Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych skusenych jazdcov. |
no usudzujem ze niesom odbornik na sto percent ale jedno viem isto na shadove urcite inak ako na super sporte |
napr. |
Do zakruty vchadzat tak, aby si v nej v naklone nemusel brzdit |
Tak,aby si vždy po jazde uschoval motorku bez poškodení. |
Z vysloveneho zatial viem, ze treba brzdit pred zakrutou a nie v nej, ze je lepsie vo vacsich rychlostiach pouzivat prednu brzdu a ze nemam brzdit padakmi . Upravené 1 krát. Naposledy upravil hugoxxx (03.05.2007 16:57) |
hugo nemam velke skusenosti ale urcite necakaj ze ti tu niekto napise navod ako a kedy brzit lebo sytuacii je kopec .. takze skus jazdit pomalsie a praxou sam prides nato ako je lepsie brzdit. Tak isto existuje nejaka literatura o jazdeni a kazdy motorkar ma troska svojsky styl . |
sces vedet lepsie brzdit ta ked ides ides a potom mackni za prednu brzdu nadoraz len tolko brz kym to vyslovys a potom povol nepustaj ju celkom a povedz si diiii ale to je nadoraz naozaj pouzi to len vtedy ked je velmi zle nezatinaj zuby ! a v ziadnom pripade nedrz krcovito rajdy pripadne ked uvidis auto pred sebou a vies isto ze to neubrzdis tak sa vysun nabok stup na zadnu a suchni sa na zem a nech moto ide. |
hxxx,na ceste to najlepsie zistis ked sa vyberes niekam na kopec ako Baba,Sturec a pod v case ked tam nebude moc kamionov a pretekarov takze sobota- nedela doobeda a postupne si zvysujes tempo tak ze zacnes tym ze do zatacky dobrzdujes len podradovanim,a teda vylucne motorom.Ked uz si budes natolko isty ze zacnes pouzivat aj brzdy,funguje to asi tak.Brzdi sa predkom,ten ma vsak tendenciu vyrovnavat motorku z naklonu.Zadna brzda moc nebrzdi ,uz z principu totiz ked riadne zatiahnes za predok masina sa postavi na predne a na zadnej pneu je minimalna az ziadna prilnavost.Ale ta zadna brzda tam nie je uplne zbytocne,ma tu vlastnost ze pouzitim v naklone sa moto poklada do zatacky a tym sa da citlivo eliminovat vyrovnavanie moto pri pouziti prednej.Na tom je zalozeny dualny system brzd trebars u Hondy, ked moto pri brzdeni v naklone sa chova uplne neutralne,proste spomaluje...Podobne sa naklon v zatacke da ovladat plynom:pridas vyrovnava ta z naklonu,uberies poklada ta do naklonu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil RS955i (03.05.2007 20:39) |
www.moto-bar.cz v poslednej casti bola reportaz ako brzdit... |
Ja troska mavam este problem ze neviem odhadnut kedy presne vyrovnat . Takze bud vyrovnam skoro alebo idem do protismeru ale to chce prax a prax . Teda stalo sa mi to 2x cca a to som siel na baby prvy krat. |
Zadnou brzdím iba pri pohýnaní do kopca. Inak iba prednou. Zadok brzdím iba motorom. Dá sa brzdiť aj v zákrute, ale to chce naozaj pevné nervy a citlivú ruku. |
Precitaj si ten link co ti dal rissko, najdi si prazdnu cestu a trenuj. S citom. Ked to budes vediet postavit na predne, tak mozes prestat trenovat |
Jasne,aj ja mam tu knizku a je tam aj kopec inych dobrych veci |
10 metrov pred zakrutou zablokvat zadne kolo sekundu na to začať brzdiť prednou tesne pred zakrutou uplne uvolniť prednu brzdu vojsť do prvej polovice zakruty smykom a z druhej driftom to je asi take moje oblubene universum zalezi aka zakruta toto večšinou pri ostrych... pri širokych oblukovych rovno to dať cez drift |
Chlapi, dakujem za prispevky. |
"Verim, ze ked sa tato diskusia rozrastie aj o dalsie prispevky, moze to zabranit nechcenym padom mnohych z nas" Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (04.05.2007 17:44) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 29709 | Včera: 207332