Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chcel by som tento motocykel, vedel by mi niekto o ňom niečo povedať. Jazdné vlastnosti, skúsenosti, spotreba, zápory a klady. |
Vo vsetkych Alpenmaster testoch v Motorrad vyhrava tento motocykel v 650kovej verzii, |
0884 tak veru nedaj sa zlakat objemom v tomto priade... 650 je motorecka ako vino ale liter by som veru nechcel |
napiste to kluci aj sem. tiez ma zaujima v com je ten liter "blby" alebo ako to nazvat.... |
Tiez by ma zaujimalo preco je v tomto pripade "silnejsia" moto horsia? |
riskant motor je taky isty len je trochu inak naladeny aby tahal viac odspodu a ma menej konikov sa mi vidi Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.02.2007 10:34) |
v Motorrad 15.9.2006 pisu, ze rozdiel je v |
ja mam prave moznost kupit 1000cku za dobru cenu. po TDM 850 je to myslim dobra volba - na turistiku sam aj vo dvoch. co poviete? mozno aj kvoli mojej vyske/vahe... |
ja by som bral kludne aj liter ,nech to trocha slape |
Ak môžem poradiť tak choď do 650. A napíš si na JanaDL. On ti to povie najlepšie. A v Styxe je na ňu tuším aj akcia vo Vrabloch a Jano je super chlap, tak nevahaj. Liter neber. |
ja by som urcite nesiel do 650, nakolko som jazdil SV1000 a a SV650 a poviem Vam vsetkym, ze to je teda sakra rozdiel. A preto mam taky vodojem, ze podobne to bude aj u DLiek. Majt skus sa previest a potom sa rozhoduj. |
pagy ja mam taky vodojem ze ak to chces sam pre seba tak 650 je lepsia |
mal som 650 a teraz mám liter, myslím, že môžem porovnávať... je to na dlhšie, obe majú plusy i mínusy. skús toto: |
Cavte,len pre zaujimavost, od stvrtku mame na Suzuki novy cennik pre rok 2007 a DL 1000 je za 295.000Sk, DL 650 za 242.000Sk a verzia DL650 s ABS za 255.000Sk, samozrejme s DPH. |
mimochodom jazdil som aj 650-ku aj liter a rozdiel nie je len v cene a vykone ale aj vahe ale hlavne v sprevodovani a to je prave ta vec preco mi daleko viac sedi 650-ka oproti litru.Je to mozno trochu paradox ale na malom strome treba radit ovela menej ako na litrovom. |
..a máš to tu, veď je to motor s SV a ten naozaj nemá konkurenta, na tak krpec objem je to šlapák. |
ber 650-ku... malicka spotreba, pohodlie,obratna Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlgon (06.02.2007 11:21) |
Tazko sa mi bude objektivne hodnotit, ale skusim. |
richie raptor napise ze ma taky pocit z motora BMW Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (05.02.2007 15:34) |
Ano ano, vibrovanie by mal odstranit Power Commander, cize nahratie inej palivovej mapy. |
richie, ake stuple obuvas? ja som uz objednal 09-iny |
No Tahitan, priznam sa, ze Mitasy som zatial nechcel. Planoval som vyskusat TKC, lebo ked som videl Awiu, co nich stvaral (a aj si ich pochvaloval), tak ma to nadchlo. |
no, referencie maju dobre ( zobral som sirku 140 - DAKAR), cenu tiez, takze prekvapkanie bude ak nebudu dobre |
Caute je hlavny rozdiel,kde chces jazdit a ci chces jazdit sam,alebo dvaja.650je dobra pre solistu,znamy z Prahy ju ma,ked ide solo tak pohoda,ale ak ide s priatelkou tych koni chyba.Ked budes jazdit ako Jano DL tak potom 650,ale s dvomi urcite 1000 tie kone budu urcite chybat a hlavne ,ked sa nabalis aj s kuframi.Objem a kone nicim nenahradis. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Bobik (06.02.2007 11:52) |
650 je slaba, mam viac znamych, co banuju jeho kupu. JanoviDL ale vyhovuje, lebo jazdi aj tazky teren. Ja mam litrove enduro a som baba. Nesla by som do 650 ccm, lebo ako sa vravi, objem nicim nenahradis. Aj tych sto koni na litri je niekedy malo |
Kwasak no ale taketo poziadavky ?? |
rado48 ty nechapes nevis.... dokonca ani to ze bobik co prispel pred kwasak je jej manzel pred bohom aj pred ludmi tak prosim ta bud tichucko! |
Bobik - krutak, to je ten previt, ktoreho treba ked mas na motorke nalozeneho viac, nie vykon. |
no a tak sme sa dopracovali k tomu, ze 100 ludi 100 chuti a ty 0884 si tam, kde si nechcel byt, lebo polovica su za male DL a polovica za velke DL. Pozri sa do kesene kolko tam mas a rozhodni sa aku moto chces... Mozno ti nakoniec vide, ze najlepsia je nejaka XTcka... |
Nooo aj Bobik ma fajnu , peknu motorecku. |
raptor -...myslim ze maloktory z nas pouziva tych 100 koni ..., ja som opacneho nazoru , podla mna kazdy kto otoci plynom , vyuziva plny vykon motora , nemusi tocit maximalne otacky ,len staci pridat a motor co ma 60 koni tlaci motorku 60timi konmi , 100 konovy ju tlaci 100konmi ,tak lajcky napisane ... pokud se nepletu |
tak si to po sebe precitaj duggino este raz co za kravinu si napisal |
chalan zamysli sa , skus to aspon teraz |
duggo: |
Ale je rozdiel, ked mam 100 konoveho stroma a pri beznom jazdeni (okolo 5 - 6 tis. ot.) vyuzivam cca 60 koni a pri tych istych otackach aj skoro maximum krutiaceho momentu (nejakych 90Nm), ako ked mam 65 konovu masinu a pri beznom jazdeni vyuzijem 40 koni... Staci poskocit otackami o 2 tis. a mame tu plnu porciu vykonu a aj krutaku a to su celom pekne cisla. |
Ja len tolko ze mam tiez 1000-ku stroma a maleho by som nechcel. Je pravda ze velky strom je v terene silny niekedy nevies co tam mat zaradene ci 2 a ist mierne pod otackami alebo 1 ktora je silna a casto pretoci zadne koleso, takze musis sa hrat zo spojkou. Myslim si ze toto je hlavny rozdiel stromov. Take reci ze velky strom trha, sklbe a pod. su kraviny je proste silny a musis sa naucit ho ovladat a narabat s pravackou. Na cestovanie a asfalt je uplne najsamlepsi |
to ze velky strom trha a sklbe nie su kraviny juroCBR, je to vseobecne znamhy problem, to si nevymyslel raptor |
ty mas myslim novsi model ktory ma 32bitovy procesor namiesto 16 bitoveho |
Len tak na okraj... |
kwasak ja viem mlcat ked chcem |
pohlad cloveka, co na tom nikdy nesedel (mna!) (hlavne sa prosim nikto neurazte!!!) |
v strom je pekny a vyhrava v testoch ale co je to za enduro co ma liatinove disky? ved to sa musi krutit to koleso jak uzovka. z tohoto hladiska sa mi to zda moto iba na cestu a potom proti tomu nic nemam. tiez by som ale radsej bral asi tu 650 ked to vsade tak vychvaluju aj kvoli cene |
vidikon "ale 650-tku naozaj nemusim, z toho som uz vyrastol (resp. mam medzi nohami vtaka)..." ... ked ti daju majitelia 650 deku za to ze si urazil ich muzstvo tak sa necuduj |
Mnooo,ja by som tiež asi radšej stavil na vyššiu kubatúru... |
Raptor: Superblackbird ti este nepovedal, ze si hladam hayabusu? |
vidikon mne si to povedal ty sam ked sme si pisali o VFR |
presne, to si uplne presne vystihol |
podla tvojej matematiky ziadneho ale pod so mnou na vecko a zober si radsej aj indulonu |
......,...nasraaaaaaat....... |
ten kto nezdvihne ruku nech ukaze rit... idem do sprchy |
...na tento konzumny svet ... |
0884 musí byť z tejto ku koncu "fakt poučnej" diskusie nadšený, predpokladám |
Theruck - liatinove kolesa ma aj stary a novy Varan, nove GS-o v zakl. vybave... Majitelia original vypletanych kolies by ti povedali, ze ked chces poriadny teren, tak si kup poriadne vypletane koleso s poriadnym rafikom |
Kwasak - nic v zlom. |
TO : Richie - |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.02.2007 10:05) |
TO : Raptor _ |
rmacko kua stihol si si to precitat, myslel som ze som to updatol skor |
rp76 na K7 si uz mozes priplatit ABS, ma tusim o 2-3 kone menej ako K6, ma 2 sviecky na valec a ma inak umiestneny kat ... pardon to je u 650 Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.02.2007 21:17) |
raptor, o 650 som cital.. ale o 1000 som nenasiel ziadne info. kvoli euro3 asi museli urobit nejake zmeny.. |
hm, len taka otazka. jak vlastne prislo suzuki k nazvu 'strom' ?? z nemeckeho [štróm] ci slovna hracka zo slova storm, ci jak? dik |
Owidius - pokial som dobre rozumel reklamnym letakom, tak vychadzali z nemeckeho "strom" ako prud, vietor... |
je rozdiel medzi suzuki DL 1000 v-strom a suzuki 1000 v-strom?? |
Sedemapol roka . To je presne čas , po ktorom si sa odborne vnoril do témy . Sedemapol roka . |
Rozdiel je asi ako medzi "blbecek bikeexport" alebo bike-blbecek-expert" či "bikeexpert blbecek". |
normalna otazka v katalogu motoride je oznacenie DL 1000 v-strom |
Nepoznajú ťa a až tak vtipné to nebolo, aby sa smiali bez kontextu... |
Suzuki DL 1000 V-Strom sa v europe predaval od 2002 do 2007, kvoli euro norme predaj prestal a predaval sa dalej v amerike |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 259293 | Včera: 170201