Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Odkedy mám NX ozýva sa mi za jazdy občas také slabé puknutie (niečo ako keď máte na bicykli vylogané ložisko na kormane). Nemá to súvis s ubraním plynu ani s pridaním ani s brzdením a ani z krivým terénom, niekedy to spraví aj trikrát za sebou potom nič a potom zase raz a potom nič atď. a niekedy vôbec. Chvíľu som si myslel že to je naozaj to ložisko na riadení ale to by som asi cítil vôľu a tá tam nieje, tak som to vylúčil, no neviem či správne. Čo to môže byť? |
ahoj s tym pukanim ti neporadim, to testnenie pod hlavou - nemusis zrovna kupovat nove skus najprv stare ocistit od oleja prebehnut brusnym papierom a nahrubo bud nastriekat alebo stetcom natriet vypalovackou na vyfuky-da sa kupit aj v malej plechovke. Pri striekani pouzi viacej cca 5 vrstiev, kazdu nechaj aspon hodinku obschnut, na slniecku....medzitym vymenis gufera. Ja som sa raz na toto iste pytal a bolo mi povedane ze v podstate bez demontaze hlavy by to slo, ze nejaki manici pouzili kompresor a tlakovali komp.priestor cez otvor sviecky, aby im nepadli ventili do valca. ale konktretnu skusenost nemam. mozno keby si dal piest do hornej uvrate tak predsa ten ventil padne mozno 2cm dnu a to ho este musis potom vediet prstami vytiahnut. Lenze pokial vies zpojazdnit stare testnenie ako som ti napisal je pohodlnejsie dat hlavu dole,zaroven mozes odstranit karbon zo spalovacieho priestoru a skontrolovat tesnost sediel ventilov- polozis hlavu na papies a vstreknes benzin do sacich aj vyfukovych kanalov-ak ti to nebude cez sedla doslova "curat" tak su zatial v pohode-jemne priesaky po 10minutach su normalne. vela zdaru. |
miros 139: jemne priesaky po 10min urcite niesu v pohode!! To musi tesnit dokonale. A robi sa to presne naopak. Benzin (najlepsie technicky) nalejes na ventily nie do sacieho a vyfukoveho potrubia. Ak tie gufera vymenis bez toho aby si dal hlavu dole,no vlastne gufera vymenis,ale neviem ako zalozis naspat struny ventilov,tak si dobry!!! |
ne on neni dobry on je kuzelnik. ja si na to po 25 rocnej praxi ani len netrufam, radsej dam hlavu dole. |
A ešte jedna vec. Chcel by som naliať do oleja xeramic.. má stým niekto v moto skúsenosti? a oplatí sa to vôbec ak mám interval výmeny oleja 3000km a xeramic na úplne zmagnetizovanie potrebuje asi viac času, či nie? díki |
faust, ja som povedal ze som o tom pocul, a zateoretizoval som, nehovorim ze som to urobil, na meranie tesnosti ventilov poznam aj jeden aj druhy sposob,tzn.bud na ventily alebo do hrdiel, od cloveka co sa hrabe v motoroch mi bolo povedane ze jemny priesak po 10 minutach nevadi, ze cerstvo po zabruseny to sedlo tecie zhruba takto, nemam vyskusane,.ja som si meral tlaky v motore....roztrhlo mi skoro merak,..cize okej,...a ventily som odskusal takto, tym padom si myslim ze to postacuje. |
faust-este ma napadlo,tym ze ked nalejem do hrdla a hlavu polozim na papier...viem ze bud netecie, robi jemny priesak, alebo to cuuura,..lebo to vidim presne na papieri...zistim to rovnako spolahlivo aj naopak? po naliati na ventily?,ak to pusti malicko, tak ta kvapka sa roztecie po kanaly...a ako viem pokial to necura cicerkom, ci to pustilo trosku alebo vobec? nerypem len ma to zaujima. |
uplne chapem ze radsej vymysla kadeco ine lebo na Dominatore sa ta hlava dava dole fakt k...tsky ale co uz A dalej ak sa smiem opytat tak preco vlastne chces menit tie gufera???alebo len tak z roztopase? |
miros139: Ok,nerypes.Ja to robym tak ako som napisal.Proste ked presakuje,aj uuuuplne trosicku,ja tam lievam technicky benzin,je velmi riedky a pretecie aj cez tu najmensiu medzeru,zasvietim do kanala svetlom a to hned vydno.Lebo pri kompresii tlaky sa tlacia smerom von do kanalov a nie naspat.Preto to kontrolujem tak ako ja pisem.A zbadas to aj tak,ze Ti klesne hladina,ja to tak nechavam totizto min hodinu,niekedy aj celu noc.A ked Ti to len trosicku presakuje,tlaky budes mat dobre,ale uz to uplne netesni a ak mas trosku zle nastelovane vole ventilov,pomalicky Ti ich podpali. |
ok, hej to je logicke skusat to zo strany ako sa tlaci tlak, len mne sa to zdalo viac menej pohodlnejsie,.prisiel som za tym chlapikom ze skratka mi jemne prepustili ventily, tak vravi ze na to sa mozem vykaslat, ze on ked nanovo zafrezuje,tak tecu a potrebuju si aj tak nakoniec sadnut,zabrusovanie pastou mi nakoniec neodporucil, tak som sa na to vykaslal.ventily vizeraju pekne. okraje nie su potrhane a pod. mne to prepustilo mozno po pol hodine, jednu dve kvapky, ale daval som normalny benzin,takze som to nechal tak |
no fajn ste sa rozrečnili ale skúste niečo aj k mojim otázkam. dík.. poprípade aké sú presne ceny toho tesnenia a či viete o nejakej dobrej duši čo by mi ho vedela poprípade zohnať za dobrú cenu cez internet na dobierku. Ale mirosova varianta obnovy tesnenia by sa mi finančne pozdávala asi najviac-Miros139 aké máš skúsenosti s tým tesnením, nepodfukuje? neklesol výkon? |
Macello: To tesnenie sa sklada z troch alebo srtyroch tenuckych ocelovych plieskov.Robil som to aj na Dominatorovy a aj na Suzuki DR niekolko krat,a naposledy som nedaval na to tesnie ziadny tesniaci tmel a farbu tiez neodporucam.Treba ho len poriadne odmastit technickym benzinom a zalozit ho presne tak ako bolo predtym.Halavu dotahuhu styri srobi a kazdy silou cca 40 Nm,takze urcite Ti neklesnu tlaky a ani nic neprepusti mimo!!!! |
marcello - ja som to robil dvakrat, raz som tesnenie striekal sprejom raz natieral stetcom, vzdy bezna vypalovacka na vyfuky. osmirgloval odmastnil a natrel niekolkymi vrstvami. nepodfuklo, ten druhy raz tym stetcom som to trosku hnusne nagrcal a teraz mozes sledovat ako farba teplotou najprv cca 2mm tiekla-ako kvapka...a potom ju spieklo a je tvrda..natierat to nemusis vidis faust to uspesne robi aj bez nateru, mne len stahuje rit aby mi to kdesi daleko od garaze neprdlo a obdobny sposob som si nasiel niekde na stranke o gsxr, Upravené 2 krát. Naposledy upravil miros139 (26.09.2006 20:28) |
Tak mám tie guferá vymenené, krátky opis udalostí: |
to george - hehe ja nie som dobry a kuzelnik vobec nie ale kukam ze marcello to zmakol, tak ho mozes otitulovat Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (20.01.2007 18:07) |
Miros139: Verím že Ti tie tesnenia slúžia 100%ne, veď aha aj Faust tam dáva pôvodné a aj bez náteru mu tesnia tak nieje o čom, no ja keď som zhodil víko ventilov a zbadal som čo by to bolo za robotu zhadzovať hlavu, tak som radšej rozobral starý mraziak kvôli kompresoru . A myslím si že som spravil lepšie ako to zhadzovať a nahadzovať a efekt bude podľa mňa rovnaký. Inak tie staré guferá mali oproti novým voľným okom ľahko rozoznatelný rozdiel v priemere možno aj o 0,5 mm tak dúfam že Domino opäť začne jazdiť na benzín a nie na zmes benzín+motorový olej ako doteraz a ten ceratec (xeramic) už mám na stole, na jar ho lejem do mašiny.. ďakujem všetkým za rady ZDAR!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil marcello (21.01.2007 9:08) |
Aj ja som kedysi menil na starom domine simeringy na ventiloch.Hlavu som dole tiez nedaval.Ja som to spravil tak,ze som cez svieckovy otvor vlozil lanko na konci ktoreho bola cca 5mm gulicka.Strcil som tam lanko a posuval ho tak ,aby sa mi gulicka dostala pod ventil na ktorom som chcel menit simering.Samozrejme som mal piest v HU.Potom som jednoducho vymenil simering a to iste aj na ostatnych.Bolo to jednoduche a rychle. |
Helou tí od Domina, |
čaute, takže to puknutie mi robí dekompresor, čosi o tom som popísal aj tu . Čo sa s tým dá robiť?? na volnobehu necvaká, keď zrýchľujem necvaká a keď idem ustálenou rýchlosťou cvaká ale opakujem nie vždy...ak by sa to dalo nejako odstrániť bol by som rád..díki Upravené 2 krát. Naposledy upravil marcello (01.05.2007 21:45) |
Dnes som sa bol povoziť a cvaká to akosi moc často, čítal som aj príručku ale nejako som sa nedozvedel aká je montážna poloha dekompresora atď... ak by niekto poradil rád by som to rozobral a zložil ako to má byť ..bez rady mi je rozoberanie zbytočné |
Rozobral som som to dnes a potrebujem zistiť či náhodou niekto nevie na čo slúži súčiastka číslo 2 |
hellou odbornici od masin.len tak som to tu prebehol pohladom a vidim ze ste vazne od fachu. potreboval by som parametre na nadstavenie ventilov na dominatora,rady popripade poucenia. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 151495 | Včera: 139476