Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
chalani prosim vas ake mate skusenosti s touto mašinou?mam ju v hlave už dlhšie no neviem sa rozhodnut..za info vam dakujem |
mawy a uz si sa vozil?? lebo aj mne sa pacila, ale po prvom zvezeni mi bolo jasne, ze pre mna osobne nevyhovujuce v kazdom bode, okrem vykonu, ten bol akoze v celku postacujuci.. ale posed a podvozok mi nevyhovovali, najme mi to pripadalo, ze sa drzim okolo stromu a idem... strasne kratka na moj vkus... ale zas zla masina to neni, len treba si zvyknut a vyuzivat ju na to, na co je urcena... |
|
teraz bol niaky test v Motocykli, ked dojdem domov ti to spisem... |
rissko podla mna každa Yama papa olej moja FZR tiež papala ale nebolo to strašne ale akože točil som ju stale tak sa ani nečudujem a nebol to novy stroj....Na R6 som iba sedel ale neviezol som sa mam obavy kvoli mojej vyske 185cm....nebude to problem?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palino46 (09.02.2007 17:04) |
palino, testy ti nic nepovedia, hybaj si vyskusat, lebo pri tvojej vyske newem newem ako sa usadis.. |
Palino46, matvej ma pravdu, treba vyskusat, potom zistis co a ako. Ja mam 182 a nieje to az take tragicke, citim sa na nej so svojou vyskou dokonca lepsie ako na CBRke. |
Nejpozdeji v roce 1999, kdy byla YZF-600 predstavna, se Yamaha rozloucila s koncepci vsestranneho, sportovne zalozeneho stroje, jakym chtela byt Yamaha Thundercat. Misto toho Yamaha vsadila vsechny karty na vyvoj radikalne sportovniho stroje, jakym R6 bezesporu je. Ma k tomu take vsechny predpoklady: ultratocivy agregat (15 500/min), mimoradne agilni a i pri vysokych rychlostech stabilni podvozek stejne jako supervykonne komponenty podvozku a brzd. Pres veskere sportovni geny ale neni kazdodenni dojizdeni na R6 zadnym utrpenim, jizdni pozice je snesitelna i pri dodrzovani rychlostnich limitu. O miste urcenem pro spolujezdce se to jiz s takovou jistotou tvrdit neda, je dobre tak na kratky vylet ci nouzove prejeti. Fakt, ze zadna seriova R6 nedosahla udavaneho vykonu, nespociva v technicke nedokonalosti stroje, ale v eufemizmu marketingovych strategu. Dlouhodby test materskeho casopisu Motorrad na 50 000 km prestala R6 se cti a bez vetsich technickych problemu. Pravidelna inovace modelove rady se stara o staly prisun vice ci mene ojetych stroju. A to je dobre, protoze R6 je i u nas stale velmi zadanym artiklem. |
Erique}Tomu poviem odporna vycerpavajuca odpoved.................Ked pojdes hladat R6,tak neobzeraj sa po najlacnejsichh,ale vyber skor z tej vyssej cenovej ponuky,lebo majitel vacsinou vie preco za nu tolko pyta.........co sa tyka toho papkania oleja,tak to BOLO,JE A VZDY TO BUDE individualne zaviesiet od tech.stavu,niekomu zevraj zere a napr.co mam ja ,tak je to rocnik 00 a na 6000 km som nedolial ani kvapku oleja a ked som ho isiel menit,tak na ryske bolo asi o 1 cm menej oleja ako na zaciatku,takze v podstate mi nic nezozralo a to ma nabehane 26000 km.A pri kupe sa km neboj,resp.na ten udaj neklad velky doraz.Netes sa ked natrafis na inzerat ze r6 01 ; 9000 km,to by som radsej bral,ze r6 01 35000 km..........inak je to super masina,fakt,budes spokojny ked dobre kupis,vykon super,jazdne vlastnosti excelentne a ja s tym v pohode beham niekedy aj dost po meste a v pohode.............. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46477 | Včera: 193527