... |
podla mna, co som videl u 2841 doda tak na varadero zabudni, ak chces liezt niekde po polnych cestach. transalp co ma superflafla nebol az taky zly, aj sa mu to skrabalo po lesoch, na mna trosku nemotorne. ale raptak ma pravdu, ak mas love, kup KTM 950 adventuru |
Raptor najdolezitejsi je pomer vykon/hmotnost .Kamarat ma KTM LC8 a nevedel som na nu vyliezt a to mam 180cm.On je skoro 2m chlapisko prenho nie je ani vysoka ani tazka (198kg).Viem ze ma 100konikov proste brutalny stroj.Ale ked rad jazdis do terenu radsej 50kg lahsie LC4 i ked 50k slabsie ,fakt menej strachu.Viem o com hovorim moja xtz ma 195kg a radsej stojim v stupackach a pozeram 100m pred seba aby nevliezol do nejakeho mociara.Vsetko je o tom kolko jazdis na ceste a kolko v terene podla toho treba vyberat motorku. |
marek vsetko je o tom aky si jazdec |
Urcite je to hlavne o jazdcovi , ale na Enduro jazdenie treba naozaj aj silu aj vysku.A lahsia masina ta tak lahko neunavi.Vsteky tie superendura o ktorych pises su spica, ale ked si potrebujem pomoct nohami a nedociahnem alebo je stroj tazky a neudrzim ho na nohe tak to nie je az tak super.K velkemu enduru musis byt aj stavany nato aby si ho zvladol . |
marek: piaaanko...vsak ale citaj na co to chcem..na cestovanie, cestovanie po lesnych cestach, lukach..ziadny velky off.. ja viem ake je to odrazat sa nohou na rozbahnenej kolaji...ale toto ma byt na ine pouzitie.. |
Biro: Na tvoje požiadavky a potreby tak ako píšeš sa mi zdá najlepšia voľba malý Strom. Ak viac do terénu tak F 650 GS |
marek750 prepac mam 195cm a 95kg,... trochu sa na to pozeram zo svojho pohladu |
takze po dnesnej jazde na V-strome 650 sa uplne priklanam k nazoru, ze je na nom lepsia jazda ako na Transalpe |
duggo ALELUJAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 345661 | Včera: 116300