Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chcel by som sa opytat kde ho tam mam najst a ako sa ho zbavit? |
babeta nema obmedzovac, ona je obmedzena sama sebou ,ze ma iba 50cm |
no to som si myslel aj ja ale prv mi sla 55-60 po servise presne 40 a cital som ze tam cosi z variatoru treba odstranit |
ma napisane v papieroch 40 ale vzdy sla okolo 55-60 takze tam nieco museli nahodit |
bloooost skorej ti dali do karbeca mensie trysky, ian kje to 2 rychlostna? |
lamka na ten podvozok a brzdy bohate stačí aj 40 km/h, ale na webe nájdeš návody ako vytuniť babetu ohľadom zapaľovania, či výfukového potrubia. |
Babeta nemá variator, takže tam problém nebude. |
mozno vymenili vyfukove koleno za original alebo dali tlmic do vyfuku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (20.04.2007 15:07) |
celkovo po generalke proste da mi najviac 40 a ked idem 37 tak pridam a citim ze by dala hned aj 55 ale ako keby som stalcil brzdy tak tak sa citim alebo keby prestala zapalovat sviecka alebo co proste presne 40 na tachaci a dost je jedno ci hore kopec ci rovina ci dole presne 40. A jasne ze 2 rychlostna keze pisem 210 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lamka (20.04.2007 15:12) |
no ked je po generalke tak by si ju mal zabehavat, lebo mozes robit o tyzden dalsiu |
odpoj si tachometer a pocas jazdi si vsugeruj ze ides 55-60 .... |
no to som urobil uz lenze problrem je v tom ako som pisal ze ide ci po rovine ci hocikde len 40 a proste citim ze by sla viac len ju cosi obmedzuje |
Malá motorka bežne reaguje na to, či ide do kopca, či s kopca. Je tiež cítiť, či ideš po vetre, alebo proti nemu. Je to teda divná vec, že 40 a dosť. |
Viem co myslis, mne to tiez robila, zo zaciatku mi to islo 55 a neskor len 40-45. To neni obmedzovac, babetta to nema, ale ma to taky cudny zvuk ked ides tych 40.. viem co myslis, ale neda sa to opisat co to presne je. Uz som to ukazoval nejednemu mechanikovi, no nikto si nevedel stym poradit.. |
hej ako keby zacala dusit take cosi ako keby stalcis brzdy a pridavas plyn a este taky divny zvuk alebo keby prestala zapalovat sviecka sem tam alebo co. A ano je pocut a dobry roorznat kedy hodi dalsi prevod na jednotke vytoci tak 20-25 a potom hodi 2ku.Proste to citim ze idem 38 a pridam a riadne ma zatlaci do zadu ako keby chcela zrychlit na tych 50-55 lenze presne na 40 ako ked sekne a viac neda Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lamka (20.04.2007 16:02) |
este to moze byt zla sviecka, alebo odtrh na sviecke. vtedy zacne aj ta ako keby buchat |
nastav poridane odtrh sviecky - 0.4mm ,vycisti vyfuk , uprav vyfuk a musi ist |
no sviecka je uplne nova nastavena.Vyfuk bol pred 3 dami vypaleny a komplet vycisteny vcetne kolena |
tak ho prevrtaj |
aj do tlmica som vtedy navrtal o dieru na viac a jasne budem rad ked cosi mas a posles |
Písal si , že ti to robí už od GO . Neviem či Ti menili aj odstredivé čeluste na spojke . Ale podľa toho čo píšeš usudzujem , že chyba bude asi v čelustiach . Mne to robilo podobné trampoty tiež keď som spravil kompletnú GO aj s výmenou čelustí . Chyba bola v tom , že čeluste sa mali pomocou odstredivej sily dotýkať bubna ploškou označenov zelenov farbou , ale dotýkali sa časťou označenou červenou farbou na priloženom obrázku . Skontroluj si to a ak je chyba v tom , tak zbrús asi 0,5-1 mm z časti označenou červenou farbou . Prípadne ak máš zodratú tú dosedaciu plošku tak si kúp nové čeluste . |
Ja mam tiez babettu a sice mi ide dolu z kopca viac nez 40 a 60 som na nej nesiel kedze pri 55 hucala ze hu islo roztrhnut a odvtedy sa mi furt sere(momentalne ide v pohode uz 8 den) |
Aj ja mám niečo s babetou.... |
takze uprava vyfuku: |
babeta obmedzovac |
Hej to je mozne ale ono to slo od tej generalky tak cele 2 roky |
a aj do babety sa da dat obmedzovac kamos si nechal dat aby ju netlacil furt na plno |
myslis? tak to mu potom pojde max 20 km/h? a ten obmedzovac by potom stal viac ako cela babeta |
no neviem platil okolo 2 litrov ale dajak mu to blokli neviem jak ani nic ale vraj sa to da cez zapalovanie niejako |
iba blbec by si dal do babety obmedzovac |
no to uz neviem ale teraz kupil MZ250 tak sa podla mna zabije |
heh... jemu dat do ruky supersporta, no neviem neviem... aj keby bol skrteny na 25 KW, tak by som sa o neho bal |
problem bude podla mna vo vyvodovom kolecku asi ti ho pri tej GO vymenili za nove ktore ma menej zubov, skus ich spocitat a popitaj sa na vacsie. A mozes ficat |
babeta je obmedzovana uz len z principu svojim malym nepodarenym karburatorom, ktory nedokaze vyrobit optimalnu zmes pre spalovaci motor. Problemom vacsinou byva trhanie a sklbanie motora (okolo 40km/h), kedy cez maly difuzor nedokaze pretiect velke mnozstvo vzduchu (zmesi), potrebne na vyssie otacky motora. |
No prečital,som si toho dosť nato,aby som sa tiež pridal.Ja som robil tiež GO na babke,lebo nemala ťah,vynechavala atd´.Tak po GO to išlo skoro rovnako(vynechávala,ťah z níykych otáčiek akotak),skúšal som točiť statorom-trošku zmena,nič viac.Skúsil som prehodiť z inej babky tú čiernu skrinku na zapaľovaní a čuduj sa svete-Brutal výkon |
Cely tvoj problem je asi v tomto mne to robilo tiez musis si povolit v karburatore plynove lanko. Od karburatora smerom hore. Vyskusaj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jurajc (11.06.2007 9:05) |
dano203 urcite mu tam vlozili nejaky tyristorovy regulator teda ze pri vrchnej hranici, ktoru nastavili ,sa zapalovaci impulz obmedzi ze ju do vyssich otacok jednoducho nepusti.mozne to je ale elektrickych obvodov ktore na to mohli pouzit je nespocetne mnozstvo nemusi to byt tyristorovy regulator pretoze ako vravim elektrickych obvodov ktore na to mohli pouzit je nespocetne mnozstvo |
mariom vies ze tie celuste su na nastartovanie motora???? |
co je dneska nejaky babeta day?? |
heh no asi tak ....uz som vydel aj jednu co davala 80 ale bola uz trosku tuningovana |
cincin pocuj to sa mi nezda. Mne ani ked zhodim cely tlmic nejde ani 45 prisom s tlmicom ano. Asi je to sposobene roznym tlakom medzi atmosferickym tlakom a tlakom vyfukovych plynov.Inak si to neviem vysvetlit aj ked sa mi to nezda. A 60 som na babette siel mozno 2 alebo 3x z takeho poriadneho kopca. Chudera skoro ma piest nakopat tak rical, az mi jej bolo luto potom. |
Inak k teme, Lamka tvoj nick to vsetko vystihuje, najprv napises ze variator a potom ze je 2-rychlostna |
daj vediet ked ti zacne robit problem antihopinguva spojka na babete ...tuto problematiku mam nastuduvanu |
chalani, ked neviete tak nekomentujte... to co niektorí popísali bolo naozaj dost zaujímavé. |
zdravim jak to citam tak mam dosť ale ked ti babeta nejde vise tak je to asi palivom a babety maju radi ked maju mali odtrh na sviečke..!!! |
nazdar kámo čital som tvoju diskusiu a ja mám taký istý problém a aj viem čím to vlastne je . babeta má v zapaľovaní tyristor TIC126M ktorý vlastne dáva na indučku impulzy kedy má hádzať iskru a ten má maximálnu rozpájaciu frekvenciu 50 HZ čiže 1 zopnutie mu trvá 20ms čo znamená že motor začne obmedzovať pri takých 3000ot./m lebo tyristor sa už rýchlejšie nedokáže zopínať :D možno by sa dal kúpiť tyristor s takými istými parametrami ale max frekvenciou aspoň 100HZ a to by potom dupalo riadne Upravené 1 krát. Naposledy upravil Simson (16.08.2010 10:29) |
|
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 172799 | Včera: 123725