Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdar! |
jejha! dufam, ze to nebude nic vazne. nechcem ta strasit, ale na youtube som videl video, ako chlapik normalne ide na malom stromkovi, zrau sa mu zacne diat to co tebe a na krozovateke mu to zadochlo tak, ze to musel odtlacit mimo cestu. tak prajem, nech to neni tvoj pripad. kazdopadne si myslim, ze taka masina by si len tak nemala zadochnut sama od seba... |
aky mas volnobeh pri zahriatom motore? |
raptor: |
hmmm divne, pri teplom by mali byt 1200 Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.08.2007 23:31) |
raptor: Upravené 1 krát. Naposledy upravil zubaty (22.08.2007 23:33) |
zubaty nuz proti gustu ziaden disputat ale ja som medziplyn nikdy nepouzival |
raptor: |
vcera sa mi stalo to iste,uvidim ak sa to zopakuje,/je v zaruke/,kilometre mam zhruba tak isto,medziplyn nepouzivam len akosi nevyslo a pri podradovani sa mi to stalo, ze som pridal plyn a motor ohluchol |
mozno je chyba prave ten medziplyn. ked brzdis motorom tak tak vstrekovace nevstrekuju a ked potom na zlomok sekundy pridas a hned uberies tak elektronika nechape o co ti ide ci hned prudko akcelerovat alebo opät brzdit. vstrekovacka ma o nieco malinke oneskorenie na reakciu plynu. tak tam moze byt problem. |
ze medzipliyn co mas tatru 815 |
Aj ja dosť často používam pri podraďovaní medziplyn. Rýchlosti tak idú dole oveľa ľahšie a plynulejšie. |
Romanki-asi mas malu spotrebu co? |
aj ja davam niekedy ked je treba troska plynu medzi preradeniem rychlosti, nech to zbytocne necukne s motorkou ked pustam spojku, ked su otacky su niekde inde ako by mali byt |
myslim ze rapid absolutne trafil kliniec po hlavicke! |
Mam sice velkeho stroma, ale presne toto iste sa mi uz par krat stalo. Ako pise romanki, je to tym vstrekovanim. Nelam si s tym hlavu... |
Pokiaľ sa to nebude zhusťovať, kašli na to. Ak sa to bude opakovať a otravovať ťa, mohla by to byť porucha snímača polohu škrtiacej klapky (TCS sensor ). Na webe popisujú práve to zdochnutie pri náhlom ubraní plynu ( po následnom naštartovaní beží ako hodinky ) a občasný divný chod pri prudkom pridaní. Potenciometer proste nejako nelineárne hodí hodnoty, elektronika následne vstrekne haluzné množstvo neodpovedajúce reálnej polohe škrtiacej klapky a motor sa zakucká. Suzuka aj Aprilia mala minulý rok veľkú zvolávačku na výmenu celej typovej rady TCS senzorov, podľa popisovaných príznakov sa to podobá. |
zubaty: mame komplet diagnostiku na suzuki a vieme ti doladit palivovu mapu na orig. CDI, |
spyke myslim ze to nebude problem v original palivovej mape ale v tom co napisal rapid |
raptor: nenapisal som ze 650 ma zlu pal.mapu!! vstrekovanie asi nema oneskorenie! ... ale o to tu nejde, chcel som len chalanovi povedat, ze mu asi vieme pomoct. |
spyke chces mi povedat ze viete spravit to aby vstrekovanie bolo bez oneskorenia? |
spyke1, to co si nic na tej moto do toho Chorvatska neviezol? a este si isiel stale 90km/hod? |
pagy: "tahal ma kamion!" na moto isiel nas zakaznik, prisiel s dovolenky a toto mi povedal, a 90 asi nesiel! Upravené 1 krát. Naposledy upravil spyke1 (30.08.2007 12:32) |
kolko stoji laditelna jednotka na GS |
Pardon, opravujem, píšete o suzuki tak ma to nejako pomýlilo. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 71612 | Včera: 176865