Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Rada predny kotuc Yamaha XJ 600 S stacanie kotuca - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuRada predny kotuc Yamaha XJ 600 S stacanie kotuca - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Brzdy.

10.05.2007 21:41

Rada predny kotuc Yamaha XJ 600 S stacanie kotuca

becki7
 Turista 

Chcem Vas poprosit o Váš nazor.Mam Yamahu XJ 600 S 93 predny kotuc je trosku krivy.Hrubka kotuca je 6mm na miestach kde je krivy je 5,7mm. Otazka znie moze sa stat nieco ked si dam z neho stocit na rozmer 5,2-5,5mm..Je tam pevny kotuc nie plavajuci.,


10.05.2007 21:48

Re: Rada predny kotuc Yamaha XJ 600 S stacanie kotuca

Mateus
 Edvenčr 

Ikona

ok ;-)


10.05.2007 22:05

Re: Rada predny kotuc Yamaha XJ 600 S stacanie kotuca

marcello
 Turista 

Ikona

myslím že minimum sú 4 mm


10.05.2007 23:28

Re: Rada predny kotuc Yamaha XJ 600 S stacanie kotuca

johny99
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

5mm je dosť ale dal by som ho obrusiť na magnetickej bruske v sustruhu to strašne chveje a ide to zle , ak tak brusiť ;-)


11.05.2007 14:14

Re: Rada predny kotuc Yamaha XJ 600 S stacanie kotuca

Zephyr
 Turista 

Ikona

tiez mam podobny nazor ako johny99, ked uz to musi byt, tak radsej prebrusit na magnetke, len treba dat pozor na povolenu minimalnu hrubku kotuca, casto to byva pre kazdu motorku ine, aj ked vacsinou je to od tych 4 do 5.5 mm, idealne pozriet do servisneho manualu, tam to je. Osobne mam take skusenosti, ze prebrusenie/presustruzenie kotuca nemusi byt riesenim, alebo niekedy len kratkodobym. Ono sa ten kotuc z nejakeho dovodu musel pokrivit, vacsinou sa to nespravi samo od seba, ale velmi casto napr. prehriatim zapricinenym zaseknutou brzdou (zaseknuty strmen,suport...apod). V tychto pripadoch sa moze aj po prerovnani kotuca stat, ze po dalsom tepelnom zatazeni (brzdeni) sa kotuc znovu pokrivi :'( a sme tam kde sme aj boli. Treba zvazit ci to za to stoji, mozno sa to podari, mozno nie, aj ked uznavam, ze dat 4 az 8 tis. Sk za jeden origo kotuc nepotesi, ale na druhej strane ide o brzdy a teda o zivot


12.05.2007 23:39

Re: Rada predny kotuc Yamaha XJ 600 S stacanie kotuca

becki7
 Turista 

Dakujem Vam za rady dufam ze to bude ok.Dal som to zatial stocit ale zhanam uz zaroven novy iked stoji trosku viac :'( inak este otazka niekto mi poradil ze niektory ludia co sa tomu venuju vedia aj vypalit novy kotuc presne taky ako tam bol hrubka atd ale netusim aky material..co vravite na vypaleny?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 218686 | Včera: 139874